Mä en saa julkisesti identiteettiä

Singneer vm-82

käsitellä. Siksi en saa soitella. Täällä sairaalassakin on jo sellainen toimi.
Ulla: Olin toiminut Neuvostovalta vihamielisenä.
Minä: Konfirmaatiot pitää lopettaa.

Käräjät: "Suostun lopettamaan konfirmaatiot seksuaali- ja seksiolojen tuottamiseen."
Janne: Siis sairaalassa ei saakaan käsitellä identiteettiä.
Minä;: Mun mielestä se on yksityisyyttä eli florismia.
Janne: Onko tämä sairaalan vika taas?

"vittu, mä en saakaan enää konfirmaatiosta sitä sairaalaa pitää."
30 vuoden työ yhdellä soittamisella pilalle taas.

1

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde-82

Joo, käräjillä meni väärin, konfirmaatio pitikin lopettaa soitteluihin.
      Lauerma ja Minä: Siis pillunpäreiksi pistää tämä osasto? Mitä maksaa? Kuka maksaa?
      Annukka: Munko syy se on?
      Lauerma: Joo, näin voi sanoa, äänenkehittymisen ja Doremifasollasidon.
      Janne: Kahtotte ens kerralla palkallisia osastoja, palkallisia >< ' * saatana ihmisiä tähän.

Psykologi teologi-miehineen: Eikö tämä olekaan hyväksyttyä florismia?
      Sairaala: En saakaan pyytää, että ne pistää osastoa pillunpäreiksi.
      Haista paska saatana taas!
      Minä: Joo, mitään muuta sä et saa tehdä kuin haistattaa. Sehän on metallihohto-väri. Frustraatio ja organismi edellytetään kaikkiin kehollisiin ja anatomisiin toimiin ja työskentelyyn. Kenen lauseita? Kenen doremifasollasidoa?
      Janne: Haluan poistaa ja likvidoija Sinin, koska en osaa tätä hänen kanssaan hänen tunnetasoltaan. Ymmärrän toimintani mielenvikaiseksi. Mua koskeekin lait siitä.
      Minä: joo mutta tämä trilleri-eleviittoma on tällainen, että nämä kaikki virkamiehet ja viranomaiset ovat tässä yhdessä. Lauerman Hannu on vain palkattu lukemaan tätä viittomaa, eihän mitään muuta Suomessa tee.
      Lauerma: Onko toimintaani tullut muutoksia?
      Minä: Joo, mulle ei muka
      a. makseta tästä,
      b. mua uhkaillaan, jopa yleissivistäviltä osa-alueilta, käyttäen skitsofrenia määreitä, kuten florismi ja hektisyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      58
      4411
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3678
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      104
      3301
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      17
      1869
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1108
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      793
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      781
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      103
      780
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      754
    Aihe