Mies haettiin yöllä hoitokokoukseen

Vaimo ja lapset

Ei ole vielä palannut ja puhelinkin jäi kotiin. Mitä tehdä?

13

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja äkkiä

Ilmoita poliisille!

• Lähellä kristillistt

Tämä ei ole mitenkään kristillisyytemme arvojen mukaista nykyiin. En jaksa uskoa aloittajaa,

• Hoitomiehet munattom
        Lähellä kristillistt kirjoitti:

Tämä ei ole mitenkään kristillisyytemme arvojen mukaista nykyiin. En jaksa uskoa aloittajaa,

Ennenhän nämä yölliset "kyyditykset" olivat yleisiä ja varmasti SRK haluaisi edelleenkin sillä pelkoa lietsoa, mutta uskaltaako?

• hannestapani

Yöllä ei saa ketään kutsua mihinkään, eikä kenenkään pidä sellaiseen kutsuun suostua. Päinvastoin. Heistä tulee välittömästi tehdä rikosilmoitus kotirauhan rikkomisesta. Kenenkään hoitokokoukseen kutsutun ei pidä osallistua tilaisuuteen.

Tai jos kuitenkin aikoo osallistua, niin pitää varustautua seuraavasti:
      1. hankkia digitaalinen sanelin, joka äänittää kaiken samassa tilassa käydyn keskustelun, jossa on äänitysaikaa 78-200 tuntia
      2. opetella sen käyttö
      3. pyytää mukaan 3-4 todistajaa, jotka kirjoittavat kaiken olennaisen muistiin
      4. pyytää näitä todistajia mukaansa johonkin rauhalliseen tilaan, jossa he kirjoittavat todistajan lausuntonsa puhtaaksi. Sitten tulee yhdessä kuunnella uudelleen äänitetty nauhoitus, jolloin nämä todistajat voivat tehdä tarvittavat tarkistukset, että heidän todistajan lausuntonsa eivät sisällä ristiriitaisuuksia nauhoitukseen verrattuna
      5. näin saat pätevät todisteet sinua vastaan esitetyistä valheellisista väitteistä ja voit haastaa väärien väitteiden esittäjät oikeuteen.

Jokaisessa tilaisuudessa, mihin osallistut itse, saat pitää sanelinta nauhoituksella. Siitä ei tarvitse ilmoittaa kenellekään. Se on sallittua. Silloin, jos jätät sanelmen äänittämään tilaan, josta itse poistut, syyllistyt salakuunteluun. Mutta jos olet itse myös läsnä, et syyllisty salakuunteluun.

Muutoin ei näitä hoitokokousjulmureja saada vaiennetuiksi ja vastuuseen juoruämmien juttujen perässä juoksusta.

• vaimo ja lapset 11

voi että te olette NAURETTAVIA, tsoukit menee ku häkää vaan :) :) :D

• hou-hou!

tää on hauska avaus :)

• *punikki

..se on niinku Lapun liikkeen aikan kun muilutettiin punikkeja..

• Liian paksua

Ei tota kyllä uskota, aloittajan tarinaa...

• vierailija11

voi voi, varmasti surkeeta

• OV&TH

No miten oli - kusettiko kun heräsit ?

• lestalestal

Ootte lestat kyllä pöljiä.

• vaimo ja lapset 7

Voi voi täält on kans miehen viety. Sukaat on tuolin vierest häipyn mutta kengät on kyllä apukeittiössä. Kolaus vain kului. On tää kauheeta.. Lohduttakaa !

• Lohtumies

Minäpä lohdutan. Noin. Mutta missä asut, voisin tulla lohduttamaan sinua oikein syvältä, kai sulla lapset nukkuu? Minä en osaa hoitaa, mutta osaa lohduttaa, sillä olenhan lohtumies, kaikkien sorrettujen vaimojen salainen lohtu.

Ruokkoja en sitten ala maksamaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe