olin intissä kunnes koin ettei mikään palkinto tässä maailmassa tee minua kokoloppuelämäni aikana onnelliseksi.
Olinko väärässä?
en voi olla onnellinen
2
241
Vastaukset 2
- olen onnellinen
Onnellisuus mielestäni sielun tila, kun on on hyvä ja olla, elää ja nauttii olemassaolostansa. Se on vapautta ja harmoniaa suhteessa omaan sisimpään, toisiin ihmisiin ja Jumalaan. Se on myös tietoisuus, että on löytänyt paikkansa elämässä ja kokee että olemassaololla on tarkoitus.
Tietenkin voi olla ja onkin joksu mentyksiä, suruja ja lyhytkestoista mielipahaa, mutta elämä kokonaisuutena on mielekästä. Käsitinkö oikein, että lähtiessäsi armeijasta koit itsesi kykenemättömäksi tuntemaan onnellisuutta? Kohtalotoveri. Kävin intin 7 vuotta sitten ja elämä parani pala palalta siitä mitä se oli kun jätin sen rippeet. Palattua oli tyhjä olo eikä ketään kelle puhua, nyt on ja olo on hyvä vaikka joskus tekee mieli ottaa partaveitsi käteen :D hähähä. Usko ittees, muuta elämäs paremmaks, älä kadota omaa ittees mutta ota riskejä (älä kuitenkaan uhkapelaa rahojas pois tms, ei semmosia riskejä).
Olet ehkä oikeassa. Se on aika pitkälti susta kiinni =) ei palkinnot tee ihmistä onnelliseks vaan se että voi nauttia hetkestä vaikka seuraavana hetkenä tulis maailmanloppu. Eläminen vaatii ballseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95794
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa131790- 45717
- 60690
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61656