Missä koulussa Robin Packalen?
490
17203
Vastaukset
- Robin<3
Täällä myös toinen utelias! :D
- henyhenny
Robin on söpö
- Robin itse
henyhenny kirjoitti:
Robin on söpö
Olenko söde?
- 11
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
voi vitun feikki :D
- jemina
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
robin on söpö
- Robinin fani
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
olet tosi söde
- sala fani
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
joo
- ROBIN ON PARAS
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
oot aina
- Robin Packalen
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
Ok! Nyt riitti älkää pilkqtko mua vaikka oisitte kateellisii! Toi ei sit oo mä toi "Robin itse!) Olen monien tyttöjen seinillä mutta pojat sanoo muo huonoks jote ootte vaa kadei! Mä sanon ny vaan tän!
- ROBIN<3
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
Robin on söpö!!!! :)
En muuta sano - sannapopo
Robin Packalen kirjoitti:
Ok! Nyt riitti älkää pilkqtko mua vaikka oisitte kateellisii! Toi ei sit oo mä toi "Robin itse!) Olen monien tyttöjen seinillä mutta pojat sanoo muo huonoks jote ootte vaa kadei! Mä sanon ny vaan tän!
öö se on pilkatko sori et huomautin oot ihan ookoo laulaja sentään kolmetoist vuotiaaks vai ootko jo neljätoista mut sul jää koko lapsuus väliin miettisit vielä :D
- pihlu
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
joo
- ROBIN >_< >_< ihqu <3
Se on mun bestiksen serkun serkun kanssa samassa koulussa ja kuulemma aina kun se tulee kouluun nii kaikki kiljuu
Sillä mun besulla on ROBINin nimmari.
ROBIN on ihqu - ROBIN >_< >_< ihqu <3
Se on mun bestiksen serkun serkun kanssa samassa koulussa ja kuulemma aina kun se tulee kouluun nii kaikki kiljuu
ROBIN on ihqu - rosata
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
oot ihana robin ja oon ihastunu suhun ai laif jyy!!!!!!!!!!!!!!!
- robin<3
jos kerran oot robin kerro mis koulussa oot
- joona kainulainen
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
Et mut tosi hyvä laulaja
- joona kainulainen
Emmä pilkkaakkaa enkä oo kade ku mun mielestä oot paras
- Mikayla
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
Todellakin:)
- elina sopanen
Oletko oikeesti robin packalen
jos olet niin olet söpö - tietäjä
elina sopanen kirjoitti:
Oletko oikeesti robin packalen
jos olet niin olet söpöTäälä ei ole Robinia.Joku vaan esittää sitä.
- Osku
robin on iha paras olin sun lintsin keikal peacookis
- Jolanda Lehtikunnas
olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi Roibin. ei tarvii tehä feikkei tai pilkata ketään !!! et kaikki voi pitää mölyt mahassaa !!
- jolanda lehtikunnas
joona kainulainen kirjoitti:
Emmä pilkkaakkaa enkä oo kade ku mun mielestä oot paras
Robin tekee ihan sairaan hyvii laului.
- robinin salafani
ROBIN >_< >_< ihqu <3 kirjoitti:
ROBIN on ihquniin mustkin robin on ihku
- tosi tosi
Jos sä oot oikeesti robin packalen saanko sun puhelin numeron sä oot niin ihana
- Robin P.
Pää kii
- Robin P.
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
Ootko robin?
- fail552
Mikä sun numero on?
- robin rakas <3
Robin itse kirjoitti:
Olenko söde?
se oikee robin on söpö
- robin rakas<3
niin lopettakaa toi robinin kiusaaminen..muo ärsyttää robinin puoles§t kun sitä haukutaan.ja sit puhutaan pahaa selän takana.mää oon robnin iso fani niin siks muo ärsyttää kun oon sen fani ja tiiän ton tunteen
- jossu
henyhenny kirjoitti:
Robin on söpö
joo ja ihana
- linda lehtola
Jolanda Lehtikunnas kirjoitti:
olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi Roibin. ei tarvii tehä feikkei tai pilkata ketään !!! et kaikki voi pitää mölyt mahassaa !!
niin jolanda ja robin puhuu asiaa et ei tarvii tehä feikkei koska see on inhottavaa..koska niit fanei on paljon niin robin voi ite teha sen ihan oikees facedookin esimerkiks minne sit voi pistaa kamu pyyntöi..jos tääl on joku ketä on väärin käyttännyt robinin kuvii esin ottannu netist ja laittannu facedookkiin ja siin lukee robin ja joku esittää robinii niin voitteko poistaanne koska see on tyhmää esittää jotain toista ihmista..robin ei varmaaan siitä tykkäää et siitä tehään feikkejä tonne nettiin.no mut kiitos jollette tee oo tehnyt olkaa viksui..ja robin sää oot ihana paras söpö:::i love you robin
- "mä oon oikee robin"
"huutonaurua" en naura niinkään tälle sun läpälle vaan niille ketkä luulee et oot oikee :D ei vittu ootte tyhmii
- robinfani1
siis ootko muka aito robin??
- robinfani1
linda lehtola kirjoitti:
niin jolanda ja robin puhuu asiaa et ei tarvii tehä feikkei koska see on inhottavaa..koska niit fanei on paljon niin robin voi ite teha sen ihan oikees facedookin esimerkiks minne sit voi pistaa kamu pyyntöi..jos tääl on joku ketä on väärin käyttännyt robinin kuvii esin ottannu netist ja laittannu facedookkiin ja siin lukee robin ja joku esittää robinii niin voitteko poistaanne koska see on tyhmää esittää jotain toista ihmista..robin ei varmaaan siitä tykkäää et siitä tehään feikkejä tonne nettiin.no mut kiitos jollette tee oo tehnyt olkaa viksui..ja robin sää oot ihana paras söpö:::i love you robin
siis oon sama miellt ettei tarvii esittää toista ihmis se on aika vammast
- robinfani1
robin rakas<3 kirjoitti:
niin lopettakaa toi robinin kiusaaminen..muo ärsyttää robinin puoles§t kun sitä haukutaan.ja sit puhutaan pahaa selän takana.mää oon robnin iso fani niin siks muo ärsyttää kun oon sen fani ja tiiän ton tunteen
oon samaa mielt!
robinkin on vaan tavallinen ihminen mut on vaan hyvä laulaja - Ivana Kusasenko
jolanda lehtikunnas kirjoitti:
Ihaks totta?
- hoi pellet
robin<3 kirjoitti:
jos kerran oot robin kerro mis koulussa oot
Miks se kertois? ei se jaksa sitä et jokapäivä sen koulun eteen tulee pyörii jotai yli villei fanei ku se on kertonu
Ps. Mä tiiän mis koulus se on :PP mut en kerro teille iha vaa sen takii ku ootte kaikki iha pellejä - kiki
tietäjä kirjoitti:
Täälä ei ole Robinia.Joku vaan esittää sitä.
ei tääl ookan mitää robinia
- ootsä ite romääni??
hoi pellet kirjoitti:
Miks se kertois? ei se jaksa sitä et jokapäivä sen koulun eteen tulee pyörii jotai yli villei fanei ku se on kertonu
Ps. Mä tiiän mis koulus se on :PP mut en kerro teille iha vaa sen takii ku ootte kaikki iha pellejäootsä ite romääni?? et viittit - kato vaan ite peilii, mikäköhän mutantti se siält näkyy? vai näkyyköhän mitään???
- tiiti
robinfani1 kirjoitti:
siis oon sama miellt ettei tarvii esittää toista ihmis se on aika vammast
ja mikä onkaan vammast.....-hei miettisit vähä tot sananvalintaas, mikä on vammanen? jotkut syntyy erillaisina, kiitä "Luojaas" et ite oot omast mielest "normaali"!!!
- et sori jos loukkasi
jemina kirjoitti:
robin on söpö
et sori jos loukkasin tai jotain, ei mulla siis mitään turkua vastaan ole ! Ja siis sanoin vaan tolle "robin is the best"´ille kun hän sanoi että keksitty tuo persereikäjuttu vain robinin takia.
- laura
niinpä se on ihana
- ööööömmmm.....hehe..emt
robin rakas<3 kirjoitti:
mä en nyt oikee fanita robinia enkä pilkka hänet vaikka sen lauluja ois surkeeta .Kyl hänest tulee jonain päivänä hyvä lauluja. Ehkei hän itse tykkää hänen lauluist mut miettikääpäs et nää lauluja ei oo omia kirjoittamia. Miettikääpäs kaikki robinin pilkkajat et te oisite hänen asemal, nii mite sillo teist tuntuis?
- Mad 15
Se on ollu enku kielisessä koulussa ala-asteen kai!!!!! Se on tosi siisti tyypi!!!
- oigee fani
jolanda lehtikunnas kirjoitti:
robin ei kyll tee ite niit laului. tai ainakaa siin ekassa levyssä ei ollu yhtää sen omaa. toisessa oli kyllä
- vivetsu
oot tosi söde robin
- robin p.
robin rakas <3 kirjoitti:
se oikee robin on söpö
te ette oo mun faneja ja en tykkää teistä yhtään!
- Robin<3mä eli Anna
Jos oot kert oikee ROBIN nii oon sun maaaaaaaaailman paras fani ja oon käyny sun keikoil (kuiskaa) oon hulluna suhu
- mikoolik
Ivana Kusasenko kirjoitti:
Ihaks totta?
Ja siis sanoin vaan tolle "robin is the best"´ille kun hän sanoi että keksitty tuo persereikäjuttu vain robinin takia.
- matteus hyrj
Robin nojaa ihan ok en oo kyl kuunellu sen musaa, mutta turha alkaa haukkuu toista ihmistä jos ei ees tunne sitä. Siis laulajat ovat ihan erillaisii backstagessa ja kotona kuin livenä fanejen katsomana....et joo jotkut tääl vois vähän siivota suunsa! mro
- Robin. P
robin p. kirjoitti:
te ette oo mun faneja ja en tykkää teistä yhtään!
no en oikeest tykkää teistä mul on jo poikia faneina en kaipaa tyttöjä
- minas
Turku on todellakin Suomen perseenreikä...
Havaitsin tämän tuon videon katsottuani.- ROBIN RAKAS
älä dissaaaaaa
- ...
ROBIN RAKAS kirjoitti:
älä dissaaaaaa
Niimpä
- tiitti
Ja mitäköhän reikää se teitin paikka oikeen edustaakaan????
- tiitti
mitäköhän sun omast persereiäst oikeen löytyykään...? mahtaisitkos havaita senkin sitä katottuas....
- tiitti
ps.pyllistäspäs peiliin ja kato (jos näät) mitä sielt mahtaa löytyy???
- fyfy
Anteeks vaan mut perse eikä sen reikä voi olla niin alhaalla! Loogisesti ajateltuna Turkuhan olisi Suomen jalat! Ja perse vähän ylempänä... Eli terve vaan jos asut Keski-Suomessa! :-D (ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä :-O )
- Taas on
aikuisilla naisillakin uusi fanitus kohde. Herää kysymys, miksi ne pikkupojan perään kuolaa. Hölmön näköistä se on pikkutytöilläkin.
- vapaa ajattelija
Ei turkulaisesta tarvitse tykätä,vaan pää-asia on että pystyy jotenkin sietämään heitä.
- RobininBatman
vapaa ajattelija kirjoitti:
Ei turkulaisesta tarvitse tykätä,vaan pää-asia on että pystyy jotenkin sietämään heitä.
Robin käy saksan kielikuokan kuudetta luokkaa keskustan eräässä koulussa. Joskin aikoo aloittaa yksityisopetuksessa ensi viikosta alkaen koska koulurauha mennyttä. Sadat ihailijat häiritsevät jo koko koulun rauhaa
- Kannattaisi miettiä
RobininBatman kirjoitti:
Robin käy saksan kielikuokan kuudetta luokkaa keskustan eräässä koulussa. Joskin aikoo aloittaa yksityisopetuksessa ensi viikosta alkaen koska koulurauha mennyttä. Sadat ihailijat häiritsevät jo koko koulun rauhaa
uhraako elämänsä pikkutyttöjen sairaalloiseen fanitukseen. Sen takia Sturmitkin lopettivat, kun tytöt kävivät jopa ikkunoiden takana ja soittelivat kotiin.
- naisille sallittua
Aivan, ajtelkaapa jos mihet fanittasivat saman ikäistä tyttöä... heitä pidettäisiin ihan perversseinä.
- TIetäjä
RobininBatman kirjoitti:
Aika huono juttu koska se käy Luostarivuoren yläkoun seiska luokkaa ja on englantipainotteisella luokalla eikä aijo mennä yksityis opetukseen! Mun kaveri on sen kaa samassa koulussa
- haloo20
naisille sallittua kirjoitti:
Aivan, ajtelkaapa jos mihet fanittasivat saman ikäistä tyttöä... heitä pidettäisiin ihan perversseinä.
niinpä - mut eikö ne kuitenkii fanit koko ajan??
- abscdefg....
Kannattaisi miettiä kirjoitti:
uhraako elämänsä pikkutyttöjen sairaalloiseen fanitukseen. Sen takia Sturmitkin lopettivat, kun tytöt kävivät jopa ikkunoiden takana ja soittelivat kotiin.
millee jajsatte ees tapel jostai hyväst laulajast, ajatelkaa vaik....... Antti tuiskuu!
- abscdefg....
Kannattaisi miettiä kirjoitti:
paineeet kasvaa!
5*7@7 8 8 8 8 885 ()57(|) 779 75 paskaa - loklks
RobininBatman kirjoitti:
Anteeks vaan mut hän käy luokkaa 7 B Turun Luostarivuoren koulussa ja hän on musiiikkipainotteisella luokalla! -_-
- Robin P.
abscdefg.... kirjoitti:
millee jajsatte ees tapel jostai hyväst laulajast, ajatelkaa vaik....... Antti tuiskuu!
Ei!
- et sori jos loukkasi
haloo20 kirjoitti:
niinpä - mut eikö ne kuitenkii fanit koko ajan??
et sori jos loukkasin tai jotain, ei mulla siis mitään turkua vastaan ole ! Ja siis sanoin vaan tolle "robin is the best"´ille kun hän sanoi että keksitty tuo persereikäjuttu vain robinin takia.
- älkää kertoko
Jättäkää poikaparka rauhaa, ei saa kulkea missään ilman henkivartijaa enää. Pikkupoika vielä!
- vai pätmännin kaveri
Mikä v*tun robin? Onko se joku jari sillanpään ja robbie williamssin riesteytys vai joku dannyn, johnnyn ja fredin aikainen nuorisoidoli?
- O-Pet
Olet sittenkin lukenut perintötieteen läksys?
- ROBIN RAKAS
Suomen rock pop laulaja ROBIN
- ROBIN RAKAS
No Se On Suomen Rock Pop Laulaja ROBIN PACKALEN
- haloo20
kato kuule tv:t ni tiiätkin jotain.
- plösö607
haloo20 kirjoitti:
keu keu
- robin on ihsna
haloo20 kirjoitti:
meil ei ees näy telkkaa, enkä oo ees mitenkää pihalla asiasta. Robin vaa on nii syötävän söde
- robin on ihsna
haloo20 kirjoitti:
meil ei ees näy telkkaa, enkä oo ees mitenkää pihalla asiasta. Robin vaa on nii syötävän söde
- Robin love
Ootko vähän urpo, tai jotain?
- Se on mun bestiksen
robin on ihsna kirjoitti:
- et sori jos loukkasi
ROBIN RAKAS kirjoitti:
No Se On Suomen Rock Pop Laulaja ROBIN PACKALEN
- TUNTEMATON ROBIN FAN
AIKA PALJON PASKAA TIETOA TÄÄLLÄ ENSINÄKIN ROBIN ON HIRVENSALON KOULUSSA IHAN ITE ON MAININNUT SEN VANHOISSA HAASTATTELUISSA
- yritys hyvä
hyvä yritys mutta mun pikku serkkku käy sitä kouluu nii ehkä se tietää paremmi ku sä
- et sori jos loukkasi
yritys hyvä kirjoitti:
hyvä yritys mutta mun pikku serkkku käy sitä kouluu nii ehkä se tietää paremmi ku sä
- TUNTEMATONROBINFAN
JAH HÄN ON KYLLSÄ IHAN SEISKALLA ....... OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ ENNEN KUIN KOMMENTOITTE !
- 9-LUOKKALAINEN VAAN
Juu ja maanantaisin käy puutyötunneilla Puropellonkoulussa! Ei varmaan kulje minkään henkivartijan kanssa ainakaan koulussa. Seiskaluokalla nykyisin...
- Hyi helevetti
"uhraako elämänsä pikkutyttöjen sairaalloiseen fanitukseen. Sen takia Sturmitkin lopettivat, kun tytöt kävivät jopa ikkunoiden takana ja soittelivat kotiin. "
Ihme jätkiä ku ei käytä tilaisuutta hyväks ku on paljon pimpsaa tarjolla :P
Ainii ne taitaaki olla homoja niiku HAAVISTO!- Hyväkseen?
10-15 v pikkutyttöjä...kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä.
- TYTTÖ
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
- mä vaan (robin fani)
v*tun urpo #*@ "”* sanon mä
- robinfani1
no ite oot varmaa homo tai lesbo
- ?!
Ai onko Robin Packalen Luostarivuoren yläkoulussa?
- Robbe
Oon Robben yks kaveri ja oikeesti se kannattaa ystävystyy Robben kaa!!!!! Se on ihan BestFrends.....
- ?!
siis hän on luostarivuoren yläkoulussa??
- heggailla
joo hei mitensiihen ystävystyy kun en oo jutellu kun 1 kerran ja seekkin juttelu oli 3 minutin pituinen mut joo olishanse kivaa heggailla keskustas senkaa..ja tiedoks et robin on ollut hyvä uimari ja mn sisko on kas hyvä uimari ja hannamari seppälä sanos mun siskol et sää oot menos mun jalkojen jälkii pitkin uinnis tarkotti mun siskoo...ja jos haluutte kattoo mun siskon kuvii niin katto kaa kuva ahusta nimelta tytti lehtola
- robinfani1
no anna puh.numero
- iso iso 1 fani
joo see oliskin siistii jos senkaa vois olla kaveri :)
- Ok! Nyt riitti älkää
?! kirjoitti:
siis hän on luostarivuoren yläkoulussa??
- Kysyjä
Onko hän luostarivuoren yläkoulussa??
- ...
Mikä koulu oli? ja missä haastattelussa mainitsee muka sen?
- TUNTEMATONROBINFAN
mainitsee sen vanhassa haastattelussa että on hirvensalon koulussa mut se on poistettu koska halutaan turvata robinin taustat yms !
- Ok! Nyt riitti älkää
- Damian Wayne on DC C
Damian Wayne on DC Comicsin kustantama sarjakuvahahmo, jonka loivat Grant Morrison ja Andy Kubert. Se teki ensi esiintymisensä Batman sarjakuvan numerossa 655 vuonna 2006. Damian on Talia al Ghulin väittämän mukaan Batmanin poika, joka Batman & Son sarjakuvan mukaan syntyi keinotekoisessa kohdussa. Hahmosta tuli Batman R.I.P. ja Batman: Battle for the Cowl sarjakuvien tarinoiden jälkeisten tapahtumien myötä uusin ja samalla viides Robinin nimeä kantanut hahmo.
- TUNTEMATONROBINFAN
http://www.tstv.fi/?v=1.2&id=120806&type=recordvideo noin tossa teille linkki niin katsokaa ihan rauhassa :D
- TUNTEMATONROBINFAN
oho hupsista väärä haastattelu :D
- Cat Woman
Robin on Gotham Cityn yläasteella.
Ja Batman on samassa koulussa rehtorina, peitehenkilöllisyyden turvin tietenkin.- tiitti
yes - ja viäl se hämäkkimiäskin...
- Robin<3
hei oikeesti jos se on vanha haastattelu ni ei se ny ehkä oo enää siellä! Robin käy täl hetkellä Luostarinvuoren yläkoulua!
- salainen tyttö
robin ei käy luostarinvuoren yläkouluu vaan haaralan kouluu
- :D
salainen tyttö kirjoitti:
robin ei käy luostarinvuoren yläkouluu vaan haaralan kouluu
sori mut älä levitä väärää tietoo. robin käy luostarivuoren yläastettaa eikä mitään muuta
- salainen tyttö
robin käy haaralan kouluu turus t: sen suurin fani i
- TUNTEMATONROBINFAN
NIIN NO JOO SE OLI KYHLL SILLON ALA-ASTEEL MUT MIKS VITUS KÄVIS JTN LUOSTARIKOULUU ?
- Ihmetyttää
että radiossa pyörii jatkuvasti Robinin levymainokset, kun ei aikuistenkaan levyjä mainosteta juurikaan. Aika uskomatonta tuplaplatina, mutta tuleepahan rahaa ainakin, toivottavasti pääkin kestää.
Onpahan ainakin pikkutytöille ikäisensä fanituskohde. - Lukekaa , ihkuu!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Robin_(laulaja)
TŚiinä teille infoa Robinista - robin <3
Robin on hyvä laulaan
- outoo porukkaa!!
MIteN joku V0i tykätä RObiNista!!??
- kakarat
no voinu .... se on luostarivuotenkoulus mun pikku serkku on sen kaa samal luokal et ei oo mikää haarala
- varma tieto
Robin asuu Tampereella ja käy koulua Pitkänsillan ala-asteella.
- H**O TOS, ylhääl
V**** robin assuu turussa että piä se turpas vaa tukossa senki homo !! koska olen robinin robinin paras kamu nii tiiän sen kuule iha hyvi
- Tässä VARMAA tietoa!!!!
VITTU MITÄ PASKAA!!! Robin asuu Turussa
Eikä missään vitun Tampereel.... - tod varma tieto
varma tieto toivottavasti toi oli läpällä koska robin käy luostari vuoren ylä astetta eikä asu missään tampereella asun ite siell
- Damian Wayne on DC C
tod varma tieto kirjoitti:
varma tieto toivottavasti toi oli läpällä koska robin käy luostari vuoren ylä astetta eikä asu missään tampereella asun ite siell
Damian Wayne on DC Comicsin kustantama sarjakuvahahmo, jonka loivat Grant Morrison ja Andy Kubert. Se teki ensi esiintymisensä Batman sarjakuvan numerossa 655 vuonna 2006. Damian on Talia al Ghulin väittämän mukaan Batmanin poika, joka Batman & Son sarjakuvan mukaan syntyi keinotekoisessa kohdussa. Hahmosta tuli Batman R.I.P. ja Batman: Battle for the Cowl sarjakuvien tarinoiden jälkeisten tapahtumien myötä uusin ja samalla viides Robinin nimeä kantanut hahmo.
- robin ilove you <3
Robin on maailman ihanin ihminen :)
- pöööööö
Robin asuu Enontekiöllä ja käy koulua Enontekiön kyläkoulussa
- anteeksi, oli pakko
Ei, Robin asuu Sorvankylässä ja käy kaatuneen pulun kouluaXD
- tiitti
anteeksi, oli pakko kirjoitti:
Ei, Robin asuu Sorvankylässä ja käy kaatuneen pulun kouluaXD
jooo - mee vaan ihan itte sinne sorvankylään - ja onnee matkaan!
- häh
mitä #*@ .@*# toi oli olevinaa
- tiitti
häh kirjoitti:
mitä #*@ .@*# toi oli olevinaa
ja mitä ........ etkö ymmärrä luettuu tekstii????
- vai ootko jo neljäto
vai ootko jo neljätoista mut sul jää koko lapsuus väliin miettisit vielä :D
- Sekä Robin käy koulu
tiitti kirjoitti:
ja mitä ........ etkö ymmärrä luettuu tekstii????
Sekä Robin käy koulua Luostarivuoren yläkoulussa seitsämännettä luokkaa eikä ole hakemassa mihinkään yksityis kouluun. Hei halooo? Ne jotka tykkää Robinista pitäkää korvat auki sillä mediahan höpöttää siittä koko ajan, että 13-vuotias turkulainen poika on noussut hetkessä tähdeksi.. ja muuta sellaista.
- erika8
robin asuu turussa ja tiedän sen siitä että se on mun veli joten asun senkaa samassa talossa...
- aha aha
montako kerrosta?
- ihastunut robiniin
Eroka8saanko mä sen puhelin numeron oon sen koko maailman suurin fani
- ihastunu robiniin
ihastunut robiniin kirjoitti:
Siis erika
- ihastunu robiniin
Siis erika
- rpbin rakas <3
oi sul on sit ihana veli mut lähetässil mult fanilt terveisii.ja sää varmaan tiiät okse missään fb eli facedookis jos on niin käskeks et see pyytää muo kamuks mää käyn mun äitin sivustol kirsi lehtola.ja sä no et see on söpö mult ja kaikkee mää oon sen fani mää oon käynyt kattoo 6 eri keikas ja 7 tulee poris...ja tosi harmii jos robinjää tauolle kun silon ääni murros..mut näytä tää viesti robinille :)
- robin rakas <3
tiiäks mitä jos robin antais numeronsa niin monet fanit soittelis sil koko ajan jasit sil ei ois yhtään rauhaa kun puhelin sois jatku vasti
- Tero -57
Robin oli jo 60 luvun suuri Suomalainen tähti.Nousi listoille mm."Vuonna siis 2525 ja prinsessa"Kävi samaa koulua kärpäsen koulussa Lahdessa.Oli kova poika voimistelemaan ja lauloi käsillään seistenkin!Ehkä siksi on pappa vielä kovassa kunnossa ja jaksaa heilua...?!Vai onko tämä Robin joku kopio hänestä?Jos on niin ei takuulla pysty samaan kuin se OIKEA ROBIN....!
- Ainoa oikea
...Robin on Batmanin kaveri Sherwoodin metsissä.
- robin!!!!!!!!!!!!!!<3
Ainoa oikea kirjoitti:
voi hihhih
- tiitti
Ainoa oikea kirjoitti:
ja mää kans ja se ihku hämäkkimiäs!
- Oikea tieto
Robin käy kyllä Luostarivuoren yläastessa Turussa. Tiedän sen, sillä serkkuni on samassa koulussa (tosin 8. luokalla), mutta on nähnyt Robinin siellä. Robin tulee tiistaisin Puropellon kouluun (jossa olen).
- Sekä Robin käy koulu
Sekä Robin käy koulua Luostarivuoren yläkoulussa seitsämännettä luokkaa eikä ole hakemassa mihinkään yksityis kouluun. Hei halooo? Ne jotka tykkää Robinista pitäkää korvat auki sillä mediahan höpöttää siittä koko ajan, että 13-vuotias turkulainen poika on noussut hetkessä tähdeksi.. ja muuta sellaista.
- oirmir
kinosti robin
- vai ootko jo neljäto
vai ootko jo neljätoista mut sul jää koko lapsuus väliin miettisit vielä :D
- Zuzuzuzuzu
Terve vaan kaikille oon 12-vuotias tyttö ja anteeks nyt vaan, mutta Robinin koulurauha ei oo menny millään lailla..useimmiten siltä tullaan kysyyn välitunneilla nimmareita tai jotain vastaavaa.. Ja Robinilla ei oo myöskään mitään ongelmaa faniensa suhteen vaikka huomattavasti suurin osa onkin tyttöjä :) Tässä ois yks linkkiki: http://www.youtube.com/watch?v=zpUcSuqLUY8
Eikä mitkään pikkutytöt häirihe sitä mitenkään ne tulee ihan normaalisti kysyy saisko nimmarii ja mä oon yks niistä! ;) Eli ei ole ongelmaa jos te jotku luulette niin.. Ja vielä semmonen että jos kiinnostaa lisätietoa saaja Robinista tai kattoo sen haastattelua yms. nii kirjottakaa YouTubeen Robin Packalen.
p.s Kukaan ei varmaan tiedä vielä mitä luokkaa Robin käy (a,b,c) mutta ei kenenkään tarvi tietääkkään, mitä sillä tiedolla kukaan hyötyy jos se vaikka kävisikin B- luokkaa. LOL
~Eveliina - Faari-57
Kuulkaas ny "Eveliinat"ja kaikki muutkin pikku-pissiliisat!
Se ainoa OIKEA Robin on nimeltään Esa ja lauloi jo 60 luvulla tiensä ihmisten sydämiin!Asustelee nykyään jossain hämeessä vanhustentalossa.Hittejä oli mm."vuonna siis2525 ja prinsessa"!- Jgqjpg
Mä oon robinin kans samaskoulus ja luokas
- ootsä ite romääni??
Jgqjpg kirjoitti:
ootsä ite romääni?? et viittit - kato vaan ite peilii, mikäköhän mutantti se siält näkyy? vai näkyyköhän mitään???
- oi sul on sit ihana
Jgqjpg kirjoitti:
oi sul on sit ihana veli mut lähetässil mult fanilt terveisii.ja sää varmaan tiiät okse missään fb eli facedookis jos on niin käskeks et see pyytää muo kamuks mää käyn mun äitin sivustol kirsi lehtola.ja sä no et see on söpö mult ja kaikkee mää oon sen fani mää oon käynyt kattoo 6 eri keikas ja 7 tulee poris...ja tosi harmii jos robinjää tauolle kun silon ääni murros..mut näytä tää viesti robinille :)
- Sekä Robin käy koulu
Jgqjpg kirjoitti:
mikä sen talon osoite on? C x oon utelias ja ja ja sit tiiättekö sen puhelin numeron? :o
- Sekä Robin käy koulu
- Liisa
Joo eli Ainoa ja OIKEA Robin asuu vanhaisnkodissa.. Okkk?? Siis Robin Packalen? Ei muuten varmaaan oo sehän on vasta 13-vuotias.. Siis puhutaankohan me nyt samasta Robinista..
~Kijoitelleen tässä taas Eveliina teidän pikku-pissiliisanne:D:D Joo hei kato vaan ite mikä tissiliisa sä oot:D:D:D::DDDDDD - Joku(Robin fani)
Robin Packalen on hyvä laulamaan
- ROBIN RAKAS
nopee kyssäri mistä
- LOVE ROBIN
mä en enne tykänyt robinis mut sit ku mä kuulin sen laulut ja ääne ni mä aloi tykää siit LOVE ROBIN
- jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
oot söde söde söde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee asiaan siis kaiki meidän luoka laiset kanna taa robiniiiiiiii koska seon söde se on pää asia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
i love robin i love oot niin söde tuu joskus keikalle halki aan jooko? pliis vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ootsä ite romääni??
jeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
i love robin i love oot niin söde tuu joskus keikalle halki aan jooko? pliis vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ootsä ite romääni?? et viittit - kato vaan ite peilii, mikäköhän mutantti se siält näkyy? vai näkyyköhän mitään???
- Näin kuulin
Jotku kuudesluokkalaiset tytöt hakee kuulema Luostarivuoren yläkouluun Robinin vuoksi xD
- ROBIN RAKAS
värkee tosiaan mut ei sille voi mitään
- Robinin suuri fani
Mäki haen just sinne
- AMAMAMAMMA
Robinin suuri fani kirjoitti:
Mäki haen just sinne
mäki oisin päässy sinne automaattisesti, koska asun Hirvensalos ja oon Wäinö Aaltoses.. Mut halusin Puropellon yläasteel vaiks tykkäänki kyl Robinist. :)
- robinpackalenstars
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000952750163&sk=wall
Robinin oikea Facebook, hänen äidin Face on tossa alla
http://www.facebook.com/profile.php?id=1539706026&sk=info
Sitä ei voi pyytää kaveriksi eikä laittaa viestiä.- tiitti
kyl o kipeet - et viittii Robinin äiteen faceenki viitat. Mä luulen kyl et Robinin äiti o niin järkee täys ettei nokkaas jaksas ton faceen laittaa. Kato ihan vaan sun omaa mutsiis - mistäköhän sivult löytyy kuviii...terkkui!
- oi sul on sit ihana
- Omppu1
robin on 7b luokal ku mun kaveri kerto, kosk se on senkaaa samas koulus eli luostarenvuoren yläkoulus
- ROBIN RAKAS
ROBIN on södein poika
- ROBIN RAKAS
ääääääääääääää SAIN MELKEIN ROBIN PACKALEN PUHELIN NUMERON ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
MÄ EN USKO SILMIÄNI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ- _EEEEEEEEEEEEMIOSFHV
Kerro se mulle pliis se joka tietää kertokaaaaaaaaaaa
- RANDOM KINDOM
juuu chillaa huom MELKEIN :D
- ootsä ite romääni??
- oi sul on sit ihana
_EEEEEEEEEEEEMIOSFHV kirjoitti:
Kerro se mulle pliis se joka tietää kertokaaaaaaaaaaa
- tiittti
Moikka! todella tylsää luettavaa, ku jaksaa aina hakeen kaikest sit negatiivist. Ihan sama mis koulus Robin tai kuka tahansa onkaan. Järkee päähän. Käykäähän kouluunne kukin tahoillanne ja miettikäähän sitä jos ite olisitte vaikkapa "Hämähäkkimiäs...". Terkkui kaikil!
- Kari-Pia
Ilmaiseksi Robinin konserttiin:
Jos satut olemaan huhtikuun loppupuolella alle 3-vuotias!- JULPU &Robinfani
Harmi sillä mun pikkusisko on viiv no kohta kuus jos onsin kolme vuotias niin kinuisin mun äidiltä et mun on pakko päästä sinne ROBININ KEIKALLE!!!
- et sori jos loukkasi
JULPU &Robinfani kirjoitti:
Harmi sillä mun pikkusisko on viiv no kohta kuus jos onsin kolme vuotias niin kinuisin mun äidiltä et mun on pakko päästä sinne ROBININ KEIKALLE!!!
- Tursas-Ursula
No ompa hienoo Robin on jossain luostikses ja se on nyt nii supertärkee asia kaikil tietää mil luokal se on yms?? Ja joo kyl sen välil näkee tuol esim. kauppatoril bussis ja näin.
Ja on hienoo et Eve Tamenlaaksoki on mun siskon kaveri. Wau.- ootsä ite romääni??
- lissukka klooni
ootsä ite romääni?? kirjoitti:
Robin nojaa ihan ok en oo kyl kuunellu sen musaa, mutta turha alkaa haukkuu toista ihmistä jos ei ees tunne sitä. Siis laulajat ovat ihan erillaisii backstagessa ja kotona kuin livenä fanejen katsomana....et joo jotkut tääl vois vähän siivota suunsa! mro
- Lollololl
Robin on luostarivuoren yläasteella 7c. Ja tää on 100% totta koska oon samassa koulussa. Se ei oo misää helveti haarlan koulus tai hirvensalon koulus. Eikä myöskään musaluokal niiku joku tääl väitti vaan enkkuluokal
- dssssssssssssssss
siis mä oonki robinin äiti :PPP
- V.Wolf
What!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos mulka oot NI SUN POIKAS ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MÄ KUUNTELEN SEN LEVYY PARHAILLAAN!!!! kERRO TERKKUJA PALJON!!!!!!!!!!!
- XD
ootko oikeesti robinin äiti? en oikein usko.DDDD
- Okke
Kuka uskoo? mä ainaki uskon et Robinin äiti ei oo missään robin-k palstoil. Eikä muutenk aikuiset kirjottais noin. Tääl on kaikkee hölynpölyy. Saa tietty uskoo ihan mihi itte haluut.
- oi sul on sit ihana
- et sori jos loukkasi
XD kirjoitti:
ootko oikeesti robinin äiti? en oikein usko.DDDD
- tiitti
Moikka moikka vaan kaikki! että te jaksattekin...-mitäs jos oisinkii Robinin äitee tai hämäkkimiehen... antakahaan ol! sanon mä! ja jos mä sanon - ni ei sit ketään!
terkuiii!! - Ella<3 Robin
Hei siis menin josekasi,eli onko toi numero oikeesti robinin numero?:O
- fgghhjgjh
FAKTOJA ROBINISTA
1. Robinin olemassaolo raiskaa koko tän maailmankaikkeuden.
2. Robin asuu Turussa ja Turku on Suomen p**sereikä...Tästä voi jo päätellä paljon.
3. Robinin sukunimi kirjoitetaan liian usein väärin. Korjataanpa asia. Korjattu
versio on: PASKALEN.
4. FBI on saanut tietää että itse Jumala suunnittelee itsemurhaa sillä Hän ei enää
jaksa kuunnella Pikkuhintti Robin Paskalenia yhtään enempää.- Robin is the best!
fgghhjgjh.... V****! Oot vaan kateellinen! Itesinä se vammanen olet kun ei ees oikein osaa kirjottaa toisen sukunimeä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja Turku on suomen ihanin paikka! Siitä on keksitty nyt vaan tollanen, koska Robin Packalen asuu siellä!!!! PS: SHUT UP! Joo ja eikä tartte enää tulla tänne ruikuttamaan!!! -.-
- tiitti
Sullapa on ITSETUNTO oikeen kohallaan - heko heko - voisitkos yst. tarkentaa oman olemassaolosi tähden missä ite asustat?? Ja mikä "v"arvostelija & paikkakuntien RAISKAAJAA edustat?? että on kipeet... mee hoitoon..
- Ex-Proffa
So, you must be a real S.O.B.?
1) No
2) turku vs Stadi, no tsääns eli H:ki)
3) Packalen
4) NCIS, be aware - tiitti
.....mee sää kuule hoitoon.. ja mitä pikemmin ni sit parempi!!!
- -,-
Robin is the best! kirjoitti:
fgghhjgjh.... V****! Oot vaan kateellinen! Itesinä se vammanen olet kun ei ees oikein osaa kirjottaa toisen sukunimeä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja Turku on suomen ihanin paikka! Siitä on keksitty nyt vaan tollanen, koska Robin Packalen asuu siellä!!!! PS: SHUT UP! Joo ja eikä tartte enää tulla tänne ruikuttamaan!!! -.-
jos siitä lähetään niin turku on ollut suomen persereikä jo ennen robinia ::D
- -,-
tiitti kirjoitti:
Sullapa on ITSETUNTO oikeen kohallaan - heko heko - voisitkos yst. tarkentaa oman olemassaolosi tähden missä ite asustat?? Ja mikä "v"arvostelija & paikkakuntien RAISKAAJAA edustat?? että on kipeet... mee hoitoon..
öö jos musta puhuit ni heitin ton vaa läpällä ja ainahan tollasta settii o meil päi heitetty ::D et sori jos loukkasin tai jotain, ei mulla siis mitään turkua vastaan ole ! Ja siis sanoin vaan tolle "robin is the best"´ille kun hän sanoi että keksitty tuo persereikäjuttu vain robinin takia.
- tiiitti
-,- kirjoitti:
öö jos musta puhuit ni heitin ton vaa läpällä ja ainahan tollasta settii o meil päi heitetty ::D et sori jos loukkasin tai jotain, ei mulla siis mitään turkua vastaan ole ! Ja siis sanoin vaan tolle "robin is the best"´ille kun hän sanoi että keksitty tuo persereikäjuttu vain robinin takia.
ok - kiitti vastauksesta, osotat sentään jotain vastuuta kirjoitelmistas. Hyvä niin, näinä päivinä. Jospa noi persereikäjutut ja Turun halveeramiset nyt loppuis. Kukakohan meitist on syntymäpaikkaansa saanu vaikuttaa? vai onko - kertokaahan yst. ken on. Robin on makee, kenen mielest sit taasen ei, mut ei viittittäs haukkuu ja nimitel ketään, aateltas positiivisest, ei luulis sen olevan keltään meilt pois.
- homopoika
Mee sä vitu runkkari hirtee!
- tiitti
homopoika kirjoitti:
Mee sä vitu runkkari hirtee!
voi kuule - homopoika menneeepi iha ite!!!
- ootsä ite romääni??
tiiitti kirjoitti:
ok - kiitti vastauksesta, osotat sentään jotain vastuuta kirjoitelmistas. Hyvä niin, näinä päivinä. Jospa noi persereikäjutut ja Turun halveeramiset nyt loppuis. Kukakohan meitist on syntymäpaikkaansa saanu vaikuttaa? vai onko - kertokaahan yst. ken on. Robin on makee, kenen mielest sit taasen ei, mut ei viittittäs haukkuu ja nimitel ketään, aateltas positiivisest, ei luulis sen olevan keltään meilt pois.
- oi sul on sit ihana
-,- kirjoitti:
- mitäs jos oisinkii R
Robin is the best! kirjoitti:
mitäs jos oisinkii Robinin äitee tai hämäkkimiehen... antakahaan ol! sanon mä! ja jos mä sanon - ni ei sit ketään!
terkuiii!! - mitäs jos oisinkii R
mitäs jos oisinkii Robinin äitee tai hämäkkimiehen... antakahaan ol! sanon mä! ja jos mä sanon - ni ei sit ketään!
terkuiii!! - mitäs jos oisinkii R
tiitti kirjoitti:
voi kuule - homopoika menneeepi iha ite!!!
terkuiii!!
- Robin ♥
Robin on englanninkielen luokalla!!!! Kai sitten tuolla koulussa joka aiemmin mainittuu! Johan se tuli selväks´yhes haastattelussa!!!
- I ♥ U Robin!
Kaikki tietää, Robin on Luostarivuoren yläasteella! Seiska luokalla! Tossa on teille vastaus! (: Eikä missään hirvensalossa!
- Miten te jaksatte
Kirjoittakaa fanipostia suoraan, kai sillä fanisivu tai vaikka sähköpostiosoite on.
- Fanipostiosoite
Robin
c/o Universal Music
PL 140
00151 HELSINKI
robin(AT)robinmusic.fi
http://www.robinmusic.fi/yhteys.php - V.Wolf
Kerro lisää!!! MIkä sen osote o tai sähkäri!!!!!!?????? Olen sit uus täälXD
- Antakaa olla
Antaisitte jo olla,Joo Robin on Hyvä tyyppi ja osaa laulaa tosi hyvin mut älkää nyt hyvät ihmiset alkako riitelee robinista...joku on jopa ottan turpaa joltain tyypiltä robinin keikkalla just sen takii ku haluu nähä robinin ja sit sen jälkee se oli lyöny sitä tyyppii turpaa joten älkää alentuko tommosee riitelyy ja tappeluu :)
- Rauhaa Robinille :)
samaa mieltä! Lähettäkää fanipostia tai jotain jos on noin pakko koko ajan puhua tai riidellä robinista....KIITOS!
- tiitti
Jes olen aivan samaa mieält! riitely ei TOSIAANKAAN kannata! ja viäl Robin on erittäin hyvä tyyppi ja osaa tosiaankin singata! HÄVETKÄÄ TAPPELUMEININKI!!!
- vastaajaaaa
Se tyyppi oli saanu turpaa sen takii ku se oli ohitellu sen keikkajonon!
- V.Wolf
tiitti kirjoitti:
Jes olen aivan samaa mieält! riitely ei TOSIAANKAAN kannata! ja viäl Robin on erittäin hyvä tyyppi ja osaa tosiaankin singata! HÄVETKÄÄ TAPPELUMEININKI!!!
Niinpä!!!!!!!!!!! En mäkä haluu et Robin täytyy leikata monee osaa et se voitais jakaa kaikil sen Faneil!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ootsä ite romääni??
- öö jos musta puhuit
tiitti kirjoitti:
- öö jos musta puhuit
ootsä ite romääni?? kirjoitti:
- mitäs jos oisinkii R
vastaajaaaa kirjoitti:
Se tyyppi oli saanu turpaa sen takii ku se oli ohitellu sen keikkajonon!
terkuiii!!
- TUNTEMATONROBINFAN
anteeks nyt vaan mut fg toi on täysin asiatonta koska itse olen jutellu ton kaa ja ei muuten varmasti oo sen tyttöystävä joku jonne taas on levitelly tota mut siis toi ei oo totta !!
- Love♥
Robin on ihana♥
- Robin fani:)
En tajuu miten jotkut voi inhoo Robinii sehän on niin hyvä laulaa ja on niin söpö:)Mut kaikilla on oma mielipide.Ja en tajuu siis onko Robinilla tyttöystävää vai ei!?Ja oliko toi Robinin puhelin numero oikeesti?Harmi kun en pääse sen keikalle mut toivottavasti se tulee järvenpäähän!Ja Robin on IHANA!:D
- Robin fani:)
En tajuu miten jotkut voi inhoo Robinia sehän on niin hyvä laulaa ja on söpö,mut kaikilla on oma mielipide.Mut en vieläkään tajuu siis onko Robinillla tyttöystävää vai ei!?Ja toivottavasti ei oo, ja harmi kun en pääse sen keikalle:(Mut Robin on ihana!
- öö jos musta puhuit
- !!!
ROBIN ON SÖPÖ!(:
- jaa....
siis mitä kettua? jooh Robbe on söpö ja nii.. mut pakko alkaa riitelee siit? hei lähettäkää fani postia sillee.... älkää tääl riidelkö... kukaa kumminkaa uskaltais sanoo päin naamaa kellekkää mtn.... xd joo no ei sit muut.. ja hei se on 7...
- epätoivoinen
Moi onks kenelkää Robinin oikeeta numeroo???????????????????????????????????????????
- Ei voi olla totta!
Mihi oikee tarviit sitä???Siihe et saat rikottuu sen rauhan??Voi vittu sinuu!!
- Robin ihailija
Robinilla on tosi hyvä ääni, ja se on tosi söpö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mä vaa
Robin on niiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn.......söpö ja se osaa laulaa ! Kuuntelen sen musaa mun kännästki ja se on vaa niin ihana !
Onks sil ees tyttist- Robin<3333
Robin on niiiiiiiin ihana!!!!
Se ei muuten oo kenenkää Miran kaa! - moimoi
Robin<3333 kirjoitti:
Robin on niiiiiiiin ihana!!!!
Se ei muuten oo kenenkää Miran kaa!Oha se miran kaa !!
- XD
moimoi kirjoitti:
Oha se miran kaa !!
Robin ei ole kenenkään miran kaa.Että ihan tiedoks vaan.ja Robin on oikeesti luostarinvuoren yläkoulus!!!!!
- Robin<3333
V*ttu uskokaa jo et Robin on Luostarivuoren yläkoulussa!!!
Itte oon sen kaa samal luokal! - togjlhodrkjhijx
robinilla on poikaystävä oon nähny se ottaa sitä suihi näin sen koulus
- tiitti
Ai jaha ja oot iha niinku ite nähny - VAU! ja sun boyfrendis nimi on??? ja se ottaa sult mihi???..........
- V.Wolf
Mee kuusee!!!!!!! Ihanku Robin joku homo olis!!!!!!
- tiitti
V.Wolf kirjoitti:
no ei todellakaan ole - sitähän mä just oonki yrittäny kertoo....
- hei_kaikki
V.Wolf kirjoitti:
ihmisil on oikeesti joku ongelma ku kaikkii pitää haukkuu homoks -,-
mutta toisaalta mitä pahaa siinä olisi jos robin/kuka tahansa muu olisi homo? ihmisiä hekin, kiinnostuksenkohde vain eri. Ihme homofobista porukkaa nykypäivänä !! - XD
Robin ei oo homo.
- sainalahti on paska.
ei sil oo poikaystävää hintti.... miettikää! kun sille tulee äänenmurros? matala ääni.. fuck te itkette ja mastruboitte.
- tiitti
joo ja opettel sää kirjottaan...sainalahti. ja varros vaan omaa muurrostas - se voi vaik muuttaa iha sukupualt
- asdidö
homot, robini seurustelee mira marJANNEN kanssa, harmittaaks???!!!???
- hiihih::::D:DD
painu vittuus:))
- sala fani
sis robin on nii söpö mä en o ikin nähny hänt mutt ajon mennä sen keikale 4.5 porvon urheilu hallissa.Se on varma hyvä.Mä san postilla koht robonin levyn.Mont disi se on tehny?
- Rauhaa!!
Oikeest eiks teil oo muuta tekemist ku riidellä Robinist??Joo se on söpö ja hyvä laulamaa ja sillee mut oikeest miettikää jos ite oisitte jta julkkiksii ja sit kaikki koko aja roikkuu teis et;oot niin ihana,oot niin söpö....ja kaikkee muuta paskaa...Antakaa jo vittu oikeest olla!!!Robinilla pitää olla myös omaa rauhaa!!Jos se on teille niin tärkee ni miettikää ku Robinil tulee jossaa vaihees semmone et se ei enää jaksa tot hirveetä säätämist ja sit sil tulee joku born out!!!
- Opetelkaa
kirjoittamaan.
- ROBIN ON PARAS<3
robin on söpööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ja hyvä laulaja
- dcvvgcb csb vbjx
onko robinilli tyttöystäva
- I <3 Robin Packalen
mä sain siltä nimmarin helsingissä tähti-gaalassa ja pääsin sen kanssa yhteiskuvaan (sori ku vähän leveilen) P.S robin EI asu tampereella!!!!!!!
- nc bncb
asuupas
- venla 12v
oot mulle tärkee ihminen oot söpö ja mä haluun et sä oot mun poikaystävä
Robinin läpimurto ei ollut sattuma.
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/105353-robinin-lapimurtoa-rakennettiin-puolitoista-vuotta- helluri :xdxdxdx
mä en usko noihin mihinkään en tunne robinii mut asun turussa ja olen ollu keikoilla ja näin niin ei sil mitää tyttöystävää oo oon ollu robinin kans samas koulus mut en samas luokas ja toi mira marjanne innanen niin se ei oo ROBINI tyttöystävä se fanitta roppee vaan toikin se on netistä noi kaikki kuvat mitä sil oli voin kysyy tänään roppelt et seurusteleeks mirankaa mut jos robin packalen ei seurustele tai ole valmis vielä se ei tarkota et se on HOMO tai pojat taitaa tyksiii vaan roppest jos ne on ittte!!!!!
- nomie-.-
Vituttaako oon robinin kanssa samalla luokalla ja sanon että vihaan sitä oikeesti, tekis mieli ampuu singolla perseeseen... :D
- tiitti
ps. laittaisitkos yst. sen singon osottaas ihan omaas ottaas - kiitos!!!
- V.Wolf
NO ANNA SIT HEMMETTI SEN NUMERO JA HETI (TAI EES OSOTE) ETKÄ AMMU SITÄ VAIKKEI SUL KYL POKKAA OLISKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA ONNEKS MENIS IHAN HUTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- moi_97
tajuuttehan kui noloi työ jotkut ootte ? xdd ei siis pahal, mut Robin ei varmast haluu et 10w pikkutytöt soittelee sille 24/7 tyyliin "oot ihana, rakastan sinuu" puheluil... Ja jos sil on tyttöystävä ni aika sama, ei se teitä varmana ottais (työhä ette tunne koko ihmistä vaan tykkäätte vaan musiikista?) ja eiks oo hyvä, että pojalla joku, joka mahdollisesti pitäis sen jalat maassa ? Jos haluutte kertoo kuinka paljon pidätte Robinista, laittakaa fanipostia, sitä varten se on.
Niin ja vielä noille "vihaajille": Kuinka monellla teistä pokkaa laulaa, vaikka teistä puhutaan paskaa koko ajan ja tehdään piloja (kuten tämä "Robin on kuollut"-juttu). Teillä itsellänne on varmasti tosi alhainen itsetunto, jos tänne pitää tulla haukkumaan 13 vuotiasta teinipoikaa (ikäkin teillä varmaan 40wee xdd). Robinilla taas on päinvastoin!
Omasta mielestäni Robin on ihan jees, ei Suomesta montaa tuon ikäistä löydy, joka osaisi laulaa...
Tämä on siis vain minun mielipiteeni, ei kiitos mitään pään aukomisia tästä !- moi_97
Ja lisäys tohon, että vihaajat varmasti vaan kateellisii... Pojal on naisii :---D
- ffff
Robin on Luostarivuoren koulussa...
Ja te ketkä väitätte olevanne robinin tyttöystäviä, niin ette ole. Tunnen Robinin ja sillä ei ole tyttöystävää, tällee btw. - helluri :xdxdxdx
n, voiku noikin uskois sen mut ei usko en ymmärrä miten joku menee niin sekasin siitä et mää oon sen tyttöystävä vaik tasan tarkkaa tiiän et onko vai ei :D mua ei voikun nauratta ja tällä htkellä robin on vieres kun se pikku sisko tuli meil yöks ja se toi sen joskus 18:00 mut robinki jäi yöks se nauraa näit mut joo me mennää täst nukku
- Laura Polvi
Joo en kans tajuu miks jotku anoo sillee ku ne ei oikeesti oo ku Robin ei ot ketää tavallist tyttöö se tyttö kaveriks ku se ottaa vaa jonku kuuluisuuden ja kyl määki tykkään Robinis lauluist ja tällee mut sillee :D
- Robin fani (iitu)
Mäkin oon sitä mieltä että ei se iki maailmassa varmaan ottais mitään "ei kuuluisaa" sen tyttö kamuks,ei pahalla.Oon ite Robinin iso fani ja toivoisin ihan kamalasti että se tulis järvenpäähän keikalle ja joo mun mielestä ei oo pakko antaa silleen rauhaa robbelle kun eihän se haittaa mitään että tänne kirjotellaan siitä hyvii juttui mut kun on niit huonoiki juttui siitä niin se ei sit lue niitä,ja se on ite sanonu niin mut ei se oo kiva kylläkään että jotain fanei alkaa soittaa sen ovikelloo ja huutaa koko ajan i love you oot söpö ... ja tällästä.Mut kyl sille pitää antaa niinku rauhaa (vapaa ajalla) kun se on esim sen perheen kaa kotona.ja viel yks juttu se on hirveen epäreiluu kun robin oli tuol helsingissä jumbossa keikalla mun kamu oli sielä mut mä en ja sit viel mun veli suttas tussilla mun saaman robinin levyn ja sit raivosin sille ja loppujen lopuks se joutu antaa mulle 7euroo.
p.s Robin oot söpö ja muista tuu järvenpäähän jooko?:)
p.s.sJoo eikä sit tarvii niiten tyyppien tulla tänne jotka ei tykkää robinistaXD
"iitu" - helluri :xdxdxdx
ÖÖ toi toi Robinilla on vapaa ajalla nyt rauha. Oon huvikseen sen kaa kävelee eikä siel oo sillee tullu mitään ihmeelisii mut nimmareita on tultu kysyy noin pari kysy mut ei sen enenpään ja joku huutelee oot söpö ja komee ja näin ""tosin fanit luuli et oon sen tyttöystävä"" mut oon pelkkä kaveri tiedän itte en fanita mut tykkään robinin lauluista koska oon tuntenu sen jo 10vuotta ja sillä on hyvä ääni ikäsekseen
mut robinilta terveisiä faneille ja taidattekin tietää mikä on seuraava paikka jossa robin esiintyy 5.5 heheh terveiset munkin puolesta:)- helluri :xdxdxdx
menny kävelee*
- Robin<3<3<3;)
Robin käy Luostarivuoren 7.c luokkaa. Robinilla ei ole tyttöystävää
- Robin<3<3<3;;)
Ja se käy Englannin painotteista luokkaa:)
- tiitti
Robin<3<3<3;;) kirjoitti:
Ja se käy Englannin painotteista luokkaa:)
tai sitten saksankiälist luokkaa:)))
- a
Lopettakaa
- Ei kukaa ihmeelline
Sairasta.... Haloo herätkää hyvät ihmiset!!!
- tiitti
hei halou vaa! ja mihkä pitäs ny täl kertaa herät???
- ootsä ite romääni??
tiitti kirjoitti:
hei halou vaa! ja mihkä pitäs ny täl kertaa herät???
- Minä vaan :)
Nauran teille, mutta ihan tiedoksi, Robin käy seitsemättä luokkaa Turun Luostarivuoren koulussa, Englantipainotteisella luokalla siis. :)
- tiitti
juu - ni mäkin sulle - koittaist ees kirjottaan oikeen. toist se on tällast murteel kirjoottaminen. että hyvää päivää vaan!
- moi_97
pakko taas kommentoida et miks Robin ei ottais ketää "ei kuuluisaa"? Toisaalta nyt hänel on tavallaa sillee vaikeeta, koska ns "ei kuuluisat" ei saata oikeesti tykätä/rakastaa häntä, vaan seurustella vaan koska hää kuuluisa... Mut nyt kun alkaa miettimään niin montako häne ikästä suomalaista kuuluisaa tyttöö tääl on? (tai poikaa jos homo (: ). Kyl se sit nähää ku iltalehist alkaa tulla juttuu tyyliin "Robin nähty kävelevän käsikädessä erään tytön kanssa - onko tämä nytten se tyttöystävä" ja niin edespäin. Saattaa vaan 10w tyttöjen sydämmet särkyy, mut niiku joskus aikasemmin laitoin, ni hyvä vaa et joku pitää sen jalat maassa! Parempi se, kun että lehistä tulee sitä juttuu, että Robinista tullu kauheen ylimieline paska ja et vuosien pääst on noita huumekokeiluja ja ryyppybileitä ja että hää ois linnassa ollu pari kertaa... Joistain vaa huomaa jos ura alotettu liian aikasin... Mutta jostain luin, että onneksi se Robinin manageri (vai kuka olikaa) on sanonut että ei liikaa keikkoja/muita tapahtumia ja että koulu pääsijalla ja että kavereille pitää olla aikaa. Aika näyttää mitä teinitähti Robin Packalenille käy!
- V.Wolf
Jep! No entäs sit 12 vuotiaat?? XD
- moi_97
V.Wolf kirjoitti:
Jep! No entäs sit 12 vuotiaat?? XD
no nii neki ::D
- Andromeda uhkaa
Miksi tämä ketju on näin pitkä? :D Älytön määrä jotain esiteinejä väittelemässä onko Robbe enkku- vai saksapainotteisella luokalla.
- helluri :xdxdxdx
ei käy saksan painoitteista luokka vaan enkun painoitteista luokkaa.... ja kaikki ketkä on nettiin laittanut Robinin puhelin numeron niin ei ole oikeita mulla on Robinin numero mutta en anna sitä kellekkään kun se on mun kaveri!!!! ja jokaisella on oma mieli pide robinista vaikka ittele siit ei oikeen kovin hyvä mieli tuu mutta jokainen kirjoittaa oman mieli piteensä :!!
- ...
joototanoin varmaa oot jo kolmes viestis leijunu ku oot robinin kaveri et uskon et se on tosi hienoo... :--) xddd
- tiitti
... kirjoitti:
joototanoin varmaa oot jo kolmes viestis leijunu ku oot robinin kaveri et uskon et se on tosi hienoo... :--) xddd
kokeilleppa sääki - ni tiiät mistäs paat viestii...t.hämhäkkimiäs
Mikä on Robinin osoite ? Haluisin lähettää hänelle fanipostia !
- lol
mikä on robinin numero10
- Taas (iitu) Fani:)
Kirjotat vaan nettiin Robin Packalen osoite ja sit siinä tulee:)ja muuten kommentoin vielä tohon yhteen että kyl robin voi alkaa "ei kuuluisan" tytön kanssa että kyl se voi olla totta aina voi tapahtuu kaikkee ja kyl mä uskon että kyl nyt herran jestas joillakin on vähän tunteita että ne ei ala robinin kaa vaan kuuluisuuden vuoks sillä kyl mä uskon että jotkut ihan oikeesti siitä pitää ja kunnolla ja missä olikaan se Robinin seuraava keikka?
- tiitti
nii juu ja kirjot viäl joulupukinkin osote.. ja tosiaan kaikkee voi herrantuuteli sentään tapahtuu..terkkui!!
- Rauhaa Robinille!
Voi elämä!miten toi on noin vaikeeta ymmärtää et Robinkin tarvii omaa rauhaa !!!Antakaa pojan olla !
- aurora<3
mä niin tykkään susta ja oon ihastunu.
- AURORA<3
MOI MISSÄ NY OOT KULTA KU OON IHASTUNU.
- vajukki on.
Ap on nainen, vakkarihempukka täällä, kuten tarkkaavaisimmat jo huomasivatkin ;DD
- Erika2102
Robin on oikeesti niin ihana et siis oikeesti!
- tiitti
niinpäs onkii!!!
- asdfghjklöä
luotsarivuoren koulu 7.e
- tiitti
Moikka moikka! näittekste tänään 45 minsan ohjelmas Robinii? aivan ihquuu...
t.tiitti - (iitu)
joo,mä ainakin näin ja muuten mun koululaisii tulee tv:seen 30.5.2012 ja ne laulaa Robinin biisin ja tanssii.Ja sit kun me alettiin puhuu Robinist aika moni ei tykkää siitä mut sit ne sano et ne onki vaan katellisii!!!Ja moni piti Robinii söpönä, niinku se onki!
- tiitti
jes - niinpäs onki!! ja tosi söde onkii! onnee vaa 30.5.12 tilaisuuteen!
- Tinzku<3
Robin on tosi hyvä...,meijän koulus Robinia pilkataa jokskuks....mut mä en pilkkaa Robinia...
- Robin 1998-2012
Robin on kuollut. Hän joi liikaa ES:ää ja lisäksi käytti liikaa lääkkeitä, jotka mm. hidastavat äänenmurrosta ja pienentävät sukuelimet Jonnen kuukunoiksi.
Robin kärsi vuosia ES-Jonne-taudista. - paska
Robin 1998-2012 kirjoitti:
Robin on kuollut. Hän joi liikaa ES:ää ja lisäksi käytti liikaa lääkkeitä, jotka mm. hidastavat äänenmurrosta ja pienentävät sukuelimet Jonnen kuukunoiksi.
Robin kärsi vuosia ES-Jonne-taudista.paska robin
- tiitti
Robin 1998-2012 kirjoitti:
Robin kärsi vuosia ES-Jonne-taudista.ketäköhä Robinii oikeen tarkotat? meinaan vaan, ku satuin ite näkee Robinin ihkaelävänä tänään Turuus!!!! IHQQQQQ!!! Ja by the way, mites on sun oman lääkityksen kans, ku tollasii viittit kirjotel?? Ootkohan ihan oikeest kuunnellu sun omaa soundiis ja kurkannu pöksyihis??-mitkäköhän rusinat ne mahtaa sielt löytyy....
- annikliko
paska kirjoitti:
paska robin
Ja siis sanoin vaan tolle "robin is the best"´ille kun hän sanoi että keksitty tuo persereikäjuttu vain robinin takia.
- katwi123
Ne joiden mielestä Turku on perseenreikä niin en kyl sano mitä mielt oon niist! Ne vaan sanoo vaikka ei oo ees ite käynneet Turussa ja koska jotkut niiden ns. "kamut" väittää sama -.-' et camoon hankikkaa aivot!
- Katwi123
- *
Samat sanat! KYLLÄ SEN LÖYTÄÄ MUUALTKIN: VIHJE ROBIN KOULU
- hartsa partsa
Robin on luostarivuoren yläasteella 7c. Ja tää on 100% totta koska oon samassa koulussa. Se ei oo misää helveti haarlan koulus tai hirvensalon koulus. Eikä myöskään musaluokal niiku joku tääl väitti vaan enkkuluokal
- (iitu)
Joo kiitti onnen toivotuksesta tiitti:)Ja muuten nyt mäkin meen siihen esitykseen oon kuorossa ja tietty laulan sen biisin eli kattokaa 30.5.2012 tv:stä se tulee kai!?
XD- Eräs 15-vuotias
Voi voi... Kyllä se Robin pilaa elämänsä jos jatkaa vielä =( Löytäispä Jeesuksen vielä, niin elämä olisi paljon parempaa. Voi Robin kunpa löytäisit Jeesuksen. Vielä olisi mahdollista kääntyä. Samoin te "fanit". Tulisipa teistä Jeesuksen "faneja" Sitä toivon. Minä olen nähnyt, että Jeesus on totta. Hän tekeee ihmeitä ja puhuu. =) Jeesus rakastaa Sinua Robin ja myös Teitä "fanit" -Eräs 15-vuotias-
- (iitu)<robin fani>
Hups!Se esitys onkin vasta 29.6.2012 se tulee tv2 joltakin ihme puutarhasissit ohjelmasta,tyhmä nimi en itekkään tiiä mikä ohjelma se on mut kuulostaa aika tyhmälstä mut toivottavasti ei oo,muistakaa kattoo seXDJa okei toi jeeses juttu tais mennä överiks sillä kyl ihminen saa tehä mitä haluaa työkseen esim:Robin haluu laulaa,se tykkää siitä siinä ei oo mitään pahaa,eikä se vältämättä "pilaa" sen elämää vaan toteuttaa sen unelman,ja sitä mieltä mä muuten oon!:)
- et sori jos loukkasi
- infooo
et sori jos loukkasi kirjoitti:
Robin Packalenin (s. 24. elokuuta 1998) ensisingle Frontside Ollie julkaistiin 16. tammikuuta ja se nousi vuorokaudessa iTunesin ladatuimmaksi kappaleeksi Suomessa. Loppu on historiaa, kuten tavataan sanoa. Robin on elokuva tavallisesta koulupojasta täysin poikkeuksellisessa tilanteessa : pitkä elokuva, kaksi albumia, neljä singleä, neljä musiikkivideota ja kymmeniä villejä keikkoja saman vuoden aikana! Miltä tuntuu päästä esiintymään tuhatpäisille fanijoukoille, jotka osaavat sanat jokaiseen biisiin? Miltä tuntuu, kun tytöt kiljuvat omaa nimeä? Voiko räpsyviin kännykkäkameroihin ja nimikirjoitusten pyytäjiin tottua? Miltä tuntuu, kun saa tehdä sitä, mitä on aina halunnut tehdä?
- iitu
Sori mä täs sekoilen joku tyhmä antaa mulle koko ajan väärää tietooo siit esityksest se on ihan aito ja oikee päivämäärä 21.6.2012!Ja meistä kaikista tuntuu et ehkä robin tulee sinne yllätys vieraaks,mut vaan (ehkä):)
- Eräs 15-vuotias
Nii, no kyllä ihminen saa tehdä mitä haluaa, mut se on eri asia kannattaako =) Kaikki unelmat ei loppuks oo hyväks. Mut en väittele =)
- oon 10v-Robin fani<3
Robin on tosi söpö!
- pofjröog5jg
onks luostiksen koululääkäri ja terkkari kivoi? onkohan robin joutunu pal asioimaa ku pal pois:D
- "iitu":D
Eräs 15 vuotias,oon kyl samaa mieltä että joskus ei oo hyväks kaikki unelmat,mut kyl sitä voi yrittää tietty,ja en mäkään viitti alkaa väittelee.Ja muistakaa FANIT te voitte laittaa Robinille fanipostia saatte osoitteen kun laitatte vaan Robin Packalen osoite,ja tadaa se tulee siihen:D
- minttu_maria99
robin on ihana
- (iitu):)
Mä kävin kattoo sun blogii oli ihan hyvä mut hei antaisin pari vinkkii
1.Voisit ite kertoo miks tykkäät niistä
2.Voisit laittaa sinne videoita niiden joistain haastatteluista
3.laitat jotain tietoo niistä,esim et Robinin ura voi mennä pilalle äänenmurroksen takia.
Toivottavasti noi auttaa:D
Ja hei tiedoks Robinist tulee leffa joulukuussa! - helluri: xdxdx
Se on jokaisen oma asia haluaako toteutta omat haaveensa ja niin tekisin minäkin ja sillä ei ole väliä, mitä muut ajattelee!! en halua kuuluisuuden takia laulajaks, mut tykkään siitä itse kun ollaan samassa bändissä koulussa eli luostavuoren koulussa , niin kyllä se oikeesti on hyvä laulaa ,eikä se johdu siitä et tykkäisin siit vaan sillä on laulun lahjakkuus. Uskon vaan että Robin kerää sen takia vihaa, kun se on SUOMEN Justin Bieber ! en kyllä ymmärrä !....vaik haluisin Xd
- (iitu)
Mä oon samaa mieltä,että toteuttaako unelmansa vai ei,ja puhuit totta siitä että Robinilla on kyl laulun lahjakkuus,mut en oikeen tajunnu tota et Robin kerää vihaa!?Siis eiks Robin haluu olla SUOMEN Justin Bieber,vai häh?
- tiitti
Moikka kaikki! Robin on ROBIN eik kettään muu - Biiberit voi joutaa jonnen muualle. tak tak!!
- XD
tiitti kirjoitti:
Moikka kaikki! Robin on ROBIN eik kettään muu - Biiberit voi joutaa jonnen muualle. tak tak!!
Niinpä.Kaikilla on omat mielipiteet asiasta.Mutta ne ketkä ei tykkää robinista ei ole pakko tulla tänne haukkumaan sitä.Mä ainakin tykkään robinista.
- (iitu):D
Oon tos samaa mieltä että tänne ei oo pakko tulla haukkuu robinii,ne jotka ei tykkää robinista vois saman tien vaikka tehä oman glubin jossa ne sit sanoo robinista sen huonoi puolii vaikka sillä niitä ei oo:DMut jos ne nyt niin paljon siitä ei pidä,niin älkää kuitenkaan tnne tulko!kaikilla on oma mielipide...:)
Ja ootteko muuten kuullu yhes seiska lehes oli juttu Robinista et sen yks ja ainut huono puoli on kun sen suu on aina auki kuvissa tai sitten sillä on aina kuvissa hämmästynyt ilme,mun mielestä Robin on just sillon vaan söpö jos sillä on suu auki tai hämmästynyt ilme,ja muuten mullakin on ihan sama juttu että mulla on aina suu auki tai sitten mulla on hirvee smaili kuvissa:D - XD
samaa mieltä. robin on söpön näköinen kun sillä on suu auki tai hämmästynyt ilme.
ainahan jotkut keksii jotain mistä pitää valittaa.. - (iitu):D
Niinpä aina pitää olla jotain mistä pitäis valittaa!Mut ne onki vaan kateellisiaXD
- XD
niinpä kaikki dissaaa ja haukkuu robinii vaan siks kun ne on kateellisia.
- et sori jos loukkasi
XD kirjoitti:
niinpä kaikki dissaaa ja haukkuu robinii vaan siks kun ne on kateellisia.
- turkuonsuomen...
koulu: Turun perseenreiän ylä-aste
Ei vittu :D:D:D en oikeesti tosiaa tiiä.- XD
järkee kommentoida kun oikeesti et näy tietävän mitään.
- luokkatoveri
Roin käy Puolalan koulua.
- XD
Opettele kirjoittamaan Robin.Ja ihan tiedoks Robin käy luostarinvuoren yläastetta Turussa.
- sama tuntematon
XD olet aika tyhmä Robin-fani.
Vitsailin ja tuli kirjoitusvirhe... ei voi olla noin vakavaa =D
T: lopeta syytteleminen- XDN KAMU
Älä hauku mun parasta kamua tyhmäksi Robinin faniksi.Jos tuntisit XD tajiaisit kuin hyvä kamu hän on.Ja lopeta sä vaan keskenäs toi syytteleminen.
- (iitu)
Toi meni vähän överiks,ei tääl oo tarkotus haukkuu toisiiaan vaan sanoo oma mielipide Robinista,tiedoks vaan niille jotka ei sitä oo huomannu!
- XD
En mä muuten haukkukuisi mut toi aloitti.Mun mielestä robin ok tyyppi.entä sun mielipide?
- 4
eiii en oo ikin nähny mitää näin noloo oikeesti.... en nyt sano et oisin ite mitenkää kauheen vanha mut suurin osa näist kommenteist on tosi lapsellisii..... & ite oon ollu kahel keikal, saanu 2 nimarii, 2 halii ja ollu tapaamises ja saanu yhteiskuvan :) ihana jätkä
- 4
ainii siis noi nimmarit oli paperille ja sit oon saanu käteeki, eli 2 kätee ja 2 sellasille korteille (: niii ja niilt bändiläisiltki on nimmarit
- XD
Vähä leijut pienistä asioista.Mä oon ollu 3keikal ja oon saanu siltä nimmarin paperille.Mut en leiju asiasta.
- roobiiinn
mä oon saanu robinilta nimmari perseeseen pakaralle, oon leija!
- XD
Joo niin varmaan.Sen voin uskoa et sait nimmarin siltä mutta tota paikkaa en usko.Ja kerrot ton koska kuvittelet et me ollaan kateellisia.
- robinin koulussa
mä oon robinin kanssa samas koulus. mulla on nimmari robinilta. Robin on paras mun 7v pikkusiskokin tykkää siitä.
- EEEEKKKKUUUU
SANO ROBINILLE ETTÄ KÄY JOSKUS LUKEMASSA FANISÄHKÖPOSTISA.
- robin packalen
moi! aatelin sano että kyllä hän mullakin robinin numero ja mä on itse robin mutta miä en tykkä tästä yhtän kuin jotkut alka laitelemaan toisten numerot ja kaikki fanit pyydän teitä kaikkia smarketin pihalle inkeroisen mennä yhdessä uimaan keskiivikona kello 13... ja robinin koulusta niiku siinä luke ootko iina ja onkosun pikku siskon nimi on anna?
- nasu
no moi tota robin että kun viimeks mä kävin teilja mulla jai minun tavara sano mikä ja sitten minä uskon että se olet sinä
- robin pakka....
nasu kirjoitti:
no moi tota robin että kun viimeks mä kävin teilja mulla jai minun tavara sano mikä ja sitten minä uskon että se olet sinä
niin laukku se pinkki
- nasu....
robin pakka.... kirjoitti:
niin laukku se pinkki
oikein miä tuun teile kohta
- kysyjä
Onko täällä oikeesti Robin Pakalen?
- (iitu)
No ei oo.Ja näitteko sen sarjan mis mun luokka laulo robinin biisii!?Se oli aika sillä me laulettiin siin varmaan vaan 2 sanaa,ihan törkeetä!Me oltiin harjoteltu laulaa sitä biisii monta päivää ja sit kun se tulee telkust siin näytetään meijän esityksestä pelkkä alku!Ja mä en oo ollu Robinin keikoil,enkä oo sanuu nimmarii,mut aijon saada...
Jee!!!:D- kysyjä
Mikä se sarjan nimi on missä lauloitte Robinin biisii?
- kysyjä
Sitä mä vähän arvelinkin.
- Robin on ihana
No voihan herranjestas! :DD
- (iitu)
Sen nimi oli sissi puutarhurit,höhlä nimi mut kuitenki,siinä me laulettiin...:)
- XD
Asutko Turussa? Mä oon saanu Robinilta nimmarin.
- XD
Kiitos tiedosta.
- FTY
Robinilla EI OLE tyttöystävää ja se mira on sen sisko!!!!!!
- XD
Ok.Kiitos tiedosta.
- robin pakkalen 100%
moi kaikki täälä on robin jaa pyydän teitä kaikia että lopetatte soitella tai puhu minusta paska
bye all the buck is robin I invite you to share your Total Forum that you stop play or talk shit about me
bye bütün kova robin sana oyun durdurmak ya da benim hakkımda laneti konuşur ki sizin Toplam Forum paylaşmaya davet ediyoruz olduğunu - kuningas-pähkinä
jooo aika vitun noloo tommose viesti ku kaik tietää ettet oo robin packalen se ei ees kirjotet "robin pakkalen" joten YOU fuckin' romani joka ei osaa kirjottaa, painu sinne missä aurinko ei paista ! :)
- Iskender Topaz
"I play all the buck stop bye robin or talk shit about me that I invite you to share your total forum"
"bye bütün kova robin sana oyun durdurmak ya da benim hakkımda laneti konuşur ki sizin Toplam Forum paylaşmaya davet ediyoruz olduğunu"
ootko ajatellu rullata ittes kebabbiin? - XD
Noi viestit menee vähän överiksi.
- mäwaain:3
joosiis olin toispäivän robinin keikalla imartan BBllä :) en ennempää edes kuunnellu robinii,mut... joo se on niiiiiiin söpö ja hauska ;D mutnäi
- XD
Ooon katellinen sulle mä en päässy sinne.Mutta olen ollut Robinin keikoilla ja siellä on ollut tosi ihanaa.
- (Iitu)
Mä en oo päässy mihinkkään Robobinin keikoille enkä oo saanu nimmaria:(
Mut aijon saada!;D
Ja joo noi puuhet menee pikkusen överiks...
Jee Robin...
Ja mun mielstä ne jotka ei tykkää hirveesti Robinin musasta on kateellisii,niinku oon sanonu mut jos hei ette tykkää sen musasta ei tarvii kunnella EIKÄ HAUKKUA!
Kaikilla on oma mielipide,mut ei tarvii dissaa... - XDXDXD
Ei vittu näit kommenttei ^ en lukenu ku pari ekaa ja nauroin nii vitusti XD ok, on robin iha hyvä laulaa mut sit ku en vaa tykkää suomeks lauletuist biiseist.. Enkku menee edel :DDDDD
- anniiixcxcxc
Robin asuu kyl ihan Tampereella, se on Tesoman yläasteella, menee syksyllä 8b -luokalle! Se käy siellä naamioituneena ja sitä sanotaan Miroks, ei se oikeesti asu enää Turus. Tiiän tän koska mun kaverin serkku on sen luokalla.
- XD
Robin asuu Turussa.Ja käy Luostarinvuoren yäastetta.Tää on varma tieto.
- (Iitu)
Joo se olis kyl kiva jos Robinin seuraavalla levyllä ois enkuks voit biisei:)
- SofiA
Robin asuu Turussa, hirvensalossa :))tiedän ihan siit et tunnen sen pikkusiskon ja se on Mari ja toine on Peppi, eiooo ketää Miraa :// ja toiseks Robin asuu mun naapuris ((; EN LEIJU TOKI YHTÄÄ, sori, okei ei tos oo mitäää leijumist sillai:DDja muutenkin Robin käy Luostarivuoren koulua ja menee 8 luokalle ja käy englanninpainoitteist luokkaa, nää on varmaan aika monta kertaa sanottu täällä, mut tää on varma tieto:)
- moi <3
moi... meneekö robin seiskalle vai kasille :)? kiitos vastauksesta !
- sofiA
menee kasille :)
- L1234567891011
Oikeesti Robin on Luostarinvuorenkoulussa seiskalla et niille tiedoks jotka ei oo sitä tienny ja Robin on mun kamu mut en voi paljastaa robinin henkilökohtaisia tietoja koska se olisi vastoin sääntöjäni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIITOS! - Hankkikkaa elämä -.-
Jooo viddu jos haluuutte robinin numeron nii täs oois:::,.,,,..,,.,.,..-.-,.-,soittaakaa 112 ja sanokee _.,.,,..onks tää vittu robin??!!! IhQ111!!! oottakaa vähän aikaa nii se soittaa takas!!!!!!...,.-.,.,. siism robin soiti mulle !!!!!!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIhqqqqqqqqqqqqqqquuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu................,.,.,.,.,.,.,.,.,.
ps: vittu robinia tuskin kiinnostaa paskan vertaakaan fanit haluu vaan päästä pukille____________________________
-.-- SofiA
Nii ja mitenköhä sä tänne ties löysit?oot varmaa kans joku robinin fani joka tuli tänne ettiin tietoja siit://aika FAIL
- MAMMUTTI :)
SofiA kirjoitti:
Nii ja mitenköhä sä tänne ties löysit?oot varmaa kans joku robinin fani joka tuli tänne ettiin tietoja siit://aika FAIL
älä vaa sofiA
- rakas robin <3
robin oot tosi tosi tosi söpö mää oon pihkas suhun mut mää oon ollu 6 sun keikas ja oon tulos poriin ja sit pidänkin tauon :( jollei niit keikoi tuu turkuun tai lähelle turkuu..mun pikku veli täytti 5v ja seee sanoo ainakun tuun sun keikal et lähetä robinil terveisii...mut en oo päässy puhuu sunkaa keikoila paitsi kaarinas parisanaa pääsin sanoo sul..hyvää kesää ja koulutkin alkaa 13.8 :( eikyl tekis mieli mennä köuluun mut joo nähään sit porin ja rentoudu et jaksat olla keikoilla :D i love you rakas robin.
yks asia minkä unohin mainita mää rakastan suo- }~rakastansuorobin~{
Robin on paras ... I love youuuu. ..oot tosi söpö.
- }~rakastansuorobin~{
Robin on paras ... I love youuuu. ..oot tosi söpö.
- silmämustana
ropin on KOVIS..
- SofiA
Robin on muute ollu meil syömäs jätskii samuelin kaa ;)))))) daaa -.- ku se on meijä naapuri, et ei oo mitää läppää :)
- robinin kova fani
SofiA kirjoitti:
Robin on muute ollu meil syömäs jätskii samuelin kaa ;)))))) daaa -.- ku se on meijä naapuri, et ei oo mitää läppää :)
robin on tositosi söpö
- robinin kova fani
(robin on söpö
- robinin fani
robin on ihana
- robinin kova fani
samoin
- Niksi_Ismo
Haistakaa kaikki vetelä keskivaalea 1,25metrinen 2kg pask... öhm siika
- SofiA
Turpa kii ismo -.-
- robinin fani
ole sinä hiljaa senkin ääliö
- pylly
ootte ihania
- SofiA
Anteeks?:o
- Keravan soturi
Luostari vuoren ylä aste.
- teiniangsti
Äänenmurros uhkaa lopettaa ko. teinin uran, jatkaakohan sitten playbackinä? Joopajoo...
- tiitti
ootahan sää vaan omaa murrostas.... jatkatkohan ite playbackinä??
- A N O N Y Y M I
TIESITTEKÖ ET OON ROBININ POIKA YSTÄVÄ!!!!!!
SIIS OIKEESTI KAUHEITA LISSUJA >:(
(SIIS IHQ)
(Tirsk)- SofiA
voi vittu et jollain on sit hauskaa, jotkut on koita kestää -.-
- A N O N Y Y M I ?
Et varmana ooo!!! oot vähä vaan huijari!! Idiootti!
- 98
ROBIN EI OO HOMO!!
- #123456789########
ookoo
- Jenna L
Luuleeko joku oikeesti että Robin oikeesti kirjottelis tänne jotain tai sen muka tyttöystävä? Jos joku on edes vähä Robin fani niin se tietää siitä sen verran että se ei oo tyhmä!
- SofiA
Jenna L, mmmmmm tuttu ;);)))))))))))
- fiiafani
Supermarjosta tutun Sofian (FIIAN) sinkku biisi nyt kuunneltavissa osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=gptc4h_-jKQ myös facebookissa fanisivut FIIA nimellä käykäähän kuuntelemassa ja tykkäämässä :)-kiitos!
- ilona 13v
kuinka pitkä oot Robin Packalen............?
- iisalmi 13v
Moi oot tosi söpöööö
- tieto
Robin on mun koulussa eli luostarivuoren koulussa 8 luokalla!
- 67yyyt
onpa ihmeelistä................
- Ikävalko
Oikeesti vittuttaa kun tollasii Jonneja tulee tänne pärisee -.-
- sofiA
Sitä samaa vois sanoo sulle ikävalko-.- ja tuskin Robin muutta faniensa takia mihinkään! ;) jaaaa mun mielest Robin o jotai 170cm paikkeil ainaki on joskus sanottu
- tiitti
pärisee vissiin sun päässäs Jorgen???
- ilona 13v
Moi kun olin limusilla iisallmessa niin Robin meni keikan jälkeen liikennepuistoon mun isoveli kans meni sinne niiin ne huus Robin tuut tänne ja ne sai ottaa kuvan robinin kanssa.robin oli melkein isoveljen pitunen.
- Oona1
Moi mitä Robin tekee vapaa ajalaan....? Haluaisin tietää OIKEAN VASTAUKSEN...?
- mira........
moi on robinin kaa samassa luoka ssa ja mulla on sen numero mutta kun...........
mä en vastan ikinä tänne niin soita mulle 020202 olen mira vorana- oona1
Oikean vastauksen................?
- Debbie♥Robin
Robin♥ Sä oot niin ihana! ♥ Oot niin söpö, ihana, komee ja haluisin alkaa sun kaa.. Joo, nauratte varmaan mut Robin on niin ihana, asun iisalmes ja oon 13 v xdd
Mun nimi on Debbie, mut oon ihan suomalainen!
Robin oot niin ihanaa!- OK
Robin miten keksit lauluen sanat? OOT OK.
- Keksimällä
OK kirjoitti:
Robin miten keksit lauluen sanat? OOT OK.
Ei se niit oo ite keksiny. Joku levy-yhtiön pelle ne on vetäny hihast. Ja älkää jumalauta uskoko jos kerran Ela on sanonu, et robin tekee ite niit sanotuksii ja biisei. Ei kato penskat kaikkee kannata aina uskoo -.-
- turku_roobins
Onkohan sil muuten itellää jo nämä Robin - kännykuoret XD ??
http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/nokia/lumia-710/musiikki/robin3/#panel-1
ite just tilasin- homorobinpaska
Ei jumalauta... Mihin tää maailma on menos -.-
- robin oot söpö
sen koulu on Luostarivuoren koulu !
- igor info
Robin Packalenin (s. 24. elokuuta 1998) ensisingle Frontside Ollie julkaistiin 16. tammikuuta ja se nousi vuorokaudessa iTunesin ladatuimmaksi kappaleeksi Suomessa. Loppu on historiaa, kuten tavataan sanoa. Robin on elokuva tavallisesta koulupojasta täysin poikkeuksellisessa tilanteessa : pitkä elokuva, kaksi albumia, neljä singleä, neljä musiikkivideota ja kymmeniä villejä keikkoja saman vuoden aikana! Miltä tuntuu päästä esiintymään tuhatpäisille fanijoukoille, jotka osaavat sanat jokaiseen biisiin? Miltä tuntuu, kun tytöt kiljuvat omaa nimeä? Voiko räpsyviin kännykkäkameroihin ja nimikirjoitusten pyytäjiin tottua? Miltä tuntuu, kun saa tehdä sitä, mitä on aina halunnut tehdä?
- robin oot söpö!
se on Luostarivuoren koulus
- Romeo
Mä tiedän mutta mitä järkee siinä ois että teille kertoisin..?
Menisitte kuitekki sinne kouluun rynnäköllä eikä Robin sais edes opiskella..
Antakaa Robinin olla rauhassa..Keikat on fanittamista varten..Robin on vasta 14, nii antakaa sille vähän omaa aikaa.. KIITOS :) - niri.
Mistä te oikeen ootte? Jostain landelta vai?
Toi robbari on jo dinosurus kaudelta. Ja tyhmille suomennos, Robin pon vanha juttu. sori vaan robin. :) - 99
oot jostai kivikaudelt, me puhutaa ROBIN PACKALENISTA :DD
- niri.
Aika paha.. :) Mut hei, toi laulo jonkun piisin.. OK
Onhan se söpö, joo.
Mutta siitä on jo miljoona vuotta.
- sdfghjkmnbgyhujhgfgh
Ku kysyit tota Oona1 et mitä Robin tekee vapaa-ajallaa, ni kerran ku menin hakee sen pikkusiskoo ni sillo se ainaki hyppi pihalla sen kaverin kaa trampalla, mut muuten en tie, paitsi mitä se nyt on haastatteluissa sanonut, purjehtii ja on vaa kavereitten kaa jne. kuunnelkaa hyvät ihmiset!:) :DD ps.Robin on toooosi söpö :3
- Mä Iida vaan
Robin on Luostarivuoren ylä-asteella!!=')
Ja voisin mainostaa tähän väliin robinin kuvalla varustettuja kännykkä- ja tietokoneen kuoria.
Sivustolta: DesignSkins.fi , mä aijon hankkia tollaset kännykkään. - fanitan robinia
voisitko säää robin antaa mulle numeron oliisit ihana ja muutenki oot nii hyvä laulaja jätkä muutenki oot nii söpö ja että tykkään susta hulluna voisin halata sua aina jos saisin jos sä annat mun halata sua??? :D Mä aina aatelen sua ja unessa mä näen susta unta melkein aina oikestikki sä oot mun suosikki ihminen mulla on susta julistetta mun huonessa oikesti ja että missä sulla on keikkoja onko sulla yhtään oulussa nii pääsisin sun luo kattoon ja fanittaaa sua sinne oliisit kiltti ja ystävällinen että antaisit mulle numeron ja että facessa voitais jutella kahen kesken että kukaan ei voi tietää että mitä me jutellaan sitte... :D
- ok
Kuka ei tykkää robinista? mä tykkään
- ÄänysRazer
vitu lissut luuletteko että joku vitu robin seuraa näitä teiän paskoi keskustelupalstoja???!!!!!___-------......-.,-.- menkee kotiin ja hankkikkaa elämä .............................
- ok
Miks tuutte pilkkaa Robinia? se on tyhmää
- Pidä huota itestäs
Miks teijän pitää pilkkaa ihmisii haluuks teeetä teitä pilkataan samalla tavalla??
- robinfani12345
nii joo tota noiiin tiiän mis koulus se on seon samas ku määki eli luostarin vuoren koulussa tään on sit ihan faktaa koska näin sen tänää ja se on ihan kiva:) ps. en huijaa voit luottaa muhun :)
- oona1
minä tykkään robinista myös.
- tissi
perkele, tommi on mun paras kaveri !
- norppi 12
robin oot tosi söpö ja paras laulaja i love you robin
- ok
OOT TOSI HYVÄ3
- jolanda
moi robin mitäs sulle kuuluu????:DD
- kaveri
Moikka moi! En fanilta Robinia, mutta ei sitä silti tartte haukkuu.... Lol.
Kaverini serkku asuu Turussa ja tuntee kuulemma Robinin hyvin. Kaveri kävi kattoo Google Mapsista mis Robbe asuu ja mis se käy kouluu ja mistä se käy ostaa lauantai karkkipussin... Ok, kaveri sano ainaki nii... Hehe. Kaveri on ihan pihassa Robiniin ja puhuu päättömii ja Huoh... No, koirani pyörii nyt tossa levottomana, täytyy lähtee ulkoiluttaa sitä. - Pystyykö
Oltiin kesällä Tsekissä ja yhessä kaupassA soi frontside ollie englanniks? Onks se mahollista??
- in sweden
Oltiin viime talven laskettelemassa Åressa, ruotsissa, niin eiköhän siel rinteissä kuulu frontside ollie... :D kyllä näköjään ulkomaillakin sitä on soitettu..
- wuncw
Luostarivuoren yläasteella turus
- ROBIN fani =)
Luostarivuorenkoulu turku
- haistakaa kakka
ootte itseasiassa aika noliksii !
- moro
jep !
- Laulu kiitti
Mä laulan frondsaid ollien koulun joulu juhlas. Kiitos Robinin ihanan biisin ja Robinin
- Rp15
Joo mun mielestä se on ollu ala-asteen enku kielisessä koulussa!!! Ja se on tosi siisti tyypi!!!!
- Huiskua
Siitä vois tulla hyvä siivooja.
- Robin Veli
Vitun Homoi
- RobinPackalen fani
Robin on ihana!Robinia vois vaikka rakastaa mulla on sen kaikki levyt se 0n paras!
- Kyllä sekin
rakastaa sun rahoja, osta vaan kaikki levyt. Kohta ketju täynnä, tehkää seuraava ketju jonnekin lasten fanitus-palstalle.
- Kysyiy koulua?
Robin on Rieskalähteen ylä-asteella Turussa.
- Onko siellä
rieskoja lähteessä?
- Ei vieläkään
päästy tästä ketjusta kun mode poistanut viestejä. Täyttäkää äkkiä.
- £ove
juu tota noin niin moi ☻ Robin on samassa koulussa kuin minä eli Luostarivuoren koulussa. Ei tarvitse uskoa mutta tämä on totta haluisin vain autta teitä uteliaita faneja :)
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847