scandic DVD-400X, ääni ei kuulu

miuku

Hei, mikä mättää kun uudella dvd-soittimella joidenkin dvd-levyjen puheääni kuuluu normaalisti ja joidenkin dvd-levyjen äänistä kuuluu vain taustamusiikki ja kovemmat äänet, ei puhetta? Onko vika laitteessa vai käyttäjässä???

7

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

käyppä läpi DVD-soittimen asetukset. että vastaa käytössä olevaa kaiutinmäärää.

• Tyhmä

Minulla itse asiassa kaksi samanlaista laitetta. Paketissa luvataan, että ne soittavat DVD-RW levyt. Olen äänittänyt LG:n soittimella levyille musiikkia. Kun yritän Scandicilla niitä toistaa, levyt pysähtelevät pahimmillaan levyn lopussa jopa 2 sekunnin ajaksi ja taas jatkavat soimistaan. Samoin "tehdastekoiset" karaokelevyt (Finnhits) alkavat soimaan töksähtämällä ja kesken jokaisen levyn tulee muutaman millisekunnin katkoksia. Levyissä ei ole vikaa sillä ne soivat aivan puhtaasti Playstationilla soitettuna. Mutta kummassakin DVD-400X soittimessa pätkivät ihan samalla tavalla. Missä vika???

• :)

tack. kummasti auttoi kun vaihto 5.1. stereoksi :)

• help

apua! Mulla sama laite mutta karaokea en saa kunnolla toimimaan. Ääni tulee sekunnin viiveellä eli laulaminen on mahdotonta. Mulla on vajaa vuoden vanha philipsin tv, telkku tunnistaa laitteen ja toimii ihan ok mutta laulajan ääni laahaa perässä. Mitä asetusta kannattaisi muuttaa, omasta mielestäni olen jo kokeillut kaikkea. Myös mikki on ihan uusi. Lisäkaiuttimia mulla ei ole.

• Tyhmä

Tuo ongelma tuntuu olevan yleinen TV:n kanssa. Kannattaa otta televisioon pelkkä kuva ja viedäääni suoraan vahvistimelle. Silloin ei tule viivettä. Mm. Playstationissa on selostusta tuollaisesta viiveestä. En tiedä mistä se johtuu, mutta itse teen noin kuin äsken selostin.

• Mjuura

tietääkö kukaan onko tuo 5.1 ulostulo rca liittimillä vai jollain muulla?

• helevetin viisas

Ulostulo on RCA-liittimillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109