Näin viime yönä unta, jossa en varsinaisesti adoptoinut lasta, vaan hän ikään kuin ilmestyi eteeni ja totesin, että vihdoin lapsellani on sisar jota hän on toivonut, leikkikaveri.
(Tilanteeni: Olen siis eronnut lapsen isästä, uutta puolisoa ei ole ja tyttäreni on pitkään halunnut siskoa tai veljeä, jota nyt ei noin vain tehdä :) )
Lapsi oli ehkä vuoden nuorempi/vanhempi kuin oma tyttäreni. Tummaihoinen, ei täysin tumma, kaunis kihara musta tukka ja hän oli kovin hymyileväinen, mutta hymyn takaa erotin haikeuden ja unessa pidin häntä paljon sylissä ja huolehdin hänestä. Annoin jopa tytölle sen nimen jonka olin suunnitellut todellisuudessa antavani toiselle lapselleni jos sellainen olisi tullut.
Myös raha-asioita mietin unessa kovin todentuntuisesti, eli miten rahat riittävät ym. Tyttö kasvoi unessa yht äkkiä kerta heitolla isommaksi ja olin hänen kanssaan vaateostoksillakin.
Vanhempani olivat myös unessa ja ottivat tytön hyvin vastaan. Olin onnellinen! Herättyäni rintaa vähän puristi ja harmitti kun se olikin vain unta, hyvin todentuntuista sellaista. :/ Olen joskus sanonut kun oma lapseni oli vauva, että haluaisin adoptoida tumman pienen tytön.
Mitä tästä unesta voisi tulkita? Näen nykyään todella paljon unia, joka yö. Ennen näin ei ollut, tätä on jatkunut kesästä asti. Unissani tapahtuu paljon laidasta laitaan.
Adoptio/lapsen saaminen unessa?
3
2146
Vastaukset
- ap.
osaisiko joku tulkita?
- pieni rääpäle
Unesi kertoo toiveajattelusta. Hyvin vahvat toiveet menevät joskus uniin ja kertovat siitä mitä toivoisi tapahtuvan. Tämä tuskin on enne, mutta joskus ihmeitäkin tapahtuu
- Amon
Oletko viime aikoina pohtinut, minkälainen mahdollisesti voisi olla unelmiesi mies tai uusi parisuhdekumppani? Oletko muuten kokeillut Aarrekartta-menetelmää, siinä voi tietoisesti rakentaa omista toiveista ja unelmista kuvakollaasin, jota voi sitten aika ajoin katsella ja siten vahvistaa omia mielikuviaan siitä mitä haluaa. Voit yllättyä siitä, miten toiveesi alkavatkin toteutumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725