Sähköpostin toimivuus/toimimattomuus?

Hei käyttäjät,

Olemme korjanneet kahden viimeisen päivän aikana sähköpostiin liittyneitä ongelmia. Haluamme kuitenkin tietää, mikäli ongelmat ovat jostain syystä vielä jatkuneet.

Joten jos sinulla on ollut ongelmia sähköpostien latautumisen tai rekisteröitymisen kanssa vielä tänään 18.1.2012, vastaathan tähän viestiin REKISTERÖITYNEENÄ käyttäjänä, kuvailet ongelman ja kerrot käyttämäsi selaimen ja selainversion.

Toivottavasti teistä ei kukaan vastaa tähän viestiin! :)

Terveisin,
Elina
Suomi24

28

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minä joudun vastaamaan, että ei toimi ja saa mun puolesta sit ollakkin. Selain on edelleen firefoxi 9.0.1 vai mikä lie. Ei avaa viestejä niin ei avaa, lataa vaan.

    • Joo samaa ongelmaa minullakin että lataa vaan sivua mutta mitään ei tapahdu.Eli ei näytä saapuvia viestejä eikä mitään muutakaan.Tilanne ollut näin jo noin viikon verran ja kärsivällisyys on loppunut. Selaimena Modzilla Firefox 9.0.

    • Hei!
      Minulla edelleen ongelmia sähköpostin kanssa, lataa, lataa, lataa... ja lopuksi tulee ilmoitus, että ei onnistu. Firefox on selain.

    • Hei!
      Minulla edelleen ongelmia sähköpostin kanssa, lataa, lataa, lataa... ja lopuksi tulee ilmoitus, että ei onnistu. Firefox on selain.

    • Kati

      Samat ongelmat jatkuu täälä, lataa ja lataa mutta ei avaa posteja.. Aarg, että menöö hermo!!

      • Mulla sama ongelma. Ei tää posti tunnu koskaan toimivan, mutta onneksi kaikki tärkeempi posti menee toiseen mailiin.


    • en halua maksullista

      Taas yritetään pakottaa tilaamaan isompi maksullinen! posti plus-postilaatikko, kun en pääse katsomaan omia postejani! Tätä aina tapahtuu kerran pari viikossa. Ennemmin lopetan koko tilini täällä kuin alan maksaa. Älkää kiusatko!

    • 01-02.11 2012 tämä suomi24 sähköposti ei anna kirjautua eli ei
      tunnista sivua alkaa pikkuhiljaa VITUTTAA.........
      Mul on soneran mokkula ja kyllä tulee ja menee bittejä
      ettei yhteydessä ole vikaa.

      • sähköposti myös minulla alhaalla ja ei mitään ilmoitusta huoltokatkoista tai muista näy missään!? kiireellistä postia kuulemma ja tunnin tässä koittanut päästä katsomaan( ei mitään vitun kissankuvia vaan työjuttuja)


    • lapinverkkolehti

      Mitkä ovat suomi24:n sähköpostiasetukset, jos käyttää postia erillisen sähköpostiohjelman, kuten Thunderbirdin avulla?

      Saapuva = imap.suomi24.fi portti 143
      Lähtevä = smtp.suomi24.fi portti 25

      Ovat oikein?

      • lapinverkkolehti

        Siis ovat asetukset oikeat?


    • Minulla sähköposti toimii vanhalla koneella firefoxilla ja windowsxp prof.. kanssa, mutta uudella läppärillä windows 8 ja explorer 10 ei pääse lukemaan sähköpostia..???

      • tavoittamaton2

        Minulla aivan sama juttu, win8 ja Exp. 10. Ei avaudu posti. Olisin tosi kiitollinen, jos joku, esim. ylläpito neuvoisi, miten asetuksia pitäisi muttaa tai mitä pitäisi tehdä. Kyllä esim. Facebookiin pääsee. Olen jo epätoivoinen.


      • tavoittamaton2
        tavoittamaton2 kirjoitti:

        Minulla aivan sama juttu, win8 ja Exp. 10. Ei avaudu posti. Olisin tosi kiitollinen, jos joku, esim. ylläpito neuvoisi, miten asetuksia pitäisi muttaa tai mitä pitäisi tehdä. Kyllä esim. Facebookiin pääsee. Olen jo epätoivoinen.

        Lisäyksenä vielä edelliseen, että F-Secure on myös käytössä, siinä jotkin keskitason suojaukset päällä. Kone on juuri ostettu alan liikkeestä, siellä on myös F-Sec. asennettu. Ei kai sitä oltaisi myyty tietoisena siitä, että win8.ssa on oma palomuuri, joka haittaisi F-Sec. pelittämistä?


    • Hei käyttäjät,

      Ja oikein hyvää alkanutta vuotta.

      Valitettavasti olette ihan oikealla asialla: IE 10 ei toimi yhteen Suomi24:n sähköpostin kanssa. Suosittelemme siis lataamaan jonkun toisen selainohjelman, kuten Firefoxin tai Google Chromen.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • harmistunutta pännii

        Hei ylläpidon Elina.
        Eipä pelitä edes Firefoxilla!!!


      • harmistunutta pännii

        Ja vielä lisään edelliseen, että mulla on ollut käytössä useamman vuoden jo tuo Firefox......ja ainoa sp joka käytössä on tämä teidän.


      • ylläpito
        harmistunutta pännii kirjoitti:

        Ja vielä lisään edelliseen, että mulla on ollut käytössä useamman vuoden jo tuo Firefox......ja ainoa sp joka käytössä on tämä teidän.

        No EI meitä kiinnosta, ole hiljaa vapapää!

        Toivoen
        Elina
        Suomi24

        Kirosanat
        Kirosanalista:

        Perkele
        Saatana
        Vittu
        Jumalauta
        Helvetti
        Kusi
        Paska
        Pillu
        Kyrpä
        Persrööri
        osa näistä kuuluu myös osastoon motivaatiosanat.


    • Harmistuttaa

      YLLÄPITO HUOM!!
      Sorry huuto, mutta sähköposti ei toimi! Elikä ei lähetä postia eteenpäin, pongahtaa heti takaisin jonkin ilmoituksen kanssa joka englantia. Elikä siansaksaa mulle. Senverran tolkkua sain että pitäisi ilmoittaa serverin ylläpitäjälle asiasta. Kiitos avusta jos etukäteen.

    • djemsu

      En saa avattua kuvia mitkä on lähetetty spostiin

    • Mistraal.

      Posti ottaa vastaan vain osan lähetyksistä. Lähettäjän päässä lähetyksessä ei ole näyttänyt olevan mitään erityistä, mutta posti ei vaan ole saapunut.

      • Mistraal.

        ja nyt vaihtu sähköposti kun te kannabiksen vetäjät ette vastaa


    • pyytäjä.

      Ylläpito,poistakaa yltä 22 viestiä, kun asiakkaanne eivät tottele, ja vastasivat ketjuun.

      Rangaistukseksi: 5505050550555 viikon banni

    • hallifami

      vain onglemia!
      Ei täällä @suomi24.fi -sähköpostilla kannata lähetellä mitään tärkeetä eikä säilyttää mitään tärkeetä täällä - vain sellaista joka on ihan sama vaikka poistetaan koska se poistetaan kuiteskin, vaikka postissa käy joka päivä niin 10 vanhinta viestiä lähtee jokapäivä! Tarkistin asian joka päivä. Mutta sitten loppui katoaminen, johtui varmaan siitä ettei siellä ollut enään poistettavaa.

      Kaikki tärkeät postit hävisi, varsinkin hävinnyt kirjeenvaihto Halla-ahon kanssa harmittaa.

      - tyytymätön ja erittäin entinen asiakas

    • Hei, ongelmia jatkuvasti saapuvan postin näytössä. Ilmoittaa usein ettei saapuvia posteja, muut kansiot kyllä näkyvät.

    • Hei,
      kiitos palautteestasi. Millä selaimella ja selaimen versiolla käytät sähköpostipalvelua? Koskeeko ongelma vain Saapuneet-kansiota? Näkyykö muissa kansioissa olevat viestit normaalisti?

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

    • No happy

      Hei!
      Miksi sähköposti ei toimi? Miksi ei ole missään näkyvillä vikailmoitusta?? Postiin pääsi vielä aamupäivällä mutta sen jälkeen ei.
      Eilenkin tökki mutta jossain vaiheessa toimi. Tänään aivan onnetonta. :(
      Eniten harmittaa se kun missään ei ole minkäänlaista ilmoitusta että on vikaa....vikaa...vikaaaa.

    • ykä

      Suomi24 Sähköposti EI Toimi Koskaan, Eikä Ylläpitokaan Näy Paskaavälittävän !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      329
      4084
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      72
      2275
    3. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      264
      2212
    4. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      36
      1662
    5. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      37
      1528
    6. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1448
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      19
      1348
    8. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      86
      1329
    9. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1144
    10. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1121
    Aihe