Saako autoon katsastettua miten leveät vanteet tahansa? Mulla olisi tarkoituksena Imprezaan änkeä taakse 12" vanteet ja eteen 10" tai 11", niin että saako vielä noiden jälkeen kilpiin?
Ja joo, ei ne sinne helposti uppoa, mutta kun kaaria rullaa tarpeeksi, venykumit ja camberia säätää negatiiviselle, niin kyllä ne sinne sopimaan saadaan.
Vanteet ja muutoskatsastus
4
329
Vastaukset
- 12" = 30cm
Meinasitko sovittaa sinne noin 300 milliä leveät renkaat vai? ? Kyllä saat rullata kaaria suht reilusti..
Eikä varmaan kovin helposti kilpiin saa.. luulen. Taitaa olla 205/50-16 renkaat vakiona? 30 milliä saa muuttaa leveyttä, korkeutta miten paljon kiinnostaa, ja kokoa tuuman verran. Läpi menee kaikki 175/xx-15 -> 235/xx-17 kunhan ei ota kaariin kiinni, ja muutenkin sopivat turvallisesti.
12" leveät vanteet on ok, jos saat jonkun venyttämään ne 235 leveät kumit sinne (tuskinpa saat).
Muutenkin, älä riko hienoa imppua jollain amis-hellaflush jutulla. Imppu toimii oikeasti ihan parhaiten vakiokoolla. Muista että valmistaja on kuluttanut miljoonia tuotekehitykseen, ja jonkun amisjäbän arpomiset todellakin jäävät kakkoseksi.- Leveeeeeeeeeeee
En mä sitä rikkomassa olekkaan, vaan tekemässä enemmän omaa silmää miellyttävän ;)
Tottakai siinä on valmistajalla mennyt iso nippu rahaa kehitykseen, mutta mun mielestä sillä 230km/h nopeudella ei tee suomessa mitään. Tämän takia meinaankin enemmän panostaa siihen ulkonäköön.
Ja parempihan tällainen hellaflush-tyyli on, kuin ne helvetin rumat rallisubarut?
- hellaflush-tyyli
Epäilen, että tuo hellaflush-tyyli taitaa olla rengas ja vannevalmistajien keksintö, sillä saadaan ihmiset ostamaan useita leveitä vanteita, tyyliä kohdalleen hakiessa. Ja niiden päälle tulee sitten kalliin koon renkaat, jotka kuluu kulmastaan, joka suuren negatiivisen kampperin takia on ainoa maahanottava osa, loppuun hetkessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798