mä haluun pitkän miehen enkä tollasta tappia niinku sä ;)
------------------------
35
240
Vastaukset
- törkyturpas tukkoon!
mä tiiän yhen miehen joka onki paljosti karismaattisempi ku mikään koikkeli ettäs tiiät.
- Erilaisia makuja
Mä taas en niin välitä pitkistä miehistä. Lyhyemmät näyttää jykevämmiltä ja mun silmään miehekkäämmiltä.
- pätkis on hyvää
On se pitkäkin mies ihan kiva,jos ei ole liian laiha luuranko.
- Erilaisia makuja
pätkis on hyvää kirjoitti:
On se pitkäkin mies ihan kiva,jos ei ole liian laiha luuranko.
Ei se näytä samalta. Lyhyemmissä miehissä on jotain jykevyyttä ja sopusuhtaisuutta kehossa, mitä pitkissä miehissä ei ole. Mutta makuasioitahan ne on :)
- tilpitappi
Erilaisia makuja kirjoitti:
Ei se näytä samalta. Lyhyemmissä miehissä on jotain jykevyyttä ja sopusuhtaisuutta kehossa, mitä pitkissä miehissä ei ole. Mutta makuasioitahan ne on :)
Tykkäätkö lyhyistä, harteikkaisista ja paksu.. kätisistä miehistä?
- makunsa kullakin
tilpitappi kirjoitti:
Tykkäätkö lyhyistä, harteikkaisista ja paksu.. kätisistä miehistä?
Mä en tykkää, ne on yleensä henkisestikin mauttomia.
- ed
makunsa kullakin kirjoitti:
Mä en tykkää, ne on yleensä henkisestikin mauttomia.
ahah. Henkisesti. En tykkää henkisesti pitkistä naisista... Ovat ylimielisiä lyhyitä miehiä kohtaan :(
- makunsa kullakin
ed kirjoitti:
ahah. Henkisesti. En tykkää henkisesti pitkistä naisista... Ovat ylimielisiä lyhyitä miehiä kohtaan :(
Hyvä vaan, jos asiat toimivat molempiin suuntiin. Ei tule turhia ihailijoita ja vonkaajia lahkeisiin roikkumaan, kiitos siitä!
- ??
Ketä kiinnostaa jos et halua pidä se vaan omana tietona. Sinäkin haluat vain satuttaa, Tuntuuko nyt hyvälle?
- sattunut on minuunki
sitä saa mitä tilaa.
- ei ed
sattunut on minuunki kirjoitti:
sitä saa mitä tilaa.
Yllättävää että uskallat viljellä tota "sitä saa mitä tilaa". Uskon että tuletkin saamaan ja hyvä että itsekin ajattelet että se on reilua.
- narskun narskun
ei ed kirjoitti:
Yllättävää että uskallat viljellä tota "sitä saa mitä tilaa". Uskon että tuletkin saamaan ja hyvä että itsekin ajattelet että se on reilua.
Ketäköhän sinäkin ajattelet tuon kirjoittaessasi?
- Kriteerit turhia
Juu. Minäkin etsin pitkää miestä, mutta rakastuinkin palavasti muutamaa senttiä ihannepituista lyhyempään... Ja olin mennyttä ;)
- lyhyen läntä
On se kyllä liian pitkä.Ei hyvä juttu laisinkaan.Vaihtoon menee.
- onnea etsintään että
löydät sen mua lyhyemmän koska ovat kuitenkin aika harvassa koska minäkään en mikään älyttömän pitkä naiseksi ole.
- sanontae
Pitkät tippuu korkeelta ja kovaa! Mua ainakin vituttas olla pitempi oikeesti tappina on paljon mukavampaa. :)
- Kanne Jataja
Kato ei se pituus, vaan paksuus!
- mielipide tämä
J on mielestäni sopivan pitkä, ainakin minulle, hän riittää minulle sellaisena kuin on,ei millään pituudella ole väliä. sanon vaan että pyh pöh tollasille jutuille.
- pehmeä mies ok
Mä en ole ikinä ihastunut pitkiin, laihoihin miehiin. ne ovat jotenkin säälittävii :(
- voi voi ;D
Keskenkasvuiset , vaahtosammuttimen mittaiset tarvii jatkovartta ihan joka asiassa ;DD
- lolotiloo.
Sun älyllinen kehitys tais vaan jäädä pituutes jalkoihin :D
- kops ...auts
lolotiloo. kirjoitti:
Sun älyllinen kehitys tais vaan jäädä pituutes jalkoihin :D
Eeiku mä olen lyönyt pääni jo niin monta kertaa oven yläkarmiin :/ ;DD
- iuytrekjhgfd
Sulla tuntuu olevan vaikeuksia saada minkäänlaista miestä.
- M
Mä olen matkakokoa mukavuussyistä :))
Ei vaan hyvin oon pärjännyt ja naisia tulis ovista ja ikkunoista sen kun poimis jokaisen :)
Lyhyet on paljon suloisempia ihmisiä ja muodokkaampia ja mukavempia ;) - sitä peatsi
Et ole sen ihmisen arvoinen. Hän kyllä löytää jonkun joka ei häntä pituutensa takia "dumppaa".
- iso tai pieni
Jos ei ole saanut aikanaan pitää sitä kenet olisi halunnut, niin jokaisessa vastaantulevassa näkee aina jonkun vian. Kukaan ei koskaan tule kelpaamaan, jos taka-alalla kummittelee exän kuva. Sisäinen tyhjyys ja pettymykset yritetään kompensoida täydellisyyden tavoittelulla.
- +++
Kerrankin asiaa palstalla, hienoa!
- entä jos?
+++ kirjoitti:
Kerrankin asiaa palstalla, hienoa!
jos se exä saikin ne suurimmat tunteet aikaan? ;)
- :-)
entä jos? kirjoitti:
jos se exä saikin ne suurimmat tunteet aikaan? ;)
Tietenkin joku saa suuremmat tunteet aikaan kuin joku toinen, mutta kukaan ei voi olla toiselle vähää aikaa hän - vaatiminen ja syyllistäminen siitä ettei ole, on turhaa.
- AchmedDeadTerrorist
:-) kirjoitti:
Tietenkin joku saa suuremmat tunteet aikaan kuin joku toinen, mutta kukaan ei voi olla toiselle vähää aikaa hän - vaatiminen ja syyllistäminen siitä ettei ole, on turhaa.
Alat selvästi ymmärtää elämässä joitain asioita..
Mukava yllätys.
Nyt menen tutimaan.
i kill you later - Pyh.
AchmedDeadTerrorist kirjoitti:
Mukava yllätys.
Nyt menen tutimaan.
i kill you laterOlen aina ymmärtänyt nämä itsestäänselvyydet. Mutta sinä terroristi, olet ilmeisesti katteettomasti ylimielinen ja lisäksi mielestäsi hauska.
- Pyh.
AchmedDeadTerrorist kirjoitti:
Mukava yllätys.
Nyt menen tutimaan.
i kill you laterMutta eihän tämä mulle ollut, vaan jollekin mielikuvitushepulle.
- :) ei ed
Pyh. kirjoitti:
Mutta eihän tämä mulle ollut, vaan jollekin mielikuvitushepulle.
Mielipideterroristi on kiva olla ja talloo vähän ihmisten varpaille. Se kun latoo vahvoja mielipiteitä ja ehkä totuuksia. Se saa ihmiset haukkumaan milloin miksikin...
- rähmällään
Voi, onneksi sain tavata hänet nyt vanhempana ja viisaampana. Nuorena en olisi osannut katsoa häntä "oikeilla silmillä" nähdä hänessä kaikki se hyvä, mikä hänessä on.
- ap
Ja nyt ihan kaikille tiedoksi että tätä oli turha ottaa yhtään tosissaan koska mä olen tosi ihastunut tähän mieheen, oli sitten lyhyt tai ei. Välillä on vaan niin paha mieli tän jutun takia että siksi nämä jutut on tämmösiä. Anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050