Minua kiusattiin TODELLA rankasti 7 ja 8 luokilla.
Siihen käytettiin kaikki mahdolliset keinot...
Suurimmaksi osaksi se oli sitä jokapäiväistä haukkumista.
Haukkuminen koostui yleensä sanasta huora. Ja näitä kiusaajiani oli todella paljon, oikeastaan kaikki olivat tyttöjä. Suurinpiirtein minua vuotta vanhempia. Ihan sama, niin monta kertaa kun he käytävillä kävelivät päivän aikana vastaan , joka kerralla , joka vitun kerralla , he mainitsivat jotain ilkeää ja suurimmaksi osaksi tuota huoraa...
No olin aivan kamalassa stressissä! Kun kotonakaan asiat ei aina läheskään oo ollu hyvin.
Stressi tiputti multa varmaan puolet hiuksista päästä...
Ja sit puhkes myös yks toinen sairaus.
Että näin...
No sit kun olin sairastunu, niin siitä asiasta kolmanteen, puhkes vielä sen fyysisen sairastumisen takia masennus.............................................................
Osaksi olisin voinut vaikuttaa kiusaamiseeni itsekkin. Olla ihastumatta varattuun jätkään, vaihtamalla poikakaveria kuin lennosta, enkä otella itsestäni sellasia paljastavia kuvia, meikkaamalla ja pukeutumalla kuin semmoinen maksullinen...
MUTTA OLIN 12-VUOTIAS, IHAN LAPSI JA EN OIKEESTI TAJUNNU JA TEIN TYHMYYKSIÄ !!!!
Muutenki, olisin voinut olla parempi ystävä.
Itsekin olen kiusannut... etenkin yhtä silloisen luokkani poikaa, joka oli semmoinen nörtti ja häntä varmasti pahiten en kehtaa edes luetella kaikkia raakoja keinojani...
Kuitenkin.
Olen aina pohjimmiltani ollut tälläinen kiltti tyttö.
Jotenkin se kusi vaan nousi päähän silloin...
Mutta kuitenkin kun musta leviteltiin sit sellasia huhuja ja kiusattiin huoraks, tuntu et jotkut häpes mua tosi paljon ja oli kamalan vaikee saada ystäviä.............. saatikka poikakaveria, ehkä hyvä ainaki tää jälkimmäinen, koska ei musta siinä iässä oiskaan ollu vakavasti seurustelemaan
KUITENKI SE ET IHMISET HÄPES MUA NIIN TUNTU TODELLA PAHALLE JA PELKÄSIN SITÄ KIUSAAMISTANIKIN NIIN ETTÄ AINA KUN PITI AAMUISIN KOULUUN LÄHTEÄ NIIN MULLA OLI MAHA AINA IHAN KURALLA...
Nyt kuitenkin olen muuttanut kaupunkiin, täällä on ihana jätkä ja uusia ihmisiä.. uusia kavereita ..
Miten saan päähäni ajatuksen että kaikki on hyvin??
helpsomebody.
1
72
Vastaukset
- lollllo
Ootsä taas tää ihmeidiootti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924