Niin siinä kävi. Sinä satuit paikalle, lausuit taikasanat, sait minut ensin haluamaan sinua, sitten ihannoimaan, lopulta ihastumaan. Hetken kuvittelin jo rakastavani. Teit sen syistä joita en pysty vieläkään ymmärtämään. Tietenkin sinulla oli syysi, olihan? Taitavasti pala palalta annoit minulle lisää toivoa, antamatta kuitenkaan oikeasti mitään. Kunnes viimein teit lopun unelmistani/harhoistani, niin etten voinut edes syyttää siitä sinua. En voi olla vihainen, surulinen tai poissa tolaltani, koska sinä et kuitenkaan koskaan kohdellut minua väärin, et koskaan pettänyt lupausta, lupausta jota et antanut. Niin esitän vahvaa, vaikka olen heikko, näytän onnelliselta, vaikka sielu on riekaleina, nauran vaikka haluaisin itkeä. Jos itkisin, sinä lohduttaisit. Kertoisit kuinka tärkeä olen ja auttaisit jaloilleni. Minä en kestäisi sitä, en kykene enää olemaan lähelläsi, olematta sitä oikeasti. Onneksi en rikkonut vuoksesi mitään millä on oikeasti merkitystä. Rikoin vain sydämeni, elämäni jatkuu epäsäännöllisellä rytmillä.
Kun mieli tekee
11
220
Vastaukset
- Tehdään se.
Ole sitten oikeasti. Muuta en haluaisikaan.
- wanhak.
Just
- tuttua tekstiä
Olet tavannut pelimiehen, ei siinä sen kummempaa.
- tiedä häntä
.......tai pelinaisen..
- et semmottiis
No tsemppiä elämääsi.
- provoooo!
Hah haah hah haaa
- voooivooooi
Minun sydän ei se kyllä ole ehjä. Jotain sinä sille teit.
- wanhak.
Comebackin makuu
- *sigh!*
Tulispa mun sydämessä hoivaamani sydänkäpynen itkemään mun olkaa vasten... lohduttaisin sitä niin Sheherazadena, että oltais loppuelämä yhdessä!
- AchmedDeadTerrorist
Niinhän siinä varmaan kävisi.
Koska välitän aidosti.
Uskon että jokainen tekisi niin jos aidosti välittää toisesta.
Tekisin parhaani nostaakseni toisen takaisin jaloilleen.
En ehkä heittäytyisi samalla tapaa niin kuin kerran aiemmin elämässäni tein koska silloin tulin lopulta hylätyksi kun toinen oli saanut haluamansa musta.
Mutta jos ystävyys rakentuisi ajan kanssa on kaikki mahdollista aina.
Molemminpuolinen luottamus sekä kunnioitus, ja suuretkin tunteet.
Toista hylätyksi tulemisen kokemusta en kaipaa ja siksi olisinkin hyvin hyvin varovainen, ainakin jos saman ihmisen kanssa olisin vielä joskus ystävyys suhteessa. Uskon että jotain olen oppinut, en katkeroitunut. Siksi olen valmis antamaan ihmisille toisenkin mahdollisuuden aina. - karmea.......
vetäseppäs ap tähän vielä se karma-kortti.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525