miksi mä sua

aivan turhaan

ajattelen jos mä olen tavannut sellaisiakin ihmisiä jotka ymmärtää ja tukee mua. Se ns. empaattisuus on tärkein luonteenpiirre ihmisessä, samoin kuin rehellisyys ja luotettavuus. sisäinen kauneus ennenkaikkea.

12

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vois varmaan

sanoo että oot ite unohtanut ainakin sen empaattisuuden kun kirjoittelet nimettömiä viestejä. Empaattinen ihminen puhuu aina ihmiselle itselleen ja siihen kuuluu myös tuo rehellisyys. Miksi sinä et puhu hänelle itselleen ?

• mä olen mm.

laittanut hänelle itselleen viestiä että olen huolissani..

• No ei se siitä
        mä olen mm. kirjoitti:

laittanut hänelle itselleen viestiä että olen huolissani..

parane yhtään että sen viestin sitten tänne lykkäät. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

• : /

Kuka mua tukee? Ei kans kukaan...

• tukisin kyllä jos...

molempien pitäis tukea toinen toisiaan mutta mitä me nyt tehdään?

• WinkWink :
        tukisin kyllä jos... kirjoitti:

Syy on juuri tuossa : Sinä et tiedä yhtään kenelle puhut ja ketä " tuet ". Tukea voi vasta kun puhuu sille oikealle ihmiselle mutta ei noin.

• Varmavastaus
        tukisin kyllä jos... kirjoitti:

Nyt te leikitte nettileikkejä.

• Niin miksi ?

Miksi et ole niiden ihmisten parissa sitten vaan täällä ?

• senku tietäski

en tiedä itsekään.

• fgfdgfdg

Nämä henkilöt eivät oikeasti ole mitään rehellisiä ja empaattisia vaan rumia ihmisiä, jotka haluavat pillua huijaamalla mainostamalla itseään empaattisina ja rehellisinä ihmisinä.

Empaattisuus ei ole sitä, että ymmärretään ja paapotaan jotain naista. Päinvastoin naista ei nimenomaan pidä ymmärtää. Ei minun elämäntehtäväni ole ymmärtää mitään naista. Itse asiassa ei voisi vittukaaan kiinnostaa mikään nainen. Ainoa asia minkä naisessa ymmärrän on se, että hänellä on pillu.

• hyi saatana
        fgfdgfdg kirjoitti:

Nämä henkilöt eivät oikeasti ole mitään rehellisiä ja empaattisia vaan rumia ihmisiä, jotka haluavat pillua huijaamalla mainostamalla itseään empaattisina ja rehellisinä ihmisinä.

Empaattisuus ei ole sitä, että ymmärretään ja paapotaan jotain naista. Päinvastoin naista ei nimenomaan pidä ymmärtää. Ei minun elämäntehtäväni ole ymmärtää mitään naista. Itse asiassa ei voisi vittukaaan kiinnostaa mikään nainen. Ainoa asia minkä naisessa ymmärrän on se, että hänellä on pillu.

tämä huomattu.

• joretex
        fgfdgfdg kirjoitti:

:D :D Ei niistä aina tiedä nykyäänkään, mitä niiltä housuista löytyy. Voi olla semmonen lehmänsuolesta tekastu tekopimpsa ja sä et kerkeä sitä edes huomaan, kun oot noin kiimassa :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe