Siinä pari nelikymppistä naista kertoi,toisella oli maksasyöpä ja toisella suuri kasvain aivoissa.Kummallakin pieniä lapsia.Aika raju juttu.
Vastaukset 9
- c37
Jäipä katsomatta näkyisköhän YLE areenasta
- c37
claudia.c kirjoitti:
Näkyy se siellä tässä linkki, koskettava ohjelma.
http://areena.yle.fi/video/1326489846245Kiitos linkistä ;);) Pitää huomenna katsoa rauhassa tänään kun ei enään kerkiä kun tytteli tulee kohta koulusta ja lupasin hänen laittaa ruokaa. itse toimin apukokkina tyttelin ollessa pääkokki ;);)
- tuulikki..
c37 kirjoitti:
Kiitos linkistä ;);) Pitää huomenna katsoa rauhassa tänään kun ei enään kerkiä kun tytteli tulee kohta koulusta ja lupasin hänen laittaa ruokaa. itse toimin apukokkina tyttelin ollessa pääkokki ;);)
Tässä oli kolme naista,yhellä oli mahasyöpä,toisella suussa ja kolmannella oli aivokasvain.
- -ra
tuulikki.. kirjoitti:
Tässä oli kolme naista,yhellä oli mahasyöpä,toisella suussa ja kolmannella oli aivokasvain.
Pikeassa olet
- c 37
c37 kirjoitti:
Kiitos linkistä ;);) Pitää huomenna katsoa rauhassa tänään kun ei enään kerkiä kun tytteli tulee kohta koulusta ja lupasin hänen laittaa ruokaa. itse toimin apukokkina tyttelin ollessa pääkokki ;);)
Oli asiaa ja paljon tässä ohjelmassa
- Hunttasvili
Hyvä ohjelma.
Katsomisen arvoinen. kiitos iralle avauksesta ja claudia.c:lle linkistä. Kun normaalisti en katso TV:tä oollenkaan ( paitsi urheilut) niin moni hyvä ohjelma jää katsomatta. mutta se ei haittaa ollenkaan. Nyt katsoin ja hämmästelin kun Jeesus laitetaan herkästi nurkkaan tai maton alle.
- -ra
Inhimillisessä tekijöissä on melkein aina koskettavia tarinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4602076- 1631367
- 761232
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881154- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695