Vähikkälä pakkoliitetään 2013 pehmustettuun huoneeseen!
Suuri, pehmustettu huone on tehty soramontun pohjalle. Pakkopaita pakollinen kuten Vähikkälässä muutenkin.
VÄHIKKÄLÄ PAKKOLIITETÄÄN
10
100
Vastaukset
- sorastaja
Mitä sanoo kylätoimikunta???.
Mikä niistä montuista olisi sopivin?. - sorakeisari gti
pitäisi jatkaa soranottoa vielä kauan että saadaan tarpeeksi iso pehmustettu huone.
pehmustettuun huoneeseen tulevat asukit ovat runsas luonnonvara vähikkälässä joten tilaa on oltava paljon. - kauheeta
Voi ei!
Ei saa kaivaa liian syvälle tulee maan peikkoväki vastaan ja ajan myötä sikiää sekarotu ihmispeikkokansaa, takkutukkaisia vallattomia länkisääriä....- Professori56
Niitä kuule löytyy jo, tunnetaan paremmin nimellä Tervakoskelaiset (lat. Homo Junttius)
- vajakkilan pässit
Vähikkälän ihmiset 1800 luvulla sekoittuivat tuohon peikkokansaan ja jumiutuivat soramonttuun. tänä päivänä on degeneraation tulos nähtävissä.
Sora ohjailee vieläkin heidän päivittäistä toimintaansa. - kauheeta
Olen tullut ojennetuksi vaarin ottoon....
kiitänkö kanssa? - minä tumala olen
soramontut suojeltava!!!!
- kuullutkaan
Missä on Vähikkälä?
- vajakkila
vajikkila on soramontun reunalla. sinne pääsee bussilla.
- jon niin
No soramontun reunasta ei paljon luulis juttua syntyvän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750