Muuttuuko mikään, jos vielä näet mut? Vai jatkatko samaa tyyliä?
Miten on?
17
389
Vastaukset
- Jos näkisin
hänet uudestaan, en epäröisi hetkeäkään. Silloin kerran, se jäi tekemättä, eikä ollut niin yksinkertaista. Paloin halusta lähteä hänen peräänsä, mutta hänellä oli muuta seuraa. En haluaisi puuttua toisten yhteiseen elämään. Hänen kohdallansa menisin kuitenkin juttelemaan. En tiedä tapahtuuko sitä, mutta toivoisin sen tapahtuvan pian, sillä en voi jatkaa tälläistä elämää haaveillen jostain mitä ei ole, vaan minun on annettava muillekin ja itselleni mahdollisuus.
- n
Sillä lailla. Niin sitä pitää :)
- Täälläkin
n kirjoitti:
Sillä lailla. Niin sitä pitää :)
olen yrittänyt häntä huhuilla, kun en parempaakaan paikkaa keksinyt. Välillä tuntui tosi aidosti, että olisikin ollut täällä, mutta eipä täällä pysty mitään varmaksi selvittämään.. Mieleni on kokenut melkoisen kirjon eri mielialoja ja tuntemuksia. On haaveiltu, surtu, riemuittu ja itketty... ja seuraavaksi pitäisi siis luovuttaa? En vain tiedä pystynkö siihen........
- eli sä oot
Täälläkin kirjoitti:
olen yrittänyt häntä huhuilla, kun en parempaakaan paikkaa keksinyt. Välillä tuntui tosi aidosti, että olisikin ollut täällä, mutta eipä täällä pysty mitään varmaksi selvittämään.. Mieleni on kokenut melkoisen kirjon eri mielialoja ja tuntemuksia. On haaveiltu, surtu, riemuittu ja itketty... ja seuraavaksi pitäisi siis luovuttaa? En vain tiedä pystynkö siihen........
palstaleikkijä.
- Leikki kaukana
eli sä oot kirjoitti:
palstaleikkijä.
ollut. Tunteet pelissä ihan tosissaan minulla, mutta täällä toimiminen on mahdotonta, kun yleensä tulee vaan lokaa niskaan. Sivulliset vonkaa tunnisteita ja tulee sotkemaan ja lietsomaan epätietoisuutta, vaikka heillä itsellään olisi mahdollista kertoa asiansa vaikka puhelimella. Eikö ihmiset osaa arvostaa mitään enää nykypäivänä??
- kukkupuhetta
Leikki kaukana kirjoitti:
ollut. Tunteet pelissä ihan tosissaan minulla, mutta täällä toimiminen on mahdotonta, kun yleensä tulee vaan lokaa niskaan. Sivulliset vonkaa tunnisteita ja tulee sotkemaan ja lietsomaan epätietoisuutta, vaikka heillä itsellään olisi mahdollista kertoa asiansa vaikka puhelimella. Eikö ihmiset osaa arvostaa mitään enää nykypäivänä??
jos olisit ihan tosissaan, sä kääntäsit vaikka kaikki kivet ja kannot hänet löytääksesi. kyllä suomen kokoisesta maasta kaikki löytyy, jos haluaa
- Niin minä
kukkupuhetta kirjoitti:
jos olisit ihan tosissaan, sä kääntäsit vaikka kaikki kivet ja kannot hänet löytääksesi. kyllä suomen kokoisesta maasta kaikki löytyy, jos haluaa
olen tehnytkin ja aion jatkaakin. Tämä paikka on kuitenkin sellainen missä pään saa hyvin sekaisin. Varmastikin suomesta voi löytää jonkun, mutta sekin voi viedä vuosia... Kyllä minä sen verran tosissani jokatapauksessa olen, että kolmeen sanaan sen voisi kiteyttää. Usko mitä tahdot.
- nokkela...
Niin minä kirjoitti:
olen tehnytkin ja aion jatkaakin. Tämä paikka on kuitenkin sellainen missä pään saa hyvin sekaisin. Varmastikin suomesta voi löytää jonkun, mutta sekin voi viedä vuosia... Kyllä minä sen verran tosissani jokatapauksessa olen, että kolmeen sanaan sen voisi kiteyttää. Usko mitä tahdot.
...viedä vuosia?, höpö, höpö. Käytä järkeäsi ja se on hetki, kun se ihminen löytyy
- No sano sitten
nokkela... kirjoitti:
...viedä vuosia?, höpö, höpö. Käytä järkeäsi ja se on hetki, kun se ihminen löytyy
olevasi hän, niin tämä olisi sitten se hetki. Ei menisi vuosia. En minä voi täällä loppuelämääni olla ja kauniita sanojani säästellä, jos en tiedä onko tässä järkeäkään.
- ed
No sano sitten kirjoitti:
olevasi hän, niin tämä olisi sitten se hetki. Ei menisi vuosia. En minä voi täällä loppuelämääni olla ja kauniita sanojani säästellä, jos en tiedä onko tässä järkeäkään.
valitan, en ole hän
- täysin totta!
nokkela... kirjoitti:
Mulla meni tasan 30min selvittää pelkän etunimen perusteella täysin tuntemattoman henkilön koko nimi puhelinnumero osoite muutama muukkin tärkeä juttu :D Tiedän, kuulostaa sairaalta... Mutta oli vaan niin spesiaali tapaus, että oli pakko. Tästähän ei sitten loppupeleissä kuitenkaan seurannut mitään hyvää. Tulipahan silti stalkattua. Eli kyllä sä sen ihmisen oikeasti löydät, jos vaan haluat.
- Etkö?
ed kirjoitti:
valitan, en ole hän
melkein yllätyin...
- Kuulostaa varsin
täysin totta! kirjoitti:
Mulla meni tasan 30min selvittää pelkän etunimen perusteella täysin tuntemattoman henkilön koko nimi puhelinnumero osoite muutama muukkin tärkeä juttu :D Tiedän, kuulostaa sairaalta... Mutta oli vaan niin spesiaali tapaus, että oli pakko. Tästähän ei sitten loppupeleissä kuitenkaan seurannut mitään hyvää. Tulipahan silti stalkattua. Eli kyllä sä sen ihmisen oikeasti löydät, jos vaan haluat.
optimistiselta. Minulla nyt ei satu olemaan sitä etunimeäkään, mut kiitos kannatuksesta!
- tahtoo tietää
Miten mahtaa olla. Tuskin.
- wanhak.
No moni asia on jo muuttunut
- Heh heh!
Silmät päähän ja katse eteen, näin tämä elämä on suunniteltu. Jännittävää ja kokemusrikasta tapahtuu joka päivä kun ei piilottele. Asiat lutviutuu aina kun yrittää. Ja se huomataan. Lastenleikkiähän tämä!
- wanhak.
Heh heh! kirjoitti:
Silmät päähän ja katse eteen, näin tämä elämä on suunniteltu. Jännittävää ja kokemusrikasta tapahtuu joka päivä kun ei piilottele. Asiat lutviutuu aina kun yrittää. Ja se huomataan. Lastenleikkiähän tämä!
Niin on,koko ajan tapahtuu uutta heh heh.....sen oon huomannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241