Ka:n katolle pitäisi saada kattotelineet suksien kuljettamista varten. Katolla on kaksi katon pituista mustaa muovi listaa. Auton ohjekirjassakaan ei kuitenkaan ole mitään mainintaa mitä noiden listojen alla on. Muistelen kuitenkin että siellä pitäisi olla jonkinlainen kisko johon teline tulee kiinni. Vai onko siellä jonkinlaiset kiinitys pisteet? Onko kellään kokemusta miten homma tehdään?
Kattotelineet Ford Ka:n
5
279
Vastaukset
- laiskan paska
No ensinnäkin Ka:ta on kahta eri korimallia iän mukaan.
Toiseksi netistä löydät helposti ihan kuvien kanssa miten homma hoituu.
Älä tee sitä itse minkä joku muu voi tehdä puoletasi, fiksua.- kiukkuinenfordisti
No ensinnäkin Ka:ta on kahta eri korimallia iän mukaan.
Toiseksi netistä löydät helposti ihan kuvien kanssa miten homma hoituu."
Ka on 2005 mallia. Olen jo kokelleillut Googleakin mutta en ole löytänyt vastausta. Ymmärrykseni mukaan katossa olevien mustien muovi listojen alla on kattokourut. Niihin sopivaa telinettä ei vain tunnu löytyvän.
- Fordukko
Moi! Itsekin etsin Ka:han kattotelinettä netistä aikani ja lopulta fiksuus voitti ja kysyin Ka liikkeestä asiaa. Sieltä sellaisen saa noin parilla sataa ja asennettuna muutama kymppi lisää joten homma jäi tekemättä. Laiskan paskalle tiedoksi, että korimalleja löytyy useampiakin kuin kaksi mutta helppohan täällä on vit..uilla nimettömänä.
- ford-ka paras
Olen miettinyt että saako laitettua fordin kattokaiteet. ? olisi paremman näkönen ja saisi muiden fordin osia käytettyä.
- uutta katolle
Minkähän mallin kattoraiteet käy Ka;hiin?
Focuksen taitaa olla liian pitkät, mutta käykö conektin raiteet ilman uudelleen muotoilua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780