moi
ongelmana on data roaming estot jonka olen tilannut soneran kortille ja samassa kännykässä on saunalahen simmi joka toimii normaalisti olis roaming verkossa ja siis nyt ei toimi =(
tilasin eston soneran verkkosivusta ja samalla data eston, nyt en siis voi käyttää toista liittymää nettikäytössä
soneran palvelusta esto viestejä tuli noin 50 kappaletta parinpäivän ajan ja pystyn sivustolta yhdesti poistamaan eston mut en 49 kertaa !!!?
eipä heti tullut mieleen että estoviesti on kännykkä kohtainen eikä vain simmi kohtanen
olen tehnyt tehdasasetusten palautuksen ja tyhjentänyt asennuksen välimuistin ...mut data ei kulje =(
onko muuta tehtävissä ku päivittää käyttöjärjestelmä uudella update.zipillä
kyseessä on androidi kännykkä
????
APUA miten saa 2simm puhelimesta data roaming eston pois
2
183
Vastaukset
- ihme juttu
eiks tää ole enemmän matkapuhelinpuolen kysymys. kysy siellä.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3 - Reijo Pale
Jaa android, kai siinäkin puhelimessa on asetus roamingille. Mä en nyt tajua miksi on otettu erikseen operaattorilta roaming-esto. Toisaalta tajuan, koska Sonera tuppaa käyttämään tilanteita hyväkseen jos pääsee laskuttamaan ylimääräistä (muistakaa aina tarkistaa Soneran laskut, siellä on usein liikaa laskutusta). Puhelimen asetuksista tuon saa helpoiten päälle ja pois ihan itse ilman operaattorin sekaantumista asiaan. Mikäli siis puhelin on mistään kotoisin, noista androideista en oikein muuta tiedä kuin kuulopuheita eli omituisia systeemejä kuulemma. Viittaan tuohon aloittajankin palauttamiseen ja muuhun normivehkeissä toimivaan aloitustilanteeseen pääsyyn. Pitäis kai ostaa kokeeksi yks rimpula leikkikaluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770