Miten eroon VIASATISTA?

melkoista kusetusta

Otin viasatin 10.11.2009 ja se piti päättyä 10.11.2011, mutta eipäs päättynytkään?
Olin viasatin mukaan jatkanut sopimusta 01.05.2012?????
Itse en kylläkään ole jatkanut minkäälaista sopimusta viasatin kanssa.
Lähetin ohjelmakortit pois kirjeen kera, mutta kortit tuli takaisin viikon kuluttua ja viasatilta ilmoitettiin, että lähetä kortit 01.05.2012 pois niin sitten sopimuksemme raukeaa.
Nyt lähetin kortit ja kaaikki viasatin laitteet ja lautasanteenin myös viasatille kitkerän kirjeen kera.
Onko kenelläkään sattunut vastaavaa, että sopimusta jatketaan noin vaan oma-aloitteisesti viasatin toimesta ja se onkin tässä merkillistä sieltä väitetään, että minä olen jatkaanut sopimusta???

6

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suu vauhkona

Melko heikosti olet asian esittänyt asiakaspalveluun jos eivät ole sinua uskoneet ettet ole jatkanut sopimusta.

Paljon auttaa se, että olet ystävällinen eikä soita ja ala suu vaahdoten huutamaan asiasta heti kättelyssä.

• Melkoista kusetusta1

"ja ala suu vaahdoten huutamaan asiasta heti kättelyssä"

Annoit hyvän esimerkin miten itse käyttäydyt!
        Asiakaspalveluun olin ensimmäisen kerran yhteydessä 2010 jouluviikolla ja sanoin asiasta, että sopimukseni päättyy 10.11. 2011, mutta se ei ole mennyt viasatilla mihinkään kirjoihin! Syksyllä soitin toisen kerran, eikä siitäkään löydy mitään dokumenttia. joten näin viasatin asiakaspalvelu pelaa!
        Äläkä sinä ikinä suu vaahdossa ala huutamaan mistään!.

• pitkähyppelijä

Älkää ottako kukaan maksukortteja.
      Silloin urheilulähetykset palautuvat ilmaiskanaville. TV maksukortti kanavat
      ovat jo nyt kauhuissaan, kun ihmiset ei ota heidän mielestään tarpeeksi kotteja maksukanaville. Urheiluseurat eivät saa uusia sponsoreita, kun ei tullutkaan
      näkyvyyttä.

• plus

Ei minulla ainakaan ole yhtäkään ilmaiskanavaa

• varikkosuora

Yleensä nuo tarjouspaketit "tiettyyn päivään asti" jatkuvat kestotilauksena, jos niitä ei irtisano tarjouksen aikana. Tuo tieto on varmasti sinun sopimuspapereissa. Ne kannattaa lukea huolella.

Itse otin puolen vuoden PlusTV-tarjouspaketin. Se on voimassa toukokuun loppuun ja jatkuu siitä jatkuvana, ellen sitä lopeta ennen tarjouksen päättymistä.

Todennäköiseti lopetan paketin, ellei Raikkonen äidy ihan mahtaviin suorituksiin Lotuksella.

• paskaviasat

Viasatista ei pääse eroon vaikka kuinka haluaisi! Eivät kerro asioita, esim. otettiin kesällä pari kuukautta vapaata ettei kanavat näkyneet kun niitä ei kesällä kerkeä katsomaan. Ei kerrottu mitään, että se vaikuttaa sopimuskauden jatkumiseen sen verran mitä otettiin vapaita kuukausia. Samoin otettiin loppuvuodeksi halvin mahdollinen paketti ennen kuin sopimus päättyisi niin silloinkaan ei kerrottu että sopimus uusiutuu tästä toimenpiteestä, eli taas 12 kk lisää maksamista!!! ei kannata ottaa viasatia! asiakaspalvelukin on sellaista, ettei varmasti yritetäkään lopettaa sopimusta vaan jollain tavalla aina saadaan asiakas jatkamaan sopimusta, vaikka juuri tällaisilla yllämainituilla keinoilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      218
      5048
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4111
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3603
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3440
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      3035
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      37
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      23
      1972
    Aihe