Ekonomivalmennus/Huippuvalmennus

tuleva ktm

Keväällä olisi tarkoitus kauppakorkean valmennuskurssi käydä. Ylppärit on vielä edessä, joten lähinnä intensiivikursseja tai huhtikuussa alkavia kursseja on katsellut. Nyt mietin kahta vaihtoehtoa:
Ekonomivalmennus tarjoaa 130 oppitunnin kurssia 690 eurolla, ja Huippuvalmennuksella 110 oppituntia 727 euroa. Aika samantasoisilta siis vaikuttavat, mutta ainakaan googlettamalla ei löytynyt Ekonomivalmennuksesta mitään. Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa kummastakaan?

4

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aalto kutsuu
    • tuleva ktm

Kiitos, mutta lähinnä nyt ihan kokemuksia ettei tarttis ihan arpomalla päättää, minkä valitsee.

• Huiputus

Huiputusvalmennuksesta löytyy useita keskusteluita tältäkin palstalta.

Ks.http://keskustelu.suomi24.fi/node/3970214
      jossa sanotaan esimerkiksi näin.

kauppu
      25.7.2011 21:11
      Huippuvalmennukselta minulla on kokemusta matematiikan abi-kurssista ja kauppatieteiden valmennuskurssista, ja molemmat olivat SUURI pettymys. -----1 1 1 Kurssipaikat oli ilmoitettu väärin opettajille ja oppilaille.
      2 Opettajista osa oli erittäin huonoja ja opettivat erityisesti omasta näkökulmasta eivätkä pääsykokeeseen valmistaen
      3 Kurssin aikataulu ei pitänyt paikkaansa vaan se muuttui äkillisesti jolloin aikataulu oli itselle vaikea järjestää
      4 palvelu oli erittäin huonoa
      5 materiaalit saapuivat myöhässä

Olen myös kuullut erittäin huonoa palautetta kasvatustieteellisen puolelta.

Kurssin valintapäätöstä tehtäessä mielestäni tärkein kriteeri on kurssin opettajat. Kannattaa etsiä tietoa opettajista, mikäli sitä on saatavilla.

• tuleva ktm

Kiitos!
      Eli Huippuvalmennuksesta on monilla pahaa sanottavaa, mutta Ekonomivalmennuksesta ei kovin moni ole maininnutkaan, mikä myös pistää mietityttämään. Onko kyseessä ihan uusi, luotettava firma vai onko koko homma pelkkää kusetusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe