aivot ja sydän ovat. tuntuu että monillakaan niitä ei ole ollenkaan.
missä ne miesten
5
141
Vastaukset
- niii nooo ai jaaaa
Aivot on mitä on, mutta sydän on paikallaan ja sykkii sinulle/hänelle.
- en ymmärrä
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
- jaaa no
en ymmärrä kirjoitti:
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
En minä ole häntä kohdellut mitenkään huonosti? Haluaisin jutella hänen kanssaan,mutta kun en tiedä varmasti onko hän varattu, saiko hän viestini, onko hän edes se jolle lähetin? On mennyt pupu pöksyyn, etten vain aiheuta mitään soppaa enää.
- tallessa
on niillä, oon jopa puristellut niitä
Aivot ja sydän on paikallaan, mutta ne on kallellaan vähän eri asioihin, kuin teillä naisilla. Tämän tosiasian tajuaminen, ymmärtäminen ja hyväksyminen, helpottaa elämää huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381