Kerroin tunteeni ujolle miehelle

niin mahtava olo

Nyt hän ei olekaan enää yhtään ujo. Mitä tämä nyt on ?? Ihastukseni oli tosi ujon oloinen pitkään ja hyvä kun sanottua mitään ikinä. SItten kerroin vahvat tunteeni häntä kohtaan, kirjoitin sähköpostin. Nyt hän on tosi rennon oloinen ja juttelee oma-aloitteisesti ja on jotenkin ihan erilainen kuin ennen. Hän ei ole edelleenkään kertonut mitä ajattelee minusta mutta ei ainakaan mitään negatiivista:) :) Ihmettelen vaan kovasti että miten se nyt näin kääntyi, ajattelin että tämä saa hänet vetäytymään entistä kauemmaksi. No, nyt tässä on vielä se että olen itsekin tosi ujo ja hän tietää sen, Nyt ilmeisesti minun vuoro rohkaistua, muutenkin kun sähköpostin kirjoittamisessa...

6

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen että toimisin samoin. Varmaan tosi helpottunut olo, kun ei tarvitse jännittää mitä toinen ajattelee itsestä.

      • niin mahtava olo

        Ihanko totta?! Nyt tämä mies osoittaa kyllä kiinnostustaan mutta koskahan hän mahtaa kertoa oikeasti mitä ajattelee?


    • kannattaa varoa

      Taitaa olla pelkkä huijari, vaistosi jotenkin että kiinnostuisit ujon oloisesta miehestä ja käytti sitä hyväkseen.

    • okodkojruoru

      Oletko pettynyt, että hän nyt uskaltaa jutella sulle? Itse toimisin ihan samoin, miksi enää ujostella jos toinen kertoo tunteistaan?

    • aja jo

      nyt sun pitää pistää kutos vaihde päälle ja käydä kimppuun. Meet heti pyytää sitä treffeille.

    • 346346

      Ainakin itselläni "ujous" on ehkä sitä, että en usko olevani riittävän hyvä. Jos ihastuksenkohde osoittaa kiinnostuksensa, ei ole enää mitään syytä olla ujo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe