4KK NUKKUMATTI

nukkuiitu

Onko normaalia?
Mulla on nelikuinen narttupentu, joka nukkuu aivan koko ajan. Se nukkuu öisin sen 7 tuntia, mitä minäkin, aamulla käydään heti herättyä pikapissalla. Annan aamuruoan (ruoan turpoamisen ajan nukkuu), sitten lähdetään lenkille, ja ite lähen töihin, ja pentu luultavasti vanhemman koiran kanssa nukkuu suurimman osan n. 6h yksin olosta. Iltapäivällä kotiin, heti pikapissalle, ja sen aikaa kun ite syön ja juon kahvit, ne molemmat nukkuu, sit lähdetään taas kävelylle. Joka ilta kuluu suunnilleen samanlailla, tunti unta, vartti leikkiä, tunti unta vartti leikkiä .. Illalla vielä ruoka ja kävely. Ja sitten yöunille.
Kasvaminenko se niin kovasti väsyttää? Riittävästi ruokaa ja liikuntaa saa. Virikkeitä ja leikkiä olisi tarjolla, mutta uni voittaa.
Ei kiitos mitään kettuilua.

5

2582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pennun uni

Mikäköhän rotu on kyseessä? Kyl meiänkin 5kk narttu valkkari nukkuu paljon,tai lepäilee, mutta leikkii paljon enempi kun kertomasi. Koiramme nukkuu ihan rauhassa koko yön päivällä tulee muutamia torkkuja... Pennut kyllä nukkuvat paljon,mutta tuo kuulostaa hitusen paljolta

• Omppuna

Kuulostaa mein belgiltä, nukkui myös erittäin paljon ja muutenkin aran puoleinen kaveri. Joskus puolen vuoden jälkeen tästä ikinukkujasta ei tietoakaan, ja näyttänyt kaiken sen kerätyn energian :DDD Hermo meinaa kyllä välillä mennä! :P Oli se niin helppo pikkupentu...

• Omppuna

Ei vaa :) On se vieläkin kiltti poika

• nukkuiitu

Sammarimix kyseessä. Tuolla ei oo arkuudesta tietookaan. :D Tänään oon seuraillu noiden kahden leikkiä koko päivän. Siinä mennään kyllä niin satasella aivan täysiä koko ajan, tai siis sen vartin. Sit vähä ihmetellää ja sit taas nukutaan. Nuo juoksee omakotitaloa pallon perässä ristiin rastiin niin että koko torppa raikaa ! Noh, jos tuo tuosta piristyis, kun vanhenee. Tai toisaalta tuo rauhallisuus saattaa olla hyve :D

• Normaalia

Ei tuo kuulosta oudolta. Meidän 3,5kk vanha karhukoira nukkuu 12-13 tunnin yöunet (putkeen) ja vielä 1-2 tunnin päiväunet eli yhteensä 13-15h unta päivässä. En usko hetkeäkään, että pentusi nukkuu koko poissaoloaikasi, joten todennäköisesti se nukkuu vuorokaudessa kutakuinkin saman mitä minun koirani. Ovat iältään lähes saman ikäisiä, joten kuulostaa ihan normaalilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe