Kokemuksia w202 180

tietoja

Kaikenlaiset kokemukset kyseisestä mallista ja moottorista.

MB C180 -99
MB E200CDI -08
EX MB E290 TD -97
EX SLC 450 -74

3

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HP

C 180 -98. Palasin parin vuosikymmenen volkkarikauden jälkeen takaisin Mersukantaan, tosin perusmallin "tenavatähteen", kuten jotkut koiranleuat pikkumeseä kutsuvat. Edellinen oli 190E, jonka aikanaan hankin uutena. Oli loistava ajettava. Usein olen sen jälkeen todennut, ettei minulla ennen Meseä (mm. kaksi uutta Honda Accordia) eikä sen jälkeen (pari Passatia) ole autoa ollut. Nyt on taas. Onnistuin löytämään tutulta kaverilta vain 104 tkm ajetun C 180:n. Auto on kuin uusi, olen ajanut puolentoista vuoden aikana 35 tkm. Viat ovat olleet kardaanin tukikumi ja laakeri sekä ilmamassamittari. Oikeilla suhteilla huollettuna kustannukset yheensä 240 €. Kuluvia osia olen vaihdattanut eteen jarrulevyt ja palat. Siinä kaikki. Ajettavuus on huippuluokkaa. Olen ajanut kitkoilla jo 15 vuotta ja rohkenin Meseenkin viime talveksi sellaiset hankkia. Vaikka ajostani on jopa 70% pääteiden ulkopuolella, ei ongelmia ole ollut. Ei luistoja, ei liukumista, ABS toimii loistavasti. Laatupeli, kaikin osin.

• Ch0c1

Mb c180, oikealta edestsä kuuluu kolinaa. Ei tunnua vaikuttavan auton käytäymiseen, mutt kolina esim pyykkilutatiellä on häiritsevää. Auto katsastettiin viikko sitte ja mitään vikaa katsastusmies ei löytänyt.. Voiko esim källituksenvakaajan löysät kykumit antaa sellaisen naps,naps,naps äänen.
      Muita sopovia äänen lähteitä ??

• MB E 320 Cdi

Multa kuului myös kolinaa ja kolahtelua edestä oikealta enkä löytänyt vikaa joten vein katsastettavaksi. Inssi kun ravisti autoa niin sieltä edestä oikealta putosi 5-6 cm pitkä jousénkappale. Inssi sanoi ettei hänkään olisi huomannut ellei se pala olisi pudonnut.
      Sehän meni sitten korjauskehoitukseen. Laitettiin uusi jousi niin kolahtelut loppuivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe