Hei, mikä mättää kun uudella dvd-soittimella joidenkin dvd-levyjen puheääni kuuluu normaalisti ja joidenkin dvd-levyjen äänistä kuuluu vain taustamusiikki ja kovemmat äänet, ei puhetta? Onko vika laitteessa vai käyttäjässä???
scandic DVD-400X, ääni ei kuulu
7
1394
Vastaukset
- ........
käyppä läpi DVD-soittimen asetukset. että vastaa käytössä olevaa kaiutinmäärää.
- Tyhmä
Minulla itse asiassa kaksi samanlaista laitetta. Paketissa luvataan, että ne soittavat DVD-RW levyt. Olen äänittänyt LG:n soittimella levyille musiikkia. Kun yritän Scandicilla niitä toistaa, levyt pysähtelevät pahimmillaan levyn lopussa jopa 2 sekunnin ajaksi ja taas jatkavat soimistaan. Samoin "tehdastekoiset" karaokelevyt (Finnhits) alkavat soimaan töksähtämällä ja kesken jokaisen levyn tulee muutaman millisekunnin katkoksia. Levyissä ei ole vikaa sillä ne soivat aivan puhtaasti Playstationilla soitettuna. Mutta kummassakin DVD-400X soittimessa pätkivät ihan samalla tavalla. Missä vika???
- :)
tack. kummasti auttoi kun vaihto 5.1. stereoksi :)
- help
apua! Mulla sama laite mutta karaokea en saa kunnolla toimimaan. Ääni tulee sekunnin viiveellä eli laulaminen on mahdotonta. Mulla on vajaa vuoden vanha philipsin tv, telkku tunnistaa laitteen ja toimii ihan ok mutta laulajan ääni laahaa perässä. Mitä asetusta kannattaisi muuttaa, omasta mielestäni olen jo kokeillut kaikkea. Myös mikki on ihan uusi. Lisäkaiuttimia mulla ei ole.
- Tyhmä
Tuo ongelma tuntuu olevan yleinen TV:n kanssa. Kannattaa otta televisioon pelkkä kuva ja viedäääni suoraan vahvistimelle. Silloin ei tule viivettä. Mm. Playstationissa on selostusta tuollaisesta viiveestä. En tiedä mistä se johtuu, mutta itse teen noin kuin äsken selostin.
- Mjuura
tietääkö kukaan onko tuo 5.1 ulostulo rca liittimillä vai jollain muulla?
- helevetin viisas
Ulostulo on RCA-liittimillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837