Tuli vaan tässä mieleen että pitäskö tuota porttia käydä huuhtelemassa ku on viimeksi käytetty marraskuu lopulla kun sain sytohoidot sillo. Nyt sit tämä hoitotauko on päällä maaliskuulle asti. Kukaan ei kertonu miten pitäs toimia portin kanssa hoitotauolla kun tauko kumminki kestää n3kk. Pitäneen soittaa syöpäpolille ja kysyä tuosta huuhtelusta pitääkö käydä suorittamassa....
vascuportin huuhtelu hoitotauolla
6
2145
Vastaukset
Mun ystävällä on sellainen ja ohjeena on että käyttämätön portti huuhdellaan 4 viikon välein, kun oli puhetta siitä viimeksi.
Hän oli suuressa leikkauksessa ja hoidot jäi väliin muutamia kertoja.
On se harmi kun potilaan pitää itse huoehtia ja muistaa paljon asioita, kaikkien muiden huolien lisäksi.
Kannattaa ottaa yhteys aika pian sinne polille, sen voi huuhdella ihan lähimmässä terveyskeskuksessakin.- c 37
claudia.c kirjoitti:
Siis käyttämätön portti.
niin olen itsekki ymmärtänyt että pitää huuhdella,mutta kun ei tullu aikasemmin mieleen ku vasta nytte että pitäs varmaanki huuhteluki tehdä
- c37
c 37 kirjoitti:
niin olen itsekki ymmärtänyt että pitää huuhdella,mutta kun ei tullu aikasemmin mieleen ku vasta nytte että pitäs varmaanki huuhteluki tehdä
Nyt on aika tilattu portin huuhteluun paikalliseen terveyskeskukseen huomiseksi. Ihan kiva vaan ku kukaan ei sanonu sillo joulukuun alussa yhtään mittään siitä huuhtelusta ku hoitotauko alko ,niin on menny sit jo edellisestä käyttökerrasta 8vk toivottavasti portti vielä vetää. En kyllä oikeesti itse olis koko huuhtelu asiaan edes tajunnu/muistanu ,mutta ku mies otti sen puheeksi ja onneksi otti.
- c37
c37 kirjoitti:
Nyt on aika tilattu portin huuhteluun paikalliseen terveyskeskukseen huomiseksi. Ihan kiva vaan ku kukaan ei sanonu sillo joulukuun alussa yhtään mittään siitä huuhtelusta ku hoitotauko alko ,niin on menny sit jo edellisestä käyttökerrasta 8vk toivottavasti portti vielä vetää. En kyllä oikeesti itse olis koko huuhtelu asiaan edes tajunnu/muistanu ,mutta ku mies otti sen puheeksi ja onneksi otti.
Hyvin suoni veti ei ollu mitään ongelmaa;);) 4vk päästä sit sama homma uudestaan.
- -ra
Hyv' jotta onnistui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802055
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1621771Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461736- 1231493
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1581270Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561211Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70949
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27932- 15909