Hei!
Onko täällä ketään ms:sään sairastunutta joka olisi tehnyt töitä sosiaalialalla ja osaisi kertoa miten tauti vaikuttaa esim. lasten ja nuorten parissa työskentelyyn vai vaikuttaako jos oireet lieviä??
MS ja työ sosiaalialalla
opiskelija
3
286
Vastaukset
- fatigue
jos fatiikista kärsit, niin se liene suurin ongelma, ainakin itselläni.. muuten menee ihan ok, välillä toki jotakin pientä ongelmaa, mutta toi fatiikki on mulla se päälimmäinen.
- Alaa opiskeleva
Tauti on yksilöllistä tee työtä mihin fyysiset ja henkiset varat sinulla riittävät.
- valentteen
Alaa opiskeleva kirjoitti:
Tauti on yksilöllistä tee työtä mihin fyysiset ja henkiset varat sinulla riittävät.
vaihtelee itselläni paljon kunto, olen työkavereille avoimesti kertonut ja apua ja tukea saanut aina kun sitä olen tarvinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741