vascuportin huuhtelu hoitotauolla

c 37

Tuli vaan tässä mieleen että pitäskö tuota porttia käydä huuhtelemassa ku on viimeksi käytetty marraskuu lopulla kun sain sytohoidot sillo. Nyt sit tämä hoitotauko on päällä maaliskuulle asti. Kukaan ei kertonu miten pitäs toimia portin kanssa hoitotauolla kun tauko kumminki kestää n3kk. Pitäneen soittaa syöpäpolille ja kysyä tuosta huuhtelusta pitääkö käydä suorittamassa....

6

2339

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun ystävällä on sellainen ja ohjeena on että käyttämätön portti huuhdellaan 4 viikon välein, kun oli puhetta siitä viimeksi.
      Hän oli suuressa leikkauksessa ja hoidot jäi väliin muutamia kertoja.
      On se harmi kun potilaan pitää itse huoehtia ja muistaa paljon asioita, kaikkien muiden huolien lisäksi.
      Kannattaa ottaa yhteys aika pian sinne polille, sen voi huuhdella ihan lähimmässä terveyskeskuksessakin.

• Siis käyttämätön portti.

• c 37
        claudia.c kirjoitti:

Siis käyttämätön portti.

niin olen itsekki ymmärtänyt että pitää huuhdella,mutta kun ei tullu aikasemmin mieleen ku vasta nytte että pitäs varmaanki huuhteluki tehdä

• c37
        c 37 kirjoitti:

niin olen itsekki ymmärtänyt että pitää huuhdella,mutta kun ei tullu aikasemmin mieleen ku vasta nytte että pitäs varmaanki huuhteluki tehdä

Nyt on aika tilattu portin huuhteluun paikalliseen terveyskeskukseen huomiseksi. Ihan kiva vaan ku kukaan ei sanonu sillo joulukuun alussa yhtään mittään siitä huuhtelusta ku hoitotauko alko ,niin on menny sit jo edellisestä käyttökerrasta 8vk toivottavasti portti vielä vetää. En kyllä oikeesti itse olis koko huuhtelu asiaan edes tajunnu/muistanu ,mutta ku mies otti sen puheeksi ja onneksi otti.

• c37
        c37 kirjoitti:

Nyt on aika tilattu portin huuhteluun paikalliseen terveyskeskukseen huomiseksi. Ihan kiva vaan ku kukaan ei sanonu sillo joulukuun alussa yhtään mittään siitä huuhtelusta ku hoitotauko alko ,niin on menny sit jo edellisestä käyttökerrasta 8vk toivottavasti portti vielä vetää. En kyllä oikeesti itse olis koko huuhtelu asiaan edes tajunnu/muistanu ,mutta ku mies otti sen puheeksi ja onneksi otti.

Hyvin suoni veti ei ollu mitään ongelmaa;);) 4vk päästä sit sama homma uudestaan.

• -ra

Hyv' jotta onnistui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. 65
      1070
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      686
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21