Ei ole vielä palannut ja puhelinkin jäi kotiin. Mitä tehdä?
Mies haettiin yöllä hoitokokoukseen
13
421
Vastaukset
- ja äkkiä
Ilmoita poliisille!
- Lähellä kristillistt
Tämä ei ole mitenkään kristillisyytemme arvojen mukaista nykyiin. En jaksa uskoa aloittajaa,
- Hoitomiehet munattom
Lähellä kristillistt kirjoitti:
Tämä ei ole mitenkään kristillisyytemme arvojen mukaista nykyiin. En jaksa uskoa aloittajaa,
Ennenhän nämä yölliset "kyyditykset" olivat yleisiä ja varmasti SRK haluaisi edelleenkin sillä pelkoa lietsoa, mutta uskaltaako?
- hannestapani
Yöllä ei saa ketään kutsua mihinkään, eikä kenenkään pidä sellaiseen kutsuun suostua. Päinvastoin. Heistä tulee välittömästi tehdä rikosilmoitus kotirauhan rikkomisesta. Kenenkään hoitokokoukseen kutsutun ei pidä osallistua tilaisuuteen.
Tai jos kuitenkin aikoo osallistua, niin pitää varustautua seuraavasti:
1. hankkia digitaalinen sanelin, joka äänittää kaiken samassa tilassa käydyn keskustelun, jossa on äänitysaikaa 78-200 tuntia
2. opetella sen käyttö
3. pyytää mukaan 3-4 todistajaa, jotka kirjoittavat kaiken olennaisen muistiin
4. pyytää näitä todistajia mukaansa johonkin rauhalliseen tilaan, jossa he kirjoittavat todistajan lausuntonsa puhtaaksi. Sitten tulee yhdessä kuunnella uudelleen äänitetty nauhoitus, jolloin nämä todistajat voivat tehdä tarvittavat tarkistukset, että heidän todistajan lausuntonsa eivät sisällä ristiriitaisuuksia nauhoitukseen verrattuna
5. näin saat pätevät todisteet sinua vastaan esitetyistä valheellisista väitteistä ja voit haastaa väärien väitteiden esittäjät oikeuteen.
Jokaisessa tilaisuudessa, mihin osallistut itse, saat pitää sanelinta nauhoituksella. Siitä ei tarvitse ilmoittaa kenellekään. Se on sallittua. Silloin, jos jätät sanelmen äänittämään tilaan, josta itse poistut, syyllistyt salakuunteluun. Mutta jos olet itse myös läsnä, et syyllisty salakuunteluun.
Muutoin ei näitä hoitokokousjulmureja saada vaiennetuiksi ja vastuuseen juoruämmien juttujen perässä juoksusta.- vaimo ja lapset 11
voi että te olette NAURETTAVIA, tsoukit menee ku häkää vaan :) :) :D
- hou-hou!
tää on hauska avaus :)
- *punikki
..se on niinku Lapun liikkeen aikan kun muilutettiin punikkeja..
- Liian paksua
Ei tota kyllä uskota, aloittajan tarinaa...
- vierailija11
voi voi, varmasti surkeeta
- OV&TH
No miten oli - kusettiko kun heräsit ?
- lestalestal
Ootte lestat kyllä pöljiä.
- vaimo ja lapset 7
Voi voi täält on kans miehen viety. Sukaat on tuolin vierest häipyn mutta kengät on kyllä apukeittiössä. Kolaus vain kului. On tää kauheeta.. Lohduttakaa !
- Lohtumies
Minäpä lohdutan. Noin. Mutta missä asut, voisin tulla lohduttamaan sinua oikein syvältä, kai sulla lapset nukkuu? Minä en osaa hoitaa, mutta osaa lohduttaa, sillä olenhan lohtumies, kaikkien sorrettujen vaimojen salainen lohtu.
Ruokkoja en sitten ala maksamaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959