Ekonomivalmennus/Huippuvalmennus

tuleva ktm

Keväällä olisi tarkoitus kauppakorkean valmennuskurssi käydä. Ylppärit on vielä edessä, joten lähinnä intensiivikursseja tai huhtikuussa alkavia kursseja on katsellut. Nyt mietin kahta vaihtoehtoa:
Ekonomivalmennus tarjoaa 130 oppitunnin kurssia 690 eurolla, ja Huippuvalmennuksella 110 oppituntia 727 euroa. Aika samantasoisilta siis vaikuttavat, mutta ainakaan googlettamalla ei löytynyt Ekonomivalmennuksesta mitään. Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa kummastakaan?

4

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aalto kutsuu
    • tuleva ktm

Kiitos, mutta lähinnä nyt ihan kokemuksia ettei tarttis ihan arpomalla päättää, minkä valitsee.

• Huiputus

Huiputusvalmennuksesta löytyy useita keskusteluita tältäkin palstalta.

Ks.http://keskustelu.suomi24.fi/node/3970214
      jossa sanotaan esimerkiksi näin.

kauppu
      25.7.2011 21:11
      Huippuvalmennukselta minulla on kokemusta matematiikan abi-kurssista ja kauppatieteiden valmennuskurssista, ja molemmat olivat SUURI pettymys. -----1 1 1 Kurssipaikat oli ilmoitettu väärin opettajille ja oppilaille.
      2 Opettajista osa oli erittäin huonoja ja opettivat erityisesti omasta näkökulmasta eivätkä pääsykokeeseen valmistaen
      3 Kurssin aikataulu ei pitänyt paikkaansa vaan se muuttui äkillisesti jolloin aikataulu oli itselle vaikea järjestää
      4 palvelu oli erittäin huonoa
      5 materiaalit saapuivat myöhässä

Olen myös kuullut erittäin huonoa palautetta kasvatustieteellisen puolelta.

Kurssin valintapäätöstä tehtäessä mielestäni tärkein kriteeri on kurssin opettajat. Kannattaa etsiä tietoa opettajista, mikäli sitä on saatavilla.

• tuleva ktm

Kiitos!
      Eli Huippuvalmennuksesta on monilla pahaa sanottavaa, mutta Ekonomivalmennuksesta ei kovin moni ole maininnutkaan, mikä myös pistää mietityttämään. Onko kyseessä ihan uusi, luotettava firma vai onko koko homma pelkkää kusetusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe