Haluaisin kuulla kokemuksia astmalääkkeiden käytöstä.
Itselläni on äskettäin todettu astma ja tällä hetkellä käytän Flixotide Diskus 250mikrog. aamuin ja illoin yhden annoksen (tarvittaessa annosta tulee lisätä) ja myös "kohtauksiin" ja rasitusta varten on Ventoline Diskus 200mikrog.
Eniten minua mietityttää Flixotide Diskus -lääkkeen mahdolliset haittavaikutukset. Onko kellään tullut? Itselläni on selosteessakin mainittua kurkun kuivuutta ja kipua. Mutta olen miettinyt, että onko todennäköistä että kyseinen lääke aiheuttaisi samanlaisia haittavaikutuksia kuin jotkut kortisonilääkkeet? Nesteen kertymistä ym.?
Tahtoisin kuulla muiden kokemuksia kyseisestä lääkkeestä, että voisi itsekin varautua jos jotakin ilmenee. Ja onkohan mahdollista että nämä astmalääkkeet aiheuttaisivat laksatiivisia oireita?
Astmalääkkeen haittavaikutukset
Astmailija
1
1571
Vastaukset
- minävaan2012
Suun kuivumista ja käheää kurkkua. Hengitettävät eivät aiheuta esim nesteen kertymistä. Laksatiivisia oireita voi olla lievänä jos olet laktoosille herkkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788