Kysymys siis tytöille, tai no miksei pojatkin voisi vastata, mutta niin.
Voisitteko te tytöt seurustella bi pojan kanssa? Haluaisin tietää mitä mieltä olette bi pojista, että voisitteko seurustella ja häiritsisikö se teitä mitenkään :>
Kysymys tytöille.
17
179
Vastaukset
- een kyllä
Häiritsis ja ahistais.
- ehkä ehkä......
No ei mua haittais.. kait... vaikee sanoa kun ei ole mahollista seukata bin kans...
En kyllä ite pystyis vaikka mulle on ihan sama onko joku bi vai homo jne. Ainoastaa kaveri voisin olla :)
- tyttttö
Kyllä voisin. (:
- ;))))
Kyll vois ei sil mun mielest oo mitää välii onks se bi ku kertois sen vaa ja olis rehelline ja komee ;)
- ;))))
Kyll vois ei sil mun mielest oo mitää välii onks se bi ku kertois sen vaa ja olis rehelline ja komee ;)
- Yks bi poika vaan
Kiva että suurin osa vois seurustella. :> Nimittäin mulla ja yhdellä tytöllä on vähän silmäpeliä jne tai no on se jo vähän enemmänkin, mutta kuitenkin, olen siis bi ja olen tahtomattani tulossa kaapista ulos, kiitos erään.. Ei tämä haittaa, päinvastoin, helpottaa omaa taakkaa :>
- typyliini 112
Kyyl mä voisin :> Kunhan vain tietäisin asiasta etukäteen
- vapaudenkaipuu
Kyllä mie voisin.
- girly girl
En oo varma.. Ehkäpä :)
- kyyllä!
ihan hyvin voisisin kunhan se kertoo sen ENNEN seurustelu suhdetta::) se on vaan hienoa että joku uskaltaa olla ja sanoa oman seksuaalisuutensa:)
- :):DC:=)
Voisin ihan hyvinkin :)
- _granaattiomena_
Ei se kai häiritsis,jos tietäisin asiasta suhteen alussa/ennen:) se on hienoa että tiedät mikä olet seksuaalisuudeltasi etkä peittele sitä.
- fghjklöffdddddddddd
ei kai siinä mitään :D
- bi-tyttönen
bi kun olen, kyllä voisin:)
- american pie
Vooisin :)
Voisin && ei haittais ^__^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780