TYÖELÄMÄÄN TUTUSTUMINEN/VALMENTAUTUMINEN
- TUNTUU KYLLÄ ALENTAVALTA, ETTÄ TYÖNANTAJAT KÄYTTÄVÄT HÄRSKISTI HYVÄKSEEN TÄTÄ MAHDOLLISUUTTA TYÖLLISTÄÄ ILMAISEKSI?
MINULLAKIN ON JO TAKANA 41,5 VUOTTA TYÖELÄMÄÄ, JOTEN KYLLÄ SIINÄ AJASSA JO PITÄÄ OLLA TUTUSTUNUT TYÖELÄMÄÄN!
- miten vaikuttaa työttömyyspäivien kertymiseen?
- jos olen satunnaisesti työssä, lasketaanko päiväraha aina uudelleen?
- vaikuttaako se ns "putkeen" keskeytyykö eläkeputkeen pääsy?
- viivästyykö päivärahan maksaminen silloin kun olen satunnaisesti työssä?
- jos kieltäydyn vastaanottamasta tätä niin tuleeko karenssi?
- voidaanko minut pakottaa tähän, vaikka tarjolla ei ole kuin satunnaista työtä?
- IHMETTELEN ETTÄ JOS TYÖNANTAJALLA ON TARVE TYÖNTEKIJÄLLE NIIN MIKSI HÄN EI SITTEN PALKKAA SUORAAN TYÖNTEKIJÄÄ! MINUN MIELESTÄ TÄLLAISESSA TAPAUKSESSA KÄYTETÄÄN HYVÄKSI LAIN SUOMAA MAHDOLLISUUTTA SAADA ITSELLEEN ILMAINEN TYÖNTEKIJÄ!
- MINULLAKIN ON OIKEUKSIA VAI KUINKA?
Onko oikein vai väärin?
4
203
Vastaukset
- Ee_meli
Silmänkääntötemppuja tilastojen muuttamiseksi. Poliitikoilla ei ole munaa myöntää työllisyyslukujen todellisuutta.
Olet vain huonolla tuurilla jäänyt yhteiskunnan pelinappulaksi. Sympatiaa, muttei muuta. Yhteiskuntaa kuppaavat saavat jatkaa vastakin. - työputkihullu
ota rennosti kaveris neuvvoo miten välttyä kaikelta kakalta ja tuo palottelu tulee vielä kostautumaan,kerron heti kun löydän uuden porsaanreijän tähän asiaan
- 14
- TUNTUU KYLLÄ ALENTAVALTA, ETTÄ TYÖNANTAJAT KÄYTTÄVÄT HÄRSKISTI HYVÄKSEEN TÄTÄ MAHDOLLISUUTTA TYÖLLISTÄÄ ILMAISEKSI?
Onko tähän joku lakipykäläkin?
(ei ole, semmoista paperia nyt vaan ei kannata allekirjoittaa jossa suostuu ilmaiseksi orjaksi, se ei sitten ole peruste TT-tuen alentamiseksi) - qwertydfzxccv
olisi kiinnostava tietää tästä työelämävalmentautumisesta enempi, mistään ei tunnu löytyvän infoa että onko missään olosuhteissa pakko hakeutua noihin orjatöihin ja seuraako siitä karenssi.
tossa helvetin paperissa minkä sain lukee "sijoitusmahdollisuus" mikä ei suoriltaan kuulosta pahalta, mutta toisaalta nykyäänhän on työhänmääräyksetkin verhottu "työtarjous" nimikkeellä joksikin vapaaehtoiseksi vaikka karenssit iskee jos ei hae...
työkkäristä ei voi mennä kysymään koska olen varma että leimautuisin hankalaksi tapaukseksi hyvin nopeasti ja päätyisin silmätikuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481