Eka kerta

SexEm W13

Huom. tarina on täysin FIKTIOTA

Eka kertani tapahtui vuosi sitten. Olin silloin kasilla. Luokallamme oli Jarkko niminen poika, hän oli koulun suosituin poika. Kaikki koulun tytöt halusivat olla Jarkon kanssa, paitsi minä. En pitänyt hänen tavastaan kohdella tyttöjä, katsella heidän peppujaan ja rintojaan, enkä varsinkaan hänen tavastaan katsoa minua, ja tulla pöytäni päälle istumaan ja juttelemaan minulle, Olin aivan tavallisen näköinen ja hyvä koulussa, josta Jarkkotaas ei välittänyt yhtään, häntä kiinnosti enemmän tytöt ja ryyppääminen. Kerran koulun jälkeen Jarkko kavereineen tuli minun ja bestani Tian luo kun olimme kulkemassa bussille. -Mira, ootasä tulos Tonin bileisii? Jarkko kysyi minulta. Vastasin myöntävästi, jonka jälkeen Jarkko häipyi. Ihmettelin miksi häntä kiinnosti olisinko tulossa illalla pidettäviin bileisiin, mutta en miettinyt asiaa sen enenpää. Kuuden maissa Tia tuli meille laittautumaan. Laitoin ylleni tiukan punaisen topin ja farkkuhameen ja legginsit, sekä meikkasin. Sitten lähdimme bussipysäkille. Toni oli yksi Jarkon parhaista ystävistä, ja bileitä isännöi periaatteessa Jarkko, kuten yleensäkin. Tia lähti pian tanssimaan ja jätti minut yksin sohvalle. Yhtäkkiä Jarkko ilmestyi paikalle: - Mira, tuutko vähän käymää. Hän ei kysynyt vaan käski. Lähdin uteliaana seuraamaan häntä. Menimme Tonin huoneeseen. Jarkko lukitsi oven ja kaatoi minut sängylle. Yritin vastustella mutta amerikkalaista jalkapalloa pelaava Jarkko oli liian vahva. Hän riisui paitani, hameeni ja legginsini, ja sitten lähti Jarkon paita ja housut. Minua alkoi pelottaa. Hän riisui kalsarinsa ja huomasin hänen suuren kyrpänsä seisovan. Hän meni polvilleen pääni yläpuolelle ja pakotti minut ottamaan hänen kyrpänsä suuhuni. - jumalauta SÄ OOT HYVÄ! Jarkko huusi ja kumartui avaamaan rintsikkani pystyäkseen kourimaan niitä. Hän nousi ylös ja veti stringinikin pois, jonka jälkeen hän istahti päälleni ja työntyi sisääni. Huusin tuskasta mutta hän ei lopettanut, nopeutti vaan työntövauhtiaan hengästyneenä. Jarkko oli selvästi kiihottunut, mutta minä en tuntenut muuta kuin kipua. Anoin häntä lopettamaan mutta hän ei kuunnellut, ja pian tunsikin hähen laskevan spermansa sisälleni. Sen jälkeen hän nousi päältäni, pukeutui ja poistui huoneesta jättäen minut makaamaan sängylle alastomana ja vertavuotavana. Pukeuduin ja menin kylpyhuoneeseen siistiytymään, jonka jälkeen etsin Tian äkkiä käsiini. Hän oli yllättynyt mutta suostui lähtemään kanssani heti. Matkalla kerroin Tialle tapahtuneesta. Hän oli täysin puolellani, mutta totesi, että kuka tahansa tyttö olisi onnellinen tilanteestani. Tuon illan jälkeen asiasta ei enään puhuttu, ja Jarkonkin lähentely-yritykset vähenivät.

tarina on ekani joten palautetta -hyvää ja huonoa sellaista- kiitos

2

2923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksifanittaja

      Hyvä tarina! Kirjoita tätä perää uus mut enemmä kuvailtu ja laita piteemmin seksist!

    • kamaveikko

      Joo just niin tuosta naimisesta enempi juttua ja miten se muna liikkui pienessä pillussa ja oliko karvoja jo paljon ja miltä tuntui kun sperma syöksyi pilluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe