opettaa minut hiihtämään. Nyt olisi hyvät hanget ja voitaisiin suksia yhdessä kuuseen :)
Voisit
13
283
Vastaukset
- SOPII MULLE
paitsi,että mä suksin v.tt..n
- jööö123
Tuun sun kanssa niin voit suksia mun.
- tehdään diili
Miksi sä lähdet eri ladulle kuin minä? Yhdessä meidän piti hiihtää :(
- no eiks sul sit oo
mitään merkitystä sillä kuka sun kans hiihtää ?? jos eka vastaaja käy ??
- se on se
no eiks sul sit oo kirjoitti:
mitään merkitystä sillä kuka sun kans hiihtää ?? jos eka vastaaja käy ??
palstavakkari - mies jolle käy kuka vaan.
- ap
Mulle ei vastaa kuin hän, siksi ihmettelen, kun ei suksi mun kanssa kuuseen vaan haluu suksii eri tietä vittuun. Tuolla lailla mä en opi hiihtämään ja eksyn kaiken hyvän päälle.
- heh heh juu ..
täällähän vastaakin aina se oikee immeinen, voi hyvän tähden ! tolla omalla lokiigallasi oot sitten jokseenkin vittumainen immeinen !!
- Ihan vaan hiljaa
Paljo mahtaa olla äo ?
- ap
heh heh juu .. kirjoitti:
täällähän vastaakin aina se oikee immeinen, voi hyvän tähden ! tolla omalla lokiigallasi oot sitten jokseenkin vittumainen immeinen !!
Odotinkin jo kulti sun kommenttiasi ja sieltähän se tuli. Olet suunnannut sun naisenergiasi väärin, mennään mielummin naisissa hiitämään, niin voidaan sivakoida miehet mielestämme.
- heh heh juu ..
ap kirjoitti:
Odotinkin jo kulti sun kommenttiasi ja sieltähän se tuli. Olet suunnannut sun naisenergiasi väärin, mennään mielummin naisissa hiitämään, niin voidaan sivakoida miehet mielestämme.
yks pieni mutta, mul on munat !
- ei mulla
ainakaan kovin korkee äö,entä sulla?
- missä se raja kk :D)
älykköt, niitähän on helppo lähestyä, kaikkia vähän omituisia ja sopivasti sekopäitä
- nol lol nol
oon ihan ää li ö...pääättele tuosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318