Onko tampereella synnytysvalmennuksia, jos on niin missä? Tays on ainakin sivujen mukaan siirtynyt video valmennukseen. Onko Hervannassa synnytysvalmennusta lainkaan ?
synnytysvalmennus (Tampere)
5
1552
Vastaukset
- ddd
2010 alkuvuodesta kun synnyttelin, niin vuoden 2009 lopulla keskusäitiysneuvolalla oli valmennus. Kaikille joilla oli siinä lähiaikoina la. En tiedä miten nykyään, odotan toista mutta mitään ei ole puhuttu valmennuksesta, tosin ehkä senkin takia että mikään ei liene suuremmin muuttunut tuossa vajaassa parissa vuodessa. :)
- ÄitiTre
Ainakin Vauvantai järjestää synnytysvalmennusta Tampereen Napapiirillä. Huhtikuussa taisi olla seuraava. Vauvantain kätilö näyttää Facebookin sivuilla olevan Hervannasta :) Kotisivujen ilmoittautumislomake on pois käytöstä, joten mä ilmoittauduin sinne sähköpostilla.
- jotain tarvittaisiin
Taysin valmennus tosiaan on nykyään vain nettivalmennusta, ja keskusäitiysneuvolankin valmennus on lähinnä sitä että katsotaan yhdessä ne samat nettivideot jossain auditoriossa :( Jotkut neuvolat järjestelevät omaa valmennusta, mutta mitään yhteistä linjaa ei ole.
Kannattaa tosiaan miettiä jotain yksityistä valmennusta, Ilonpesä järjestää ja sitten on tuo Vauvantai, lisäksi Tampereella on Aktiivinen Synnytys ry:n toimintaa, mm. keskusteluiltoja jotka ovat hyvää valmentautumista synnytykseen. - terhi2012
Jep, neuvolassa (Tesoma) sanottiin, että neuvola järkkää valmennusta. En sitten yhtään vielä tiedä millaista se on... TAYSsissa järjestetään torstaisin (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) tutustumiskäyntejä, joille "pitää mennä itsenäisesti" (sanoi neuvolan täti). http://www.tays.fi/default.aspx?contentid=19834
- Äititre
Mä kävin ton Vauvantain valmennukseen huhtikuussa, oli tosi mukava :) suosittelen! Paikkanahan se Napapiiri oli vähän vaikea löytää, mutta oli kyllä sen ajelun arvoista (menin ensin väärästä risteyksestä jne, sompailin siellä).
Kesäkuussa on seuraava, tuolla oli siitä tietoa
https://www.facebook.com/events/302543606480608/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901