Olen ajatellu, että muuttaisin kallion kaupunginosaan, mutta onko siellä oikeasti jotain kamalia sikoja, vai uskallanko sinne muuttaa, kun olen siveä ja vielä koskematon tosi nätti nuori nainen.
Olen tosi nätti, nuori ja siveä nainen!
3
230
Vastaukset
- >:|
Ja seuraavaksi tulee Suomi24:n vakiohullu höpisemään niitä iänikuisia löpinöitä Kallion Hildasta ja ties mistä muusta. Kaikkea sitä niille mielisairaille hulluille juolahtaakin päähän. Eiköhän tämä vuosia jatkunut provoilu ja sekoilu Hildoista ala jo riittämään sinä elämätön sontasittiäinen.
Nimimerkistä en ihmettelisi vaikka aloitusviestin kirjoittajakin olisi osallistunut provoiluun, nimimerkin formaatti vastaa aikaisempia täysin...- eikö edes saa nukkua
>:I, tyypillinen Multi-Hildan nimimerkki, jees.
- 10++++++++
Ei tarvitse luulla, kun katsoo kellonaikaa, sama hyypiö kalliosta kirjoittelee näitä, nyt yrittänyt Provona mainita kallion, kun mollaa aina vuosaarta.
Eilen juuri samoihin aikoihin Hilda-Rane kirjoitti sen lentokapteenifantasiansa.
Kova on vastailemaa itselleen tämä hyypiö, hyypiön aloitus tulee aina säänöllisesti ja tuskin näistä Hilda jutuista eroon päästään niin kauan kun Hilda-Rane , itse aloituksia ja itselleen vastauksia tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694