Onko tampereella synnytysvalmennuksia, jos on niin missä? Tays on ainakin sivujen mukaan siirtynyt video valmennukseen. Onko Hervannassa synnytysvalmennusta lainkaan ?
synnytysvalmennus (Tampere)
5
1582
Vastaukset
- ddd
2010 alkuvuodesta kun synnyttelin, niin vuoden 2009 lopulla keskusäitiysneuvolalla oli valmennus. Kaikille joilla oli siinä lähiaikoina la. En tiedä miten nykyään, odotan toista mutta mitään ei ole puhuttu valmennuksesta, tosin ehkä senkin takia että mikään ei liene suuremmin muuttunut tuossa vajaassa parissa vuodessa. :)
- ÄitiTre
Ainakin Vauvantai järjestää synnytysvalmennusta Tampereen Napapiirillä. Huhtikuussa taisi olla seuraava. Vauvantain kätilö näyttää Facebookin sivuilla olevan Hervannasta :) Kotisivujen ilmoittautumislomake on pois käytöstä, joten mä ilmoittauduin sinne sähköpostilla.
- jotain tarvittaisiin
Taysin valmennus tosiaan on nykyään vain nettivalmennusta, ja keskusäitiysneuvolankin valmennus on lähinnä sitä että katsotaan yhdessä ne samat nettivideot jossain auditoriossa :( Jotkut neuvolat järjestelevät omaa valmennusta, mutta mitään yhteistä linjaa ei ole.
Kannattaa tosiaan miettiä jotain yksityistä valmennusta, Ilonpesä järjestää ja sitten on tuo Vauvantai, lisäksi Tampereella on Aktiivinen Synnytys ry:n toimintaa, mm. keskusteluiltoja jotka ovat hyvää valmentautumista synnytykseen. - terhi2012
Jep, neuvolassa (Tesoma) sanottiin, että neuvola järkkää valmennusta. En sitten yhtään vielä tiedä millaista se on... TAYSsissa järjestetään torstaisin (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) tutustumiskäyntejä, joille "pitää mennä itsenäisesti" (sanoi neuvolan täti). http://www.tays.fi/default.aspx?contentid=19834
- Äititre
Mä kävin ton Vauvantain valmennukseen huhtikuussa, oli tosi mukava :) suosittelen! Paikkanahan se Napapiiri oli vähän vaikea löytää, mutta oli kyllä sen ajelun arvoista (menin ensin väärästä risteyksestä jne, sompailin siellä).
Kesäkuussa on seuraava, tuolla oli siitä tietoa
https://www.facebook.com/events/302543606480608/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709