Negatiivisen ajattelun vaikutukset

Ajatuksen voima

Tässä taannoin kun Japanissa oli se suuri maanjäristys joka aiheutti sitten tulvan ja ydinvoimala-onnettomuuden, niin satuin näkemään erään youtube-videon joka oli saanut suhteellisen paljon katsonta kertoja. Video oli postattu kaksi vuorokautta ennen tuota tapahtumaa, ja videossa joku kristitty muija rukoili Jumalaa, että hän aiheuttaisi suuren maanjäristyksen Japaniin ja rankaisisi Japanilaisia oikein kunnolla.

Kysymys kuuluu, oliko kyseinen muija jollain tavalla "osasyyllinen" tähän tapahtumaan?

Sanotaan että positiivisella/negatiivisella ajattelulla on erittäin suuret vaikutukset ympäristöön, joten miten oppia virittämään taajuudelle joka mahdollistaa negatiivisten asioiden tapahtumisen?

Voiko ihminen käytännössä oppia kontrolloimaan negatiivisuuttaan niin täydellisesti että siitä muodostuu valtava ase muita vastaan?

3

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtä ihmistä ei voi syyllistää edes osaksi Niin suuresta tapahtumasta, siitä olen milteimpä varma, eri asia olisi, jos muutama tuhat olisi toivonut samaa tapaturmaa Japanille samoihin aikoihin voimakkaasti, niin tämä kuulostaisi milteimpä mahdolliselta. Ja nyt on otettava muitakin asioita huomioon, että mitä jos kyseinen nainen oli aistinut etukäteen, että kyseinen maanjäristys tulee, tai oli muuten vain jostakin sen tiennyt/kuullut. Itse alan epäilemään, että hän oli laittanut juuri sen takia videon muille näkyviin, että sen nähneet alkaisi luulemaan, että hänellä olisi saanut itse aikaiseksi edes jotakin.

      No, kun negatiivisuutta saa lähetettyä haluamallaan tavalla, niin _yksilön_ tai pienen ryhmän voi "tuhota" jollakin tasolla, mutta itse Maapalloon ja suuriin ihmismääriin on milteimpä mahdoton saada mitään jälkeä yksin.

      Ja ihminen käyttää jo nyt negatiivisuutta sosiaalisissa tilanteissa muita vastaan, samalla lähettää toiselle tietämättään negatiivista energiaa. Esim. riitely ja muuten vain törkeä käytös tuhoaa aina toista, riippuu siitä kuinka herkkä ihminen on joka joutuu negatiivisen ihmisen uhriksi.

    • ++++++++++++++++++++

      Muotoillaan sitten kysymys näin:miten oppia manipuloimaan suuria ihmismassoja niin että saa tartutettua negatiiviset mielikuvansa heihin?

      Jos vielä mennään päivämäärään 21.12.2012, uskotteko että silloin voi tapahtua jotain hyvin hyvin negatiivista jo sen takia että monet ihmiset uskovat tosissaan, että kyseessä on maailmanloppu/joku suuri katastrofi?

      • No, en ny tiiä tarkotitko millä tavalla manipulointia, mutta se on älyttömän helppoa, jos on sellaisessa asemassa, että muut kuuntelevat.. Suurien ihmisjoukkojen manipulointi näyttää aina perustuvan siihen, että miten erilaiset asiat ja tapahtumat Esitetään median ja netin kautta, eli pyritään vaikuttamaan ison ihmisjoukon tunteisiin suoraan (tässä tapauksessa) negatiivisesti, jotta lukijat/kuulijat eivät älyisi alkaa ajattelemaan toisin. Eli manipuloinnin uhrit ottavat vain valmiin ajasmallin käyttöönsä jostain muualta. Ja yleensähhän yksilö menee aina massan ajatusten ja mielipiteitten mukaan, eli sekin on manipulointia omalla tavallaan.

        Itse veikkaan, että nää ihmisten Luulot 21.12.2012 tuottaa erilaista energiaa, kun mitä itse maailmanlopun/tapaturman toivominen tuottaisi. Eli kun niin monet ihmiset on nähneet todentuntuisia maailmanloppu-unia, niin epäilen vahvasti, että se on ainut luulo-energian tuote, eli mitään ei fyysisesti tapahtuisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe