Mitsä alfa - fiat gruppo ostaa pellit ?
Kun alfa ruostuu ihan silmissä ?
Tuleeko pelti itä-euroopsta vai kiinasta ?
ruoste peltiä
16
2065
Vastaukset
- Pelling
pellingistä, eikä ruostu
- Erki9
Pellit on terästä eli rautaa ja muita alkuaineita seoksena. Eri auto tehtailla on omat seokset jotka maan parhaat insinöörit on kehittänneet. Italiassa ei olla laatuun panostettu ja seokset on huonot vastustamaan korroosiota eli ruostumista.
- rystdkyddare
erkil on juu ruostavanat pöksyissä
- Ruostetta on...
..ainoastaan alushousuissasi, siis se ruskea viiva siinä haaraosan kohdilla.
terveisin
ruosteeton 159 - kurkkupurkkia...
Varmaan ialiaano tilaa suoraan madzdalta kun niillä on nin kehnoa peltiä paljon. Mazda varmaan ostaa kiinasta halvinta mahdollista peltiä ja sit se näkyy mazassa kun maalin alta ruostuu ihan ittestään se kiina pelti.
- Alfa Romeo
Itsellä vm2001 Alfa Romeo 156 mistä saa ruostetta hakemalla hakea.Täytyy sanoa että parhaiten on ruostatta vastaan pärjänny niistä automerkeistä mitä minulla on ollu.
- ei vuotta kauempaa
Pitääkö joku samaa autoa niin kauan että se ehtii ruostua?
- zanussi kodinkone ei
Köyhyys on yleistä. 14 % suomalaisista on köyhiä.
Vain pieni osa on rikkaita. Ja ne ostaa parempia autoja, ei siis italiaisia kippanoita...... - Anonyymi
zanussi kodinkone ei kirjoitti:
Köyhyys on yleistä. 14 % suomalaisista on köyhiä.
Vain pieni osa on rikkaita. Ja ne ostaa parempia autoja, ei siis italiaisia kippanoita......Mieluummin köyhä kuin kaltaisesi lukihäiriöinen.
155 oli galvanoitu vain ikkunoihin saakka, 156:n jo kokonaan.
75:ssa ruostu tankki jos jätti kurat tankin päälle
.............
ja se Alfasud vuodelta haihtui olemattomiin jo 10 vuodessa. Tältä ajalta perityykin juuri nuo Alfan ruostumistarinat.
Autoliitteessäkin (HS) oli juttua rapeista ranskalaisista samalta ajalta ja pääsevät vieläkin nauttimaan mielikuvista.
Japsit ruostuivat vielä jokunen vuosi sitten innokkaasti mutta niistähän ei saa mainita....paitsi Masan joka ruostuu kait vieläkin- urpo...
Mulla sattuu olemaan joka päiväisessä käytössä Alfa Romeo 164 vm.91, mutta ruostetta en oo nähnyt. Missä vika? Tai no oli pientä pintaruostetta iskareissa ja jossain vastaavissa osissa, mutta olisin taikuri jos sellasta ei olis.
- Anonyymi
Kun ruosteenestokäsittely jätetään heti uutena tekemättä auto lähtee ruostumaan heti kun ajetaan suolatuilla teillä. Kotelorakeinteissa ruoste lähtee ensin liikkeelle ja tämän jälkeen alustan osissa ja itse alustassa. Tämä on helposti estettävissä jos näin halutaan.
- Anonyymi
Hyi ruskeita romuja ei perkele sentään, kyllä suop riittee.
- Anonyymi
Itsellä oli vm2000 156 kymmenen vuotta, jota ennen sillä oli mittarissa 3 vuotta ja 70 000 km, itse ajoin siihen 150 000 lisää sen 10 vuoden aikana, eikä ruosteesta ollut mitään havaintoja. 2,5 liitraisella koneella, alkoi sekä bensa- että huoltokustannukset hirvittämään, joten laitoin auton kiertoon. Nyt reilu 8 vuotta myöhemmin hieman harmittaa, että tuli myytyä tuo potentiaalinen harrasteauto.
- Anonyymi
Maantiesuola tuhoaa kaikki suojaamattomat autot. Ainoa keino on teettää heti uutena ruosteenestokäsittely. Muuten peli on selvä heti kättelyssä. Merkistä riippumatta uusi auto on vietävä esimerkiksi Tectyl tai Finikor ketjun suojaamoon käsiteltäväksi. Tämän jälkeen tarkastus kolmen vuoden välein. Autolla on mahdollisuudet säilyä kunnossa.
- Anonyymi
Uutena tehty ruosteenestokäsittely pelastaisi paljon. Samoin suojauksen tarkastus esimerkiksi 3 vuoden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974