aivot ja sydän ovat. tuntuu että monillakaan niitä ei ole ollenkaan.
missä ne miesten
5
133
Vastaukset
- niii nooo ai jaaaa
Aivot on mitä on, mutta sydän on paikallaan ja sykkii sinulle/hänelle.
- en ymmärrä
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
- jaaa no
en ymmärrä kirjoitti:
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
En minä ole häntä kohdellut mitenkään huonosti? Haluaisin jutella hänen kanssaan,mutta kun en tiedä varmasti onko hän varattu, saiko hän viestini, onko hän edes se jolle lähetin? On mennyt pupu pöksyyn, etten vain aiheuta mitään soppaa enää.
- tallessa
on niillä, oon jopa puristellut niitä
Aivot ja sydän on paikallaan, mutta ne on kallellaan vähän eri asioihin, kuin teillä naisilla. Tämän tosiasian tajuaminen, ymmärtäminen ja hyväksyminen, helpottaa elämää huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760