epätoivoinen

epätoivoinen

Olen tavannut yhden ihanan miehen. En tunne häntä melkein ollenkaan mutta silti tunteeni ovat liiankin vahvoja häntä kohtaan. En ole edes jutellut hänelle. En kestä tätä enää. Hän on töissä kaupassa ja käy siellä vain nähdäkseni hänet, kaupungin toisella puolella. En ole edes varma tunnistaako hän minua, olemme siis facebook-kavereita, mutta emme ole jutelleet sielläkään. Jos menen kaupassa hänen kassalleen, menen aivan hiljaiseksi, tuijotan vain lattiaan ja puren huultani, ystäväni sanoo että aina silloin hän hymyilee, mutta en oikeastaan usko sitä. Miehestä tämä on varmaan aivan naurettavaa. Tuskin hän minua edes ajattelee sillä minä olen 16 ja hän melkein jo 19. Kuinka voisin vain unohtaa hänet? En pysty enää pitämään häntä ajatuksieni ulkopuolella, mutta en uskalla myöskään jutella hänelle. En tiedä, tämä on aivan naurettavaa. Siis, auttakaa minua! KIITOS!

18

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fr3gr5agreg

      Kuulostaa ihanalta ihastukselta, ei lainkaan naurettavaa. Sun täystys vaan pikkuisen nyt uskaltaa jutella hänelle, ihan mitä vaan siinä kaupassa ollessasi. Pyydä vaikka apua jossain pikku asiassa tms. Ei se ehkä muuten tajua että tykkäät siitä. Tsemppiä:)

    • kimiiii

      Mikset laita facebookissa viestiä ja pyydä käymään jossain?

    • epätoivoinen

      Miten voisin pyytää häneltä apua, kun luultavasti jalat katoaisivat altani? Ja viestin lähettäminen vaan tuntuu hieman oudolta, koska luulen ettei hän edes muista minua... en haluaisi nolata itseäni.

    • yhn

      Voi olet hyvin nuori. Onko sinulla aikaisempia kokemuksia seurustelusta, kun olet noin ujo? Eihän siinä mitään menetäkään :)

    • epätoivoinen

      Minulla ei ole kauheasti aiempaa kokemusta, mutta sen voin sanoa että näin vahvoja tunteita minulla ei ole ennen ollut.

    • epätoivoinen

      varsinkaan näin tuntematonta ihmistä kohtaan.

    • pilu 1 markka

      Kokeile semmoista että sanot sille että mennään meille panemaan ja sit kun jätkä on pannut sua niin voit kysyä että alettaisko seurustella. Jos ei suostu niin tiedät että kyseessä onkin idiootti jonka perään ei kannata haaveilla.

    • epätoivoinen

      toivoisin asiallisia neuvoja, kiitos!

      • Yritä edes

        No hei! se vanha konsti, kun et puheille uskalla ruveta, niin kotona mietit rauhassa
        mitä haluat pojalle sanoa ja laitat asiat paperille.
        Sitten keräät kaikki rohkeuden jämät ja tyrkkäät viestin pojalle kouraan, paniikissa
        kompuroit karkuun ja jäät oottamaan reaktiota. Muistat toki laittaa viestiisi omat
        yhteystietosi.

        Siinä viestissä kerrot tietysti että sua ujostuttaa alkaa puheille mutta haluaisit
        tutustua häneen paremmin. Kattele semmonen hetki kun ei ympärillä muita, niin
        on helpompi toimia.
        Harmittaa eniten jos ei edes yritä!


      • **********

        Hei, minulla on samanlainen tilanne kuin sinulla. Paitsi että olen mies ja ihastunut yhteen neitoseen paikallisessa kaupassa. Ja olen kyllä aika paljon sinua vanhempi. Mutta eipä kai ihastuminen ikää katso.

        Jos kerran olette facebookissa kavereita niin kirjoita hänelle ihmeessä jotain. Ei nyt kuitenkaan varmaan kannata heti tunnustaa suurta rakkautta. Vaan aloittaa jutustelu hieman arkisimmista asioista.

        Jos sinulla on hyvä ystävä jota voisit pyytää vaikka toimimaan jonkinlaisena puhemiehenä niin sehän olisi hyvä. Ennen se oli kovinkin yleistä.

        Tietysti suora jutustelu olisi se varmin tapa. Vaikka se olisikin tosivaikeaa aluksi. Minulle se on aina ollut sitä, joten tiedän mistä kirjoitan.

        Se mitä tunnet ja miten siihen reakoit ei todellakaan ole naurettavaa. Etkä ole tosiaankaan ainoa jolla on samankaltaisia ongelmia.


    • epätoivoinen

      minulla ei taida olla rohkeutta jutella hänelle... toisaalta facebookissa voisin, mutta hän on siellä niin harvoin..

    • 3f43f34f34rf4

      no voi he## pistä nyt sille sinne facebookkii viestiä, eihän sen tarttee olla siellä paikalla saahan se sen viestin muutenki, ja kerro et oot käyny ihastelee sitä kaupassa ja et ole uskaltanut sanoa mitää ku oot menny lukkoo ku tunteet on niin kuumat.

      Et häviä siinä yhtään mitään, koska jos et tee avausta ni mitään ei koskaan tule tapahtumaan, ja jos teet avauksen ja se antaa pakit ni vollotat pari päivää ja elämä jatkuu sillä muutoksella, että seuraavan kerran kaikki on jo paljon paljon helpompaa.

      Sit kun olen 20 vuotta vanhempi ni ymmärrät miten typerää tommonen pikkutytön ujous oli.

      • 3f43f34f34rf4

        itsekkin laittaisisin jollekkin jos tuntisin jotain kohtaa tommosta, mutta olenkin jo paljon vanhempi ja noi ujoudet jäi sinne teini ikään.


      • 3f43f34f34rf4

        ja sit jotain hauskaa tekstiä eikä mitää vuodatusta, tyyliin että "mä oon sitä mieltä että sun olis pitäny pyytää mua ulos jos aikoja sit koska tykkäät musta" tms.


    • epätoivoinen

      lähetin hänelle viestin kännykällä ja sanoin olevani salainen ihailija. toivon että hän katsoi numerotiedustelusta kuka olen.

    • ei enää niin epätoiv

      elikkä. hän oli siis nyt arvannut kuka olen ja alkoi itse tekstailemaan minulle:)

    • vepsukka

      oon vieläki iha kikseis su takii :)) mite se pysty puhuu sul sillee ammattimaisesti muute kassal tänää :OO "nooin ole hyvä " :D jos se kerra tiesi sut?? :D

    • minä

      no älä:D:DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe