Tuollaista tarjottiin Expertillä 639 hintaan. Onko tuo miten paljon ylihintaa, kun on kyseessä pieni kauppa täällä kylässä? Näköjään joskus hetken ollut 600e tarjouksessa, mitenkäs nykyään? Onko tuolla iso ero x53sv-sx773v malliin, jota Jimms myy hintaan 699?
Ei kai tuossa ole Optimusta?
Asus x53sv-sx094v
10
234
Vastaukset
- Aloitteellisuutta...
Olisit laittanut linkit ko. läppäreihin, niin päästäis katsomaan niiden ominaisuuksia.
Expert on iso ketju! - dgdsfdg
Joo olisihan sen voinut, ei vaan ollut enää sivuilla vaan löytyi Googlella ainoastaan pdf.. Tuossa kuitenkin, jos nyt sain googlesta linkin kunnolla kopioitua.. :)
http://www.expert.fi/getdoc/15c9556e-61a8-447d-a778-6689364e073e/X53SV-SX094V.aspx Asus koneiden huonopuoli on se että niiden mukana tulee kasapäin turhia kokeilu tai Asuksen omia ohjelmia joilla ei tee mitään..
- dgdsfdg
Joo tarkoitus olisikin laittaa linux siihen, siksi tuo Optimus niin pelottaakin.
En Linux-käyttöön osaa suositella noita hybridinäytönohjaimellisia koneita. Valmistajat eivät ole julkaisseet laiteliitynnän speksejä, joten yhteisö ei saa aikaan kunnon ajureita niille kuin (pitkän) ajan kanssa.
Kun et kerran pelaa mitään selainpelejä vaativampaa, niin muutoinkin olisi joku Intelin i3 - i5 -perustainen kone prosessoriin integroidulla näytönohjaimella järkevämpi ostos. Intel HD Graphics 3000 on jo varsin nopeakin.- takuu
Korjataanko Asukset suomessa?
- drctfvgy
Vaihda merkkiä mutta älä missään nimessä HP:n paskoja osta.
- dgdsfdg
Miten tehokas tuo HD 3000 on? Kuitenkin joitan pelejä tulee pelattua ja siksi vähän epäilyttää se. Mitä merkkejä muita suosittelette? Asus olisi yksi, Lenovot ja muut taitavat olla jo kalliimpia.. Mistä tietää, mikä näytönohjain sopisi hyvin, ja miten tuo Optimus nykyään toimii Linuxissa, jos jollain on kokemusta?
- akkeri
Työntekoon ja youtuubiin sopiva näyttis.
- No good
Asus ei sovellu, jos koneella pitää tehdä jotain hyödyllistäkin, esimerkiksi kirjoittaa. Asuksissa tulee mukana vialliset touchpad-draiverit, joita ei saa kuntoon, ja jotka heittelevät kursoria minne sattuu.
Asusin varusohjelmien päivitysohjelma usein panee koneen mukkelis-makkelis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540