Suostuisitteko "Mooseksen menetelmään"?

Raamattu sanoo

Suostuisitteko Mooseksen menetelmään, jos teistä johtuvan vian takia lasta ei muuten tulisi?

Siis tarkoitan, että veljesi saattaisi naisenne raskaaksi...

106

4280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvussa kun pysyy

Veikkaan, että moni rouva suostuisi :-)

• kyselyikäinen otus

mut mites sitten jos miehellä ei olekaan veljeä?

• ;)
        kyselyikäinen otus kirjoitti:

no kaljakaveri sitten.

• tai haavisto

sehän ei olisi pttämistä koska kyseessä ei olisi mies. Ja olsipa siitiöillä ihmettelemistä kun ei tulisikaan kakkaa vastaan...

• Yritys hyvä 10

Minä en suostuisi! Sen sijaan olen antanut kapakkakamujeni koettaa saattaa vaimoni raskaaksi. Kukaan ei ole vielä onnistunut, mutta tyydyttäviä yrityksiä on ollut. Puhumme tästä geeniasiasta kapakassamme usein ja mietimme, että entäs jos joku onnistuisi, niin miten todettaisiin isyys? Rinkiin on tullut lisää uusia kykyjä.

• MIETI

EN SUOSTUISI KOSKA VOI TULLE EETTISIÄ ONGELMIA MYÖHEMMIN

• läskimooses itse

Moni rouva suostuu menetelmään, jossa insinööri-Esan siittää raskaaksi Rane-raudoittaja, muttta Esa elättää lapsen tietämättään.

• läskimooses itse

Heh, siis insinööri-Esan vaimon siittää, ei itseään Esaa:)

• pettynyt..
        läskimooses itse kirjoitti:

Ja minä kun luulin että tämä on jokin suvaitsevaisuusjuttu. Ei siis vielä onnistu?

• Hyvä korjaus!
        läskimooses itse kirjoitti:

Luulin jo että olet haavistotaudin kourissa:). Se poika raudottaa ja paaluttaa jos vaan selkäpuolelle pääsee.

• läskimooses itse kirjoitti:

Näitähän on nähty...

• voihan esa

päivän naurut!!! Esa siittää Ranen ja tästä syntyy lapsi. Esa elättää tämän lapsen TIETÄMÄTTÄÄN. Eli Rane synnyttää ja piilottaa mukulan ruokakomeroon, jossa lapsi elää Esan tietämättä.

• ----

Mooseksen ajoista on jo sen verran muuttunut maailmanmeno ja arvokäsitykset ainakin tällä pallonpuoliskolla, ettei niitä tilanteita voi verrata keskenään. Jos jälkikasvu olisi ainut tapa pystyä elämään tai saada edes kohtuullista arvostusta, niin aika moni suostuisi siihen, että jälkikasvua tulee tavalla tai toisella. Nykyisinkin monet adoptoivat tai suorittavat kaikenlaisia hedelmöityshoitoja ja luovutettuja siittiöitä, mutta nykyisin on vaihtoehtoja veljen avun sijaan

• Jffghklddrr

Yleensä tuhkamunaisuus ja mahous lulkee suvussa. Yiskin velipoikakaan olisi siis tässä tapauksessa kykenevä.

Nämä jotkuthan luulee ja ajaa sellaista asiaa, että lapsi olisi ainoa meriitti ja ihmisarvon mittari, mutta taitaa olla päinvastoin kun katsoo mitä kuspäitä monesta tulee kun toukka tulee. Purkavat omaa ahdistusta muihin.

• hyvienlastenäiti
        Jffghklddrr kirjoitti:

Yleensä tuhkamunaisuus ja mahous lulkee suvussa. Yiskin velipoikakaan olisi siis tässä tapauksessa kykenevä.

Nämä jotkuthan luulee ja ajaa sellaista asiaa, että lapsi olisi ainoa meriitti ja ihmisarvon mittari, mutta taitaa olla päinvastoin kun katsoo mitä kuspäitä monesta tulee kun toukka tulee. Purkavat omaa ahdistusta muihin.

Voiko lapsettomuus olla perinnöllistä? Ikuisuuskysymys... ;-DDD

• mene akka pois
        hyvienlastenäiti kirjoitti:

On se ainakin naisilla, ellei sitten lapsettomuus johdu mm. sukupuoliseikkailujen jälkitaudeista.

• hktdxucibtn
        mene akka pois kirjoitti:

On se ainakin naisilla, ellei sitten lapsettomuus johdu mm. sukupuoliseikkailujen jälkitaudeista.

Jos nainen on lapseton, niin silloin hänellä ei ole lapsia. Jos hänellä ei ole lapsia, niin silloin hänen lapsensa ei voi olla lapseton eikä lapsellinen, kun tätä ei ole olemassakaan. Ei siis voida sanoa, että lapsettomuus olisi perinnöllistä, kun lapsettomalla ei ole perillisiä.

Vanhemmillani on kolme lasta ja ovat yrittäneet saada lapsia paljon useammankin, eli ehkäisyä ei ole koskaan käytetty, mutta silti lapsia on vain kolme. Minulla on viisi lasta, joista jokainen on saanut alkunsa kerralla. Äitini huono sikiävyys (vain onkohan isäni huono siitoskyky) ei ainakaan ole periytynyt. Mutta lapsettomuudesta en tiedä, kun lapsettomiahan he eivät ole olleet.

• 30

Voihan se veli olla siitttiöiden luovuttaja siinä kuin joku tuntematonkin mies.

• joka päivä naimme
        hyvienlastenäiti kirjoitti:

Suurin syy on nykyään sukupuolitauti joka on ollut hoitamatta,klamydia,lapsisokeus johtuu yleensä äidin tippuritartunnasta jne.
        Ennen lapsettomuus oli miehillä lapsuus,murrosiässsä sairastettu sikotauti.
        nykyjään siihen on rokotettu kaikki järki ihmiset.

• ei missään nimessä

Siis sehän on todella huono vaihtoehto. Lapsesta saattaa tulla hyvinkin vammainen koska isä on liian sukulainen

• oi autuas armollisuu

Siis haloo !? Miten niin miehen veli on yhtään enemmän sukulainen sille naiselle kuin mies itse ??? Et tainnut nyt oikein ymmärtää... Kyse ei siis ollut siitä, että sisko ja veli alkaa panemaan, vaan että vaimo pääsee kokeilemaan MIEHEN veljeä...

tampio

• Luovuttaja-3
        oi autuas armollisuu kirjoitti:

Siis haloo !? Miten niin miehen veli on yhtään enemmän sukulainen sille naiselle kuin mies itse ??? Et tainnut nyt oikein ymmärtää... Kyse ei siis ollut siitä, että sisko ja veli alkaa panemaan, vaan että vaimo pääsee kokeilemaan MIEHEN veljeä...

tampio

Koeputkihedelmöitys kannattaa paremmin, ettei tulisi tunteita. Miehen sukulainen voisi olla ihan ok sperman luovuttaja.

• 38

Itseasiassahan tässä juuri vähenee riski siihen, että seuraavissa polvissa mennään sukulaisen kanssa naimisiin. Miehen veli ei ole sukua lapsen äidille. Lapsi tuskin menee sekkujensa kanssa naimisiin, eikä tassä tapauksessa siis myöskään luovuttajana toimineen enonsa (eli bielogisen isänsä) lapsen kanssa.

• serkun herkkua
        Luovuttaja-3 kirjoitti:

Koeputkihedelmöitys kannattaa paremmin, ettei tulisi tunteita. Miehen sukulainen voisi olla ihan ok sperman luovuttaja.

minä asun yksin.mutta serkkutytöt käy meillä yö kylässä sitä tässä on sen kummemmin sanomaan miksi..meillä on kivaa yhdessä minä sängyssä keskellä ja serkkutytöt vieressä.molemmilla on yksi lapsi sitä ei voi kuin arvailla kuka on isä.ei ainakaan naapuri setä.ihan on minun näköisiä.ei se kuulu kenellekkään kuka on lasten isä.

• lapseja
        Luovuttaja-3 kirjoitti:

en usko että saan orkkua koeputken kanssa!

• Neverheat.

Mun mielestä tuon vaimon isä tai veli toimisi paremmin

• panomiesliitto_

veli, putkimies tai sähköasentaja. onko tuolla nyt niin merkitystä?

• Pate'

Ennen postimies kuin velimies.

• siittämätön rouva
        Pate' kirjoitti:

Montako kertaa velimies soittaa ovikelloa? Jos kahdesti, miten sen erottaa postimiehestä?

• mitä häh

jos pojat ei saa antaa isän yrittää.on sillä paremmat mahdollisuudet kun kerran on kaksipoikaa saanut.vai oliko se naapurin setä häh.

• paten veli
        Pate' kirjoitti:

ei postimies pate jouda sillä on tiukka aikataulu,tai postit menee iltapäivälle.

• velmiehe vel
        siittämätön rouva kirjoitti:

Montako kertaa velimies soittaa ovikelloa? Jos kahdesti, miten sen erottaa postimiehestä?

ei postimies soita eikä käy.posti menee postilaatikkoon en vaan tiedä mihin aikaan kun en ole kotona katsomassa kun se laatikko on tuolla 50 metrin päässää kadul.

• Voi Pate!
        paten veli kirjoitti:

ei postimies pate jouda sillä on tiukka aikataulu,tai postit menee iltapäivälle.

Meille posti tulee aina iltapäivällä. Mistä lie johtuu?

• sama muttei paltto

Nii ja kato ettei tipus syö ehkäisypillereitä salaa tai nauti muita mieshormoonia. Suapihan siinä turista ja tuhista vuostolokulla jos prikaati miinaan ajaa joka kerta.

• elämän suola

Mutta ompahan velipojalla kivaa. Voi se vuosia jatkuessa olla myös rasitus. Mutta jos veli käy muualla vähän "virkistäytymässä" , niin ei ole olis edes pettämistä.
        Kunhan ei tuo tautia tuliaisina. Positiiviset asiat pitää aina kaivaa esiin eiks. je.

• kolmen kauppa

Meillä on toiminnassa jo tämä juttu. Paljon käytiin keskustelua asian tiimoilta. Itselläni on useita lapsia ja olen yh-isä valitettavasti. Velipoikani ei lapsia voi siittää, joten minä olen varamies. Nyt näyttää tärpänneen ja laskettu aikakin on 6 kk:n päästä.

• hyiyök

No nyt näyttää sulle koittaneen onnenpäivät; saat torttua ihan luvan kanssa ilman jatkuvaa vonkaamista... Elekää vaan tunnustako että se on vielä ihan kivaakin...! Vaan että velvollisuudesta...

• En pystyisi..

Siitikö siis veljesi vaimon ihan luonnollisella tavalla vai tapahtuiko tämä kotitekoisella keinosiemennyksellä? Itse jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen niin en antaisi veljeni koskea vaimooni vaan hän saisi ruiskia nesteet kuppiin ja siitä sitten keinosiemennys. Ihan senkin vuoksi, että se olisi loukkaus avioliittoamme kohtaan, vaikka lupa tietenkin olisi, mutta jos osapuolille jäisi himo toisiaan kohtaan niin pettämisriski olisi. Tai sitten haluaisin itse olla paikalla kun se tapahtuisi. Kaikenlisäksi jos lapsi kääntyisikin minua vastaan saadessaan tietää setänsä olevan hänen isänsä. En itse myöskään pystyisi jos tilanne oli toisinpäin eli minua veljeni kysyisi siittämään lapsensa. Jos hän sitä vaatimalla vaatisi niin ehkä saattaisin suostua, mutta tuntuu erittäin vastenmieliseltä.

• miessssss
        En pystyisi.. kirjoitti:

Siitikö siis veljesi vaimon ihan luonnollisella tavalla vai tapahtuiko tämä kotitekoisella keinosiemennyksellä? Itse jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen niin en antaisi veljeni koskea vaimooni vaan hän saisi ruiskia nesteet kuppiin ja siitä sitten keinosiemennys. Ihan senkin vuoksi, että se olisi loukkaus avioliittoamme kohtaan, vaikka lupa tietenkin olisi, mutta jos osapuolille jäisi himo toisiaan kohtaan niin pettämisriski olisi. Tai sitten haluaisin itse olla paikalla kun se tapahtuisi. Kaikenlisäksi jos lapsi kääntyisikin minua vastaan saadessaan tietää setänsä olevan hänen isänsä. En itse myöskään pystyisi jos tilanne oli toisinpäin eli minua veljeni kysyisi siittämään lapsensa. Jos hän sitä vaatimalla vaatisi niin ehkä saattaisin suostua, mutta tuntuu erittäin vastenmieliseltä.

Minä taas en suostuisi sylkemään kuppiin. Kannatan luonnollista hedelmöitystä. Jos ei kelpaa niin olkoot ilman.

• Jk..
        miessssss kirjoitti:

Minä taas en suostuisi sylkemään kuppiin. Kannatan luonnollista hedelmöitystä. Jos ei kelpaa niin olkoot ilman.

No kyllähän teitä pervoja riittää joille lapsen teossakin tärkeintä on seksuaalinen tyydytys. Varmasti ajatuskin siitä kiihottaa, että saa mulukun tunkasta samaan rööriin missä velimieskin omaansa uittaa. Saman tien veljesten double vaginal penetration niin eiköhän laps alkunsa saa. Toiset jos olisivat monta vuotta lasta yrittäneet niin en minä kehtais alkaa panoa vaatimaan vaan jos suostuisin niin voisin ne mällit kuppiin ruiskasta.

• misulle namia
        En pystyisi.. kirjoitti:

veli teki monta kertaa misulle namia,nytkin joskus kun olen yksin kotona käy misulle antaa kunnon köröt.misu tykkää kun sitä hyrryyttää kunnolla.eikä tuo miehen veli oo oskaan kieltäytyny antaa.parempi antaa kun olla puutteessa.meillä on nyt kaksi lasta molemmat veljen veljen siittämiä.

• vel on panomies
        hyiyök kirjoitti:

No nyt näyttää sulle koittaneen onnenpäivät; saat torttua ihan luvan kanssa ilman jatkuvaa vonkaamista... Elekää vaan tunnustako että se on vielä ihan kivaakin...! Vaan että velvollisuudesta...

kyllä siinä hiki tulee kun veli vetelee.kyllä se ensin kuumentaa misukan sellaseks että mehut valuu,ja parit järisyttävät sellaset ensin.sit se fiilaa et varpaista tuntuu että kynnet lähtee,järisyttävät sellast saa.lopuks se laskee oikeeen syvälle kokoo satsiii.ai jai kun purkaus tulee mie saa iha mahottomat orkut et henki finkuu.sellanen on vel mies

• jepos
        Jk.. kirjoitti:

No kyllähän teitä pervoja riittää joille lapsen teossakin tärkeintä on seksuaalinen tyydytys. Varmasti ajatuskin siitä kiihottaa, että saa mulukun tunkasta samaan rööriin missä velimieskin omaansa uittaa. Saman tien veljesten double vaginal penetration niin eiköhän laps alkunsa saa. Toiset jos olisivat monta vuotta lasta yrittäneet niin en minä kehtais alkaa panoa vaatimaan vaan jos suostuisin niin voisin ne mällit kuppiin ruiskasta.

"Veljesten double vaginal penetration".

Kuulostaa hauskalta mutta eikö tuhkaluukku olisi sopiva tuhkamunalle :)

• Paha olisi

mullakin jos hauskaksi mainitsisin siittopuuhan... savossa oli vain haaskan näkösiä naisia ja ilo oli paneskella tuhkamunamiesten naisia paksuksi. Vaikka niin velvollisuudekseni sen aina ilmoitin ja voivottelin vastenmielisyyttä. Joitakin joutui useammin hoitamaan kun pirut pakkasi nielemään kaikki siemenet...
      On se rankkaa.

• Yhytään yhessä

Kun ei oo veljeä , mutta käviskö serkku?.

• nyt serkuttaa

Mitä serkumpi, sen herkumpi. Näin se on aina ollut.

• serkun lapsen isä
        nyt serkuttaa kirjoitti:

Mitä serkumpi, sen herkumpi. Näin se on aina ollut.

annoin serkkutytölle namia ku pyysi,antanut vuosien varrella paljonkin.sillä on parityttöä,molemmat ovat minun lapsia.jos ei muuten saa lapsia auttakaa ihmeessä parempi tuttu isä kuin tuntematon,käyn heitä hoitamassa aina kun on tarvis.

• serkkutäti

serkku käy aivan hyvin,jos et muuten saa serkkua juota se pieneen hiprakkaan ja koita saada sänkyyn.sitten otat itseltäsi rintaliivit pois että rinnat pullottaa t paidan alta,kyllä siinä normaali serkku kuumenee hivelet vähän serkkua kohta luonto homman hoitaa,kannattaa useamman kerran varmistella vuoden aikana asiaa kyllä se ito ryhtyy itämään.

• tumma tulinen misu

minä asun serku pojan,kanssa annan iltaisin serkkupojan nuolla luttuuttaa rintojani,ja mahottoman isoja lemmen huulia.sit ku mie oon saanu parit mahottomat räjähdykst,sit se saa ratsastaa niin kauan kuin jaksaa siltä tulee ihan mahottomast sitä lemmen lientä pussukoista,sellanen orkku että tuntuu oikein makosalta.mitä sitä kylilä juoksee kun serkku poika haluaa antaa kaikkensa.minulla on serkkupojan hedelmöittämä yksi poika.ollaan ihan tyytyväisiä.mitä se kuuluu kenellekkään jos serkku asuu meillä

• täti 34

täti.minä olen leskeksi jäänyt täti.siskon poika asuu meillä.minä ainakin ymmärrän että hän haluaa rakastella kanssani.olen 34 vuotias minulla on kovat halut kun olen oppiinut saamaan joka ilta patukkaa.nuori 18 vuotias on oikein innokas panemaan kolmekertaa illassa.kyllä nuorella miehellä latautuu äkkiä uudelleen.se nauttii suunnattomasti kun saa antaa minulle.eikä tartte kylillä olla juoksemassa ja epävarmoja reissuja juossa.kotona on kaikkea mitä nuori mies tarvitsee,aivan käden ulottuvilla.ei siitä ole haittaa jos on serkku tai muu sukulainen kaikki hyvät mehut pysyy suvun hallussa.ja käytössä.

• serkkutäti

joo serkkutäti.minä olen oikein virili serkkutäti.46 vuotta.mulla on serkku poikia,yksinäisiä poikamiehiä.joilla ei ole vaimoa,minä auttelen heitä kun eivät muuten naista oikein saa,hieron ja lypsän ja joskus imeä lutkutan mehut parempiin suihin niin sanoakseni,kyllä pojat kovasti yrittää imeskellä runsaita häp lihojani,että mehut tursuu huulilta sit mie annan pojile oikein tädin herkua kyllä niiltä pojilta mehut lähtee misun perukille sit se niin ihanasti lämmittää sisuskaluja.oikkeen saan sellaset orkut et taju meinaa lähtee.

• Minä se vaan...

Hyvä kysymys ketjun aloittajalta.

• Hullu maailma

Hyi saakeli.

On siinä sit selittelemistä lapselle jälkikäteen mikäli asia paljastuu.

Itse en suostuisi moiseen ikinä. Jokin järki nyt sentään pitää olla näissäkin asioissa.

Mieluummin sitten vaikka adoptio.

• Vaikeakulkuiset ajat

On niitä muuten ennenvanhaan maalla ollut. Yksi likka asui samalla perällä.

• 10

No, keinohedelmöityksellä tai muumimukilla jos tehdään, niin ei kai siinä mitään iljettävää ole. Mitä sen on väliä, oletko adoptoitu tai keinohedelmöitetty? Pääasia, että on vanhemmat, jokta välittävät sinusta.

• namia sisään oi jee
        Vaikeakulkuiset ajat kirjoitti:

On niitä muuten ennenvanhaan maalla ollut. Yksi likka asui samalla perällä.

nykyisin vain kaupungissa ajat on muuttuneet.minä halusin lapsen,ilman aviopuolisoa.iltaisin kapakkiin join kahvia ja limpparia,joka ilta sain oikein ison siemen satsin sisään ai oli muuten namia ilman kumia ja se purkaus syvälle sopukoihin mikä onnellinen lämmin nautinto.kohta rupes masu kasvaa mut en tiedä tänä päivänäkään kuka on luovuttaja joka sai minut siunattuun tilaan.mut hedelmöitys oli varma nakki.nyt minulla on tyttövauva oi jee kun on mukavaa hoitaa.

• veljelle

parempi veli kuin joku tuntematon hemmo.minäkin annoin mieheni veljelle.miksi olisin kieltäytynyt antamasta kun toinen haluaa,eipä tuo ole siitä kulunut.

• sepä vasta hienoa
        namia sisään oi jee kirjoitti:

nykyisin vain kaupungissa ajat on muuttuneet.minä halusin lapsen,ilman aviopuolisoa.iltaisin kapakkiin join kahvia ja limpparia,joka ilta sain oikein ison siemen satsin sisään ai oli muuten namia ilman kumia ja se purkaus syvälle sopukoihin mikä onnellinen lämmin nautinto.kohta rupes masu kasvaa mut en tiedä tänä päivänäkään kuka on luovuttaja joka sai minut siunattuun tilaan.mut hedelmöitys oli varma nakki.nyt minulla on tyttövauva oi jee kun on mukavaa hoitaa.

Sitten vasta oliskin kivaa, kun ilmenisi, että epäilemättä rakkaalla tyttärelläsi on vaikea perinnöllinen sairaus, johon tarvitsisi lähisukulaisen apua saadakseen hoidon itselleen ja itse et sopisi, eikä kukaan TIETÄMÄSI sukulainen - etkä isän puolelta pysty apua edes kysymäänkään, koska jaoit p.illua vain omaa hyvääsi ajatellen. Mitäs sitten teet ? Laita sitten vaan reilusti lehteen ilmoitus, että kaikki pukille päässeet ilmoittautuisivat - varaa sitten ajanvarauskirja viereen !

Että meissä äiti-ihmisissäkin on idiootteja !

• Ihmehoo
        sepä vasta hienoa kirjoitti:

Sitten vasta oliskin kivaa, kun ilmenisi, että epäilemättä rakkaalla tyttärelläsi on vaikea perinnöllinen sairaus, johon tarvitsisi lähisukulaisen apua saadakseen hoidon itselleen ja itse et sopisi, eikä kukaan TIETÄMÄSI sukulainen - etkä isän puolelta pysty apua edes kysymäänkään, koska jaoit p.illua vain omaa hyvääsi ajatellen. Mitäs sitten teet ? Laita sitten vaan reilusti lehteen ilmoitus, että kaikki pukille päässeet ilmoittautuisivat - varaa sitten ajanvarauskirja viereen !

Että meissä äiti-ihmisissäkin on idiootteja !

Sitä on sitten kaunareita katseltu..:):):)

• Koko Maailma
      • 16

Onko keinohedelmöityksessä jotain siveetöntä?

• Nainen..

Hei haloo..
      Tuntuu olevan liikkeellä suurin osa hölmöjä tässäkin viestiketjussa.
      Jos veli siittää veljen vaimolle lapsen, ei siinä tartte paneskella veljen vaimoa vaan luovuttaa se sperma vain ja sairaalassa tai lääkäriasemalla se laitetaan naisen sisälle.
      Miehet kaikki vain toivois / kuvittelevat että jees ... pääsee sekin veljensä vaimoa panemaan..
      Jos se tehtäis niin että veli on veljensä vaimon kanssa sängyssä... niin.... kun tulis eka riita niin vaimo sais muistutuksen mieheltään että makas hänen veljensä kanssa
      Älä hoi älä jätä..

• ewdgfhh

Ja ne jotka ei julkisesti haluu sairaalaan mennä, voivat tehdä jutun mukin kautta ja ruiskulla. Voihan se niinkin onnistua. Siemenneste muistaakseni on hyvinkin elinvoimaista useita vuorokausia, kunhan on naisessa.

• fefeeff

kätevän tee se itse - miehen spermat kyllä löytää paikkansa ilman sairaalaakin.f

• velj ku ilvekset

ei se mirri kulu jos veli sitä höylää.meillä kun ei ryhtynyt lasta tulee veli veteli höyry päässä vaimoa.johan rupes masu kasvaa.kyllä se veli on varmistellut muulloinkin kun en ole kotosalla,asumme samassa taloudessa hänen vaimonsa kanssa.samoin hänen vaimo on minunkin kanssa ollut kun veli ei oo kotona.eipähän tartte veljen vaimonkaan puutteessa elää.

• Seppo Siittää tilauk

Siihen mitää veljee välttämättä tarvii, tytöt meneen naisporukalla Baariin ja pokaa ekan vähänkin panomiestämustuttavan, näin homma toimii monesti käytännönelämässä, .Kato kyl siittäjiä aina löyty mut elättäjistä saattaa sitten jo ollakkin pulaa..^¨

Nyt juur on kalenterisssa kuukaudenpäästä vapaita 'reikiä' ,,mut kannattaa soitella jos tulee perruutuksia..

• Penis

Mukipelillä voi tulla kuspäit mukulii, kyl se on niin että moloo pesään niin silloin tärppää..

Eise siitä kulu vaikka vähän soutelee eestaas, saattaa tehä kutaa. Katovaan ettei vaimos haluu toistaa, parii kolmee kertaa 'varmuudenvuoksi'..

• Olipa parikymmentä vuotta sitten juttua samasta asiasta jonkin lehden keskustelupalstalla. Kertoili muuan naispuolinen kirjoittaja, että jos ei sopivan ajan sisällä alkanut emännän maha paisua, lähti isäntä pitemmälle matkalle ja emäntä hoiteli asiat rengin kanssa. Ja nimimerkkinä oli "Omasta kokemuksesta".

• Not in real life

Lukekaa Kauko Röyhkän kirja Ocean City, jos ajatus jäi kaivelemaan. Kirjassa Röyhkän kuvaama maailma, jossa miesten hedelmällisyys hyvin harvinaista ja siittäjä on arvostettu ammatti.

• JK

KYLLÄ VAAN

• en suostuisi.

Se on insestiä eli verihäpeää.

• sätkäpapereita

Mutsis oooon...!

• Suostuisitko?

Keinosiementäjän työskentelyä oli hauska pienenä katsella kun hän kävi vaarin navetassa.
      Suuri osa ihmisistä on nykyään täydellisen tarpeettomia luonnon ja muitten varojen
      tuhlaajia jotka eivät tee mitään hyödyllistä työtä vaan tuhoa?
      Lopputuloksena lopputuho?
      Liikaa on jo ihmisiä tällä planeetalla ja etenkin hyvätuloisia tarpeettomia
      huu-haa feikki väistävetäjä suojatyöläisiä?
      Toiset käyttää kumia ettei he lisääntys eräät eivät.

• ok..........

no totta kai, spermaa menee hupinainnissa hukkaan muutenkin, niin, pipettiä pyllyyn,, ei tarvi lähteä afrikkaan hakuun..;)))) vakava asia/ongelma ja ratkaisu ok.

• Peräsuoli

Kyllä hauskuus on kaukana keinosiementäjän työstä, täytyy olla joteski pervo jos sen hauskana kokee kun k.siementäjä vetää kyynärpäihin ulottuvat hanskansa käteen ja työntää lehmän peräään kätensä kyynärpäitämyöre niin että ulosteet pursuaa.

Todellisuudessa et ole nähnytkään koko toimitusta, ehkä vaan kuvittelet.?? Tai sitten olet vaan hieman 'nyrjähtänyt' mieleltäsi.??

• sisuuu

Tää ei kyllä liittynyt ap:n asiaan mitenkään!

• titityy_N

En usko,että kovin järkevä ajatus.Ensimmäisenä tulisi mieleen mustasukkaisuus.Ja miten se homma hoidettaisiin?Seisoisiko aviomies sängyn vieressä seuraamassa tilannetta,kun velipoika hoitelee vaimon...?Vieras luovuttaja järkevämpi vaihtoehto.

• veljen veli

minä en miehenä tuntemattomien lapsia elättäisi.kyllä veli homman osaa.osasipas tehdä temput samalle naiselle ennen kuin otin vaimoksi hänet,eipä tuo ole mennyt piloille eikä siinä laidassa lue että veli ehti ensin.ensimmäinen lapsi on veljeni siittämä toisesta en ole varma.kyllä niillä varmaan on jotain säpinää vieläkin kun joskus tulen töistä vaimolla kuumottaa naama aivan kuin sen yhden homman jälkeen.veli asuu samassa huushollissa vieläkin.ei se käytössä kulu.

• kolme veljestä

meitä on kolme veljestä.mut meillä on yhteinen nainen joka asuu meillä.ei siinä ole mitään mustasukkaisuutta sehän on sairaus.verikokeella selviää mikä on kenenkin lapsi.jokainen hoitaa omaa lastaan niinkuin isän kuuluukin.siinä ne veljen lapsikin menee mukana.vaimo on oikein tyytyväinen eipähän ainakaan kylille lähde puutteessa juoksentelee.

• Ihmeen pervoa
        veljen veli kirjoitti:

minä en miehenä tuntemattomien lapsia elättäisi.kyllä veli homman osaa.osasipas tehdä temput samalle naiselle ennen kuin otin vaimoksi hänet,eipä tuo ole mennyt piloille eikä siinä laidassa lue että veli ehti ensin.ensimmäinen lapsi on veljeni siittämä toisesta en ole varma.kyllä niillä varmaan on jotain säpinää vieläkin kun joskus tulen töistä vaimolla kuumottaa naama aivan kuin sen yhden homman jälkeen.veli asuu samassa huushollissa vieläkin.ei se käytössä kulu.

porukkaa !

• Määä oon luullu että
        kolme veljestä kirjoitti:

meitä on kolme veljestä.mut meillä on yhteinen nainen joka asuu meillä.ei siinä ole mitään mustasukkaisuutta sehän on sairaus.verikokeella selviää mikä on kenenkin lapsi.jokainen hoitaa omaa lastaan niinkuin isän kuuluukin.siinä ne veljen lapsikin menee mukana.vaimo on oikein tyytyväinen eipähän ainakaan kylille lähde puutteessa juoksentelee.

Suomesa ei sallita tuota moniavioisuutta - mutta ettehän työ naimisissa ookkaan - naitte vaan !
        On siellä tytöllä sitten onnenpäivät !!
        Ja lapsetki kasvaessaa tulevat varmasti suvaihtevaisiks, kunha kuulevat, että ommaa äitiäkkii kolome ukkoa vuoroon höylää... Ne kun poikapuoliset tuovat vielä omat ehokkaasa näytille jonnai päivänä, nii sitte vanhatki saa pian taas nuorta, ku höyläättö niitäki siinä sivussa !!

• luomu misu

johan meillä on neljä lasta,mitkä kaikki on mieheni veli siementänyt ihan oikein luonnon menetelmällä.ei siinä tartte mitään sairaalassa käyntejä,tai keinosiemennystä.molo vaan reilusti koloo ja homma hoituu luomuna.

• Henriks Ijäs

Vaatii veljeltä kestävyyttä jos sattuu olemaan mätisäkki tai siiderivalas siitettävä paksuksi. Vanha konsti oli että pussi päähän ja hommiin. Tyhmemmätkin tajus hetken päästä että se pussi on paras olla omassa päässä jos oikein hytkyää.

• aupuvua

Jos itse naisena olisin samassa tilanteessa, että raskautta ei kuulu yrityksistä huolimatta, niin kävisin miehen kanssa lapsettomuusklinikalla testeissä. Sen jälkeen saisi ehkä varmuutta, että missä se vika on. Yleensä noin 1/3 syy naisessa, 1/3 syy miehessä, 1/3 syytä ei tiedetä.

Jos syy on miehessä, niin tutun miehen käyttäminen voisi olla hyvä vaihtoehto, koska jos kyse on miehen sukulaisesta, niin silloinhan tuttuja geenejä olisi kyseessä eikä kyse olisi ventovieraasta luovuttajasta.

Jos taas lapsettomuuden syy on naisessa, niin silloinhan miehen veljen käyttäminen ei auta yhtään mitään.

Olen itse ajatellut, että jos sisareni olisi lapseton, niin olisin voinut jopa harkita ns. kohdun vuokrausta eli olisin tehnyt lapsen sisarelleni. Äitiys on monelle niin iso ja tärkeä asia.

• mies vaan

Jos vika on vaimossa, voisiko mies siittää lapsen sinun sisarellesi saadakseen lapsen?

• toimiihan se niinkin
        mies vaan kirjoitti:

Jos vika on vaimossa, voisiko mies siittää lapsen sinun sisarellesi saadakseen lapsen?

eiku se mies voipi käyvä polkasemassa sitte sitä siskoa !
        Käypi se niinkin päin, jos kohtua haluaa vuokrata (muka velvollisuudesta...)

• mäti ja teppo

Kohdunvuokraus on suomesa kiellettyä

• lailalöileilaa
        mies vaan kirjoitti:

Tiedän tämmöisenkin tapahtuneen, siskolla ei miestä ollutkaan, mutta halusi lapsen, toisen siskon mies tuli jeesaamaan.Meinas tulla avioero, kun asia paljastui sille toiselle siskolle, joka oli ihan asiasta tietämätön...

• Kulkuriveljesi Jan

Ilmoita vaan, missä on kohde. Olen heti val mis tulemaan avuksi.

• serkkutytön serkku

serkku tyttö asuu meillä.eli äidin siskon tyttö.ollaan oltu ja kolme vuotta.yhdessä sekstaillaan kun on aikaa yhteis eloon.nautitaan toisistaan suunnattomasti.olemme jo saattaneet yhden yhteisen hedelmän maailmaan kauniin tyttö lapsen jos ei ole sitä oikeaa muuten löytänyt niin sihen käy serkkukin.ei se haittaa kunhan ei nyt ihan oma sisko ole.tiedän kyllä että sellaistakin on olemassa.

• olisi tuttu

Kas kun ei samantien vaimon oma veli.

• pohtiskelija

Entäs jos on useampia veluksia? Olis varmempi hedelmöitys kun kaikki kävis peräjälkeen laukaisemassa isyyspaketin römpsään. Jos joku sattuukin vaikka olemaan tuhkamuna, voisi seuraavalla olla vähemmän saamattomat siimahännät. Tuollainen seitsemän veljestä voisi olla sopiva asetema, näin aleksis kivesmäi... kivimäisesti. Olis ainakin mukulalla monta hoitajaa ja kaikki tuttuja. Edellyttää tietysti siitettävältä turnauskestävyyttä.

• laina siemenet

Meillä suvussa varsinkin ennenaikaan oli sellainen tapa. Kun miehissä on ollut ongelmia siittiöiden tuotannon kansa.
      Jos ei lasta kuulu niin sitten toimii siittäjänä joku suvun mies. Yleensä on käytetty vähintään kahta miestä kerralla mieluiten useampaa ettei todelliselle isälle tule hengistä rasitetta...

• jotain raijaa sentää

Tietennii, pitäähän eukolle mukula saada jos evoluutio on pitänyt huolen ettei itselle mukuloita sikiä.

• Heh hehe hee! :D

Kiitos kirjottajat :D Empä muista milloin viimeks ilkisin näin nauranu, vedet silmissä :)!
      Alottajalta hyvä provo vedätys kiitos!!

• Abina

Huuhuhuhuhuhuh oon gorilla tuun ja raiskaan paksuksi vääääääääk

• Zetor 2x

Aloittaja on ymmärtänyt asian väärin. Vanhan testamentin kohta tarkoittaa, että kun mies kuolee niin miehen veli ottakoon vaimon itselleen. Syntyvä lapsi otettiin kuolleen miehen nimeen. Näin veljen sukuhaara ei kokonaan hävinnyt.

Jeesus kuvaa asiaa Matteuksen evankeliumissa, sen 22. luvussa näin:

23. Sinä päivänä tuli hänen luoksensa saddukeuksia, jotka sanovat, ettei ylösnousemusta ole, ja he kysyivät häneltä
      24. sanoen: "Opettaja, Mooses on sanonut: 'Jos joku kuolee lapsetonna, niin hänen veljensä naikoon hänen vaimonsa ja herättäköön siemenen veljelleen'.
      25. Keskuudessamme oli seitsemän veljestä. Ensimmäinen otti vaimon ja kuoli; ja koska hänellä ei ollut jälkeläistä, jätti hän vaimonsa veljelleen.
      26. Niin myös toinen ja kolmas, ja samoin kaikki seitsemän.
      27. Viimeiseksi kaikista kuoli vaimo.
      28. Kenen vaimo noista seitsemästä hän siis ylösnousemuksessa on oleva? Sillä kaikkien vaimona hän on ollut."
      29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
      30. Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.
      31. Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
      32. 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."
      33. Ja sen kuullessaan kansa hämmästyi hänen oppiansa.

• Haaviston sijainen

Lätkyti lätkyti spruiiiit

• Sitähän se
    • mk

Itsellä naiseni kanssa ykis lapsi ja jos ei normalilla mentelmällä olisi tullut niin sitten olisin elänyt ilman lapsia että silleen. Onneksi jo voiton puolella kun kohta täyttää 18v että silleen. Lapsen huono puoli on se vastuu ja pysytä kasvattamaan yhteiskuntakelpoinen henkilö ja helpommalla olisi päässyt ilman lasta mutta ei siitä kyllä luopuisikaan.

• suostuisin....tosin minä olen jo monen lapsen isä :)

• Umo hokko

Hiljaa ku mä raiskaan teidän naisia lätkyti lätkyti spruuiiiit väääääääääääääk

• simo quassimo

Kyllä mä ainakin halusin
      ihan simona
      sit 10v kuluttua
      maksaa veljen exän elatusmaksuja :-)

• .

Ihmisen lisääntymien on perustietoa.
      Voiko tosiaan olla näin tyhmää sakkia?

• josjos

Harvinaisen hyvä ajatus viestiketjun aloittajalta!!! Tässä kaikki saavat toteuttaa
      ajatuksiaan halujensa mukaan!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      137
      6279
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      66
      5201
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3665
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3250
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      104
      2350
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      1998
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1608
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      76
      1108
    10. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      12
      1028
    Aihe