Niin miksi, siis MIKSI, sattuman pitikin asettaa sut tähän mun ihan onnelliseen ja toimivaan elämääni näin isoon osaan? Salakavalasti tajusin vähitellen tunteeni, jotka saattavat olla jopa ihan täysin yksipuolisia. Mahtavaa. :/ Ja tilanteen huomioonottaen ihan hullua. Kaikenhan voin aina selittää siististi pois, sen kaiken, riippuu niin miten tilannetta tarkastelee. Haluan sut lopullisesti pois päästäni, ja sitten taas toisaalta en todellakaan halua. Mä elän enemmän, kun vaan näenkin sut, ja näen, että sun silmien takana liikkuu enemmän kuin ehkä keskimäärin monilla. Se voisi olla kuin tutkimaton meri sukeltaa sun maailmaasi. Jos millään ei olisi mitään väliä (mutta kun on, paljonkin) niin mä voisin vaikka karata sun kanssa maailman ääriin.
Jos ei me siis ikinä...
Make your move!
3
247
Vastaukset
- ........
onko m>n? eihän sinne maailman ääriin tarvi pitkäks aikaa karata...
- Make your move!
Ei ole. Enempää en sano.
- k.ysyvä
Mikset ole kertonut tunteistasi jos mahdollisuus on ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770