Nyt hän ei olekaan enää yhtään ujo. Mitä tämä nyt on ?? Ihastukseni oli tosi ujon oloinen pitkään ja hyvä kun sanottua mitään ikinä. SItten kerroin vahvat tunteeni häntä kohtaan, kirjoitin sähköpostin. Nyt hän on tosi rennon oloinen ja juttelee oma-aloitteisesti ja on jotenkin ihan erilainen kuin ennen. Hän ei ole edelleenkään kertonut mitä ajattelee minusta mutta ei ainakaan mitään negatiivista:) :) Ihmettelen vaan kovasti että miten se nyt näin kääntyi, ajattelin että tämä saa hänet vetäytymään entistä kauemmaksi. No, nyt tässä on vielä se että olen itsekin tosi ujo ja hän tietää sen, Nyt ilmeisesti minun vuoro rohkaistua, muutenkin kun sähköpostin kirjoittamisessa...
Kerroin tunteeni ujolle miehelle
6
569
Vastaukset
Luulen että toimisin samoin. Varmaan tosi helpottunut olo, kun ei tarvitse jännittää mitä toinen ajattelee itsestä.
- niin mahtava olo
Ihanko totta?! Nyt tämä mies osoittaa kyllä kiinnostustaan mutta koskahan hän mahtaa kertoa oikeasti mitä ajattelee?
- kannattaa varoa
Taitaa olla pelkkä huijari, vaistosi jotenkin että kiinnostuisit ujon oloisesta miehestä ja käytti sitä hyväkseen.
- okodkojruoru
Oletko pettynyt, että hän nyt uskaltaa jutella sulle? Itse toimisin ihan samoin, miksi enää ujostella jos toinen kertoo tunteistaan?
- aja jo
nyt sun pitää pistää kutos vaihde päälle ja käydä kimppuun. Meet heti pyytää sitä treffeille.
- 346346
Ainakin itselläni "ujous" on ehkä sitä, että en usko olevani riittävän hyvä. Jos ihastuksenkohde osoittaa kiinnostuksensa, ei ole enää mitään syytä olla ujo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041269
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41737
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681