Millainen talo on tuo otsikossa mainittu etelä-pohjalainen firma? Sinne on nyt siirtynyt pohjanmaan CaseIH-edustus. Sen tiedän että ennestään sillä on ollut Zetor ja joka varmasti jää edelleen myös. Näin Case-asiakkaana ja sellaisia omistavana tunnen itseni vähän petetyksi, kun merkkiliikettä vaihdellaan "kuin mustalaiset hevosta"..
Traktorimyynti Terho Luoma
12
4104
Vastaukset
- Täys kymppi
Terholta olen Zetor Forterran Trac-lift etukuormaajalla ostanu, hyviin kauppoihin olen päässyt ja tyytyväinen hankintaan olen ollut. Uuden koneen meinaan vielä joskus vielä samalta henkilöltä ostaa. Suosittelen lämpimästi. Seinäjoella myy samoissa tiloissa, missä Zetor maahantuoja HCP on.
- CaseIHx3
Kävin vierailemassa liikkeen kotisivuilla. Se antoi ainakin aivan hyvän kuvan talosta, vaikkakin tietenkin asia on niin että nettisivut on vain nettisivut, mutta kuitenkin! Ei tässä muu auta, kuin käydä paikanpäällä tutustumassa: Ties vaikka olisi parempikin koti Caselle kuin entinen! :) Aina muutos ei ole välttämättä huonoonpäin!
- llalalall
Tuskin olisi jälleenmyyjää alueelle vaihdettu, jos edelliseen olisi oltu maahantuojalla tyytyväisiä. Tuo mun mielestä kertoo aika paljon. Hyvä ja luotettava firma on kyseessä.
- Maxxum1
Pari tapausta tiedän asioineen ko. yrityksessä. Molemmille oli jäänyt loppupeleissä huono maku kaupoista.
- entinen casemies
No ei se ainakaa huonopaan vaihtanut, edellisessä firmassahan ei casesta tiedetty, kuin sen verran, että eikös se punainen ole. Huollon vakio vastaus oli, "mikähän siinä vois olla ei ole koskaan kuullutkaan" Kyllä maahantuojalla varmasti oli syynsä vaihtaa piirimyyjää. Minä vaihdoin merkkiä.
- suomalainen.....
Firma tekee prhaansa että kaupat syntyy, siitähän he elävät, mutta asiakkaita on joka lähtöön, joka pystyy kaikkia palvelemaan asiakasta tyydyttävällä tavalla, on fakiiri. Tietenkin on syys firmassa jos kummin kaiman serkku on mielestään epäonnistunut kaupanteossa. Joten tuollainen keskustelu julkisesti julkisen alan firmasta on höpö höpö meininkiä. Aloitetaanpa sinusta kysyjä keskustelu täällä sivustolla, millainen ostaja tai myyjä olet, niin varmasti molempia mielipiteitä tulee.
Lapin MIes- seinäjokinen
Pieni kauppahan se on siinä minimania vastapäätä. Konerivistössä on yleensä pari setoria ja yksi vanhempi traktori. Samalla tiellä on seinäjoen konerengas ja k-maatalous.
- 2+3
On ny kuiteki tullu pois sieltä kamiinamaasta, voi joku ohikulkeva raktorin ostaakki.
- CaseIHx3
Taitaapa meillä traktorimerkki vaihtua.. Olkoonkin niin hyvä maailmanmerkki kuin tahtoo. Markkinointi pitäisi olla vähän toisessa luokassa! Valtraan kai tässä siirryttävä niinkuin kaikki muukin vaalikarja:(
- heinämiäs
piänet on joo paukut markkinoinnis, tuttua oli päässy vetämähän aika hyvin linssihi.... mutta on sillä monta edustusta että valinnan varaa löytyy.
- Sivustaseuraava
Ei ollut pitkään Casen myynti tällä firmalla.
- jukki3
Meinasin laittaa etukuormaimen 275 intikkaan.Voisko joku antaa asennus ohjeita hydraulikkaan.Itse apurungon tekemiseen en tarvitse neuvoja.Kiitokset etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa563990TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6892057Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2361432- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja561297Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972