mitä väliä elämällä on. itse en ainakaan ole tajunnut en tiedä jaksanko elää enää kauan.
minulla ei ole yhtään ystäviä minua haukutaan joka päivä noin 10-50 kertaa en ole koskaan saavuttanut mitään mistä tulisi olla ylpeä kumpi olisi parempi vaihto ehto elää täällä tuskissa vai caan thedä itsemurha
masentaa...
10
128
Vastaukset
minua kiusataan haukkumalla ns "piilovittuilulla" jutuista ulos jättämisellä tönimisellä tökkimisellä elämäni on yhtä helvettiä ei se tästä pahemmaksi voi mennä jos tapan itteni...
kukaan ei välitä kukaan läheiseni ei tiedä tästä enkä uskalla kertoa toivon vain että saisin rohkeutta itse murhaan...- kannattaa se ....
Kerro toki läheisillesi. Ei siinä ainakaan menetä mitään.
- Ox
Älä missään nimessä vahingoita moisten törttöjen takia itseäsi. Kyllä tässä maailmassa on paljon mukaviakin ihmisiä, mutta silloin kun tielle sattuu tarpeeksi typeryksiä, koko maailma saattaa tuntua pahalta paikalta. Kiusaajat käyttävät toisia ihmisiä omien ikävien tunteidensa roskasankona, mutta siitä tulee myös heille itselleen paha olo. Mitä enemmän kiusaajat kiusaavat, sitä pahempi olo heillä on, ja se saa jatkamaan kiusaamista. Kiusaajat ovat siis kierteessä, jota he eivät osaa katkaista. Siksi sinun kannattaisikin puhua tästä ongelmasta jonkun läheisesi kanssa. Kiusaajat pitäisi saada ymmärtämään, että oma paha olo ei lievity muita kiusaamalla, vaan sillä, että tekee hyvää ja on ystävällinen muille. Negatiivisuus lisää siis negatiivisuutta ja positiivisuus positiivisuutta.
ja viellä tähän lisäisin että olen 12 v vanha (kohta 13)
ja elä mä on muutenkin tarkoituksetonta turhaa pitkästyttävää yms.
minulla on jatkuvasti ajatuksia itsemurhasta ja/tai itseni satuttamisesta.
en vain halua ja jaksa elää enää...olen sitä mieltä että olisi perheelle ja KAIKILLE jotka tunnen. parasta jos olisin kuollut ei mun elämällä mitään väliä mielummin kuollut kuin täällä
- Ox
Tiedätkös mitä ...
Kun katselen, millaisiin kellonaikoihin sinä olet tänne viestejä lähettänyt, niin suurin syy masennukseesi saattaa olla vuorokausirytmin sekoittuminen. Se pitäisi saada ehdottomasti korjattua. Kun valvot yöllä ja vietät päivät sisätiloissa, et saa tarpeeksi valoa. Silloin masennus iskee helposti. Kun on masentunut, pienet asiatkin tuntuvat valtavan suurilta ja kaikenlaisia vastoinkäymisiä tulee jo pelkän väsymyksen vuoksi. Esim. läksyt saattavat jäädä tekemättä tai kokeisiin tulee luettua huonosti. Sinun kannattaa ehdottomasti huolehtia siitä, että menet ajoissa nukkumaan ja saat riittävästi unta. Puhu asiasta vanhempiesi kanssa, koska jos nukkuminen ei onnistu, tarvitset lääkitystä. Sinun ikäisesi pitää saada yhdeksän tunnin yöunet.- 23
Taitaapa olla jonkun provopellen juttuja. Tuskin kirjoittelee tähän aikaan yöstä noin nuori. Profiilia ei edes ole enää olemassa. Ei ehkä kannata kovin paljon näihin uhrata aikaa ja energiaa.
23 kirjoitti:
Taitaapa olla jonkun provopellen juttuja. Tuskin kirjoittelee tähän aikaan yöstä noin nuori. Profiilia ei edes ole enää olemassa. Ei ehkä kannata kovin paljon näihin uhrata aikaa ja energiaa.
kyl tää profiili on olemassa että joo...
ja olen 12 v
olisinpa jo kuollut... toivon vain etten enää huomenna heräisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754