Ajattelin että kanilla on tylsää ja sen vuoksi tekisin sille jonkun lelun.Onko jollakin itse tehdyn kanin lelun ohjeita?
Vastaukset 5
- Marrybi
Jos sinulta löytyy pahvilaatikko, voit leikata siihen monia reikiä, niin että kani pääsee niistä läpi. Jos sulla olisi vaikka pienempi rasia, voit leikata siihen reikiä, ja laittaa sisälle makupalan, silloin kani saa aivo jumppaa!
- Dödööö
Samaa mietiskelen ^__^
Ostin kanilleni aktivointipallon, sama idea kuin ensimmäisessä kommentissa, eli pallon sisältä tulee herkkuja kun kani sitä pyörittelee.
Jos on vanhoja laatikoita niihin voi reikiä leikellä joista kanisi mahtuu. Jossei kani innostu laatikossa leikkimisestä luulen että se pitää sen pureskelusta, onhan siinäkin oma hommansa(: Olen myös antanut kanilleni vanhoja vessapaperirullia joita se tykkää järviä ja viskoa, en tiedä onko hyväksi mutta ei ole vielä haittoja ilmennyt.
Kesäksi voit rakentaa kanillesi ulkohäkin jossa se saa paistatella päivää, tosin varjoakin pitää olla! Jos tähän ei ole mahdollisuutta voit viedä kanin häkin ulos jossa se saa kuulostella ulkoääniä. Myös valjaissa juoksentelusta kani varmasti pitää.
Toivottavasti oli apua!(:- siirilydia
niitä flush and go wc rullia ei saa millekään eläimelle antaa, aiheuttaa todistetusti suolitukoksia isoille koirillekin. Myös liiasta pahvin järsimisestä voi tulla kanille suolitukos.
- kluppaa
paras vaihoehto olisi toinen pupu kaveriksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522