Hei, mikä mättää kun uudella dvd-soittimella joidenkin dvd-levyjen puheääni kuuluu normaalisti ja joidenkin dvd-levyjen äänistä kuuluu vain taustamusiikki ja kovemmat äänet, ei puhetta? Onko vika laitteessa vai käyttäjässä???
Vastaukset 7
- ........
käyppä läpi DVD-soittimen asetukset. että vastaa käytössä olevaa kaiutinmäärää.
- Tyhmä
Minulla itse asiassa kaksi samanlaista laitetta. Paketissa luvataan, että ne soittavat DVD-RW levyt. Olen äänittänyt LG:n soittimella levyille musiikkia. Kun yritän Scandicilla niitä toistaa, levyt pysähtelevät pahimmillaan levyn lopussa jopa 2 sekunnin ajaksi ja taas jatkavat soimistaan. Samoin "tehdastekoiset" karaokelevyt (Finnhits) alkavat soimaan töksähtämällä ja kesken jokaisen levyn tulee muutaman millisekunnin katkoksia. Levyissä ei ole vikaa sillä ne soivat aivan puhtaasti Playstationilla soitettuna. Mutta kummassakin DVD-400X soittimessa pätkivät ihan samalla tavalla. Missä vika???
- :)
tack. kummasti auttoi kun vaihto 5.1. stereoksi :)
- help
apua! Mulla sama laite mutta karaokea en saa kunnolla toimimaan. Ääni tulee sekunnin viiveellä eli laulaminen on mahdotonta. Mulla on vajaa vuoden vanha philipsin tv, telkku tunnistaa laitteen ja toimii ihan ok mutta laulajan ääni laahaa perässä. Mitä asetusta kannattaisi muuttaa, omasta mielestäni olen jo kokeillut kaikkea. Myös mikki on ihan uusi. Lisäkaiuttimia mulla ei ole.
- Tyhmä
Tuo ongelma tuntuu olevan yleinen TV:n kanssa. Kannattaa otta televisioon pelkkä kuva ja viedäääni suoraan vahvistimelle. Silloin ei tule viivettä. Mm. Playstationissa on selostusta tuollaisesta viiveestä. En tiedä mistä se johtuu, mutta itse teen noin kuin äsken selostin.
- Mjuura
tietääkö kukaan onko tuo 5.1 ulostulo rca liittimillä vai jollain muulla?
- helevetin viisas
Ulostulo on RCA-liittimillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912076Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391343Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 74710
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427