Ka:n katolle pitäisi saada kattotelineet suksien kuljettamista varten. Katolla on kaksi katon pituista mustaa muovi listaa. Auton ohjekirjassakaan ei kuitenkaan ole mitään mainintaa mitä noiden listojen alla on. Muistelen kuitenkin että siellä pitäisi olla jonkinlainen kisko johon teline tulee kiinni. Vai onko siellä jonkinlaiset kiinitys pisteet? Onko kellään kokemusta miten homma tehdään?
Kattotelineet Ford Ka:n
5
251
Vastaukset
- laiskan paska
No ensinnäkin Ka:ta on kahta eri korimallia iän mukaan.
Toiseksi netistä löydät helposti ihan kuvien kanssa miten homma hoituu.
Älä tee sitä itse minkä joku muu voi tehdä puoletasi, fiksua.- kiukkuinenfordisti
No ensinnäkin Ka:ta on kahta eri korimallia iän mukaan.
Toiseksi netistä löydät helposti ihan kuvien kanssa miten homma hoituu."
Ka on 2005 mallia. Olen jo kokelleillut Googleakin mutta en ole löytänyt vastausta. Ymmärrykseni mukaan katossa olevien mustien muovi listojen alla on kattokourut. Niihin sopivaa telinettä ei vain tunnu löytyvän.
- Fordukko
Moi! Itsekin etsin Ka:han kattotelinettä netistä aikani ja lopulta fiksuus voitti ja kysyin Ka liikkeestä asiaa. Sieltä sellaisen saa noin parilla sataa ja asennettuna muutama kymppi lisää joten homma jäi tekemättä. Laiskan paskalle tiedoksi, että korimalleja löytyy useampiakin kuin kaksi mutta helppohan täällä on vit..uilla nimettömänä.
- ford-ka paras
Olen miettinyt että saako laitettua fordin kattokaiteet. ? olisi paremman näkönen ja saisi muiden fordin osia käytettyä.
- uutta katolle
Minkähän mallin kattoraiteet käy Ka;hiin?
Focuksen taitaa olla liian pitkät, mutta käykö conektin raiteet ilman uudelleen muotoilua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875