sellaisen ihmisen ikävöinti, joka ei toisen sydänsuruista piittaa, ole turhaakin turhempaa?
Eikö...
12
316
Vastaukset
- _
Kyllä Vain.
Kirous. - onhan se..
siltikin ikävöin häntä...
- varmaankin noin mut
On näin, mutta tietääkö tämä toinen että ikävöit häntä?
Ehkäpä suruillasi olisi väliä jos hän tietäisi asian. ;)- vain ajatus
Kyllä hän tietää, muttei välitä.
Olen miettinyt häntä paljon, kaikkea mitä oli, elänyt sitä vielä.
Tulen olemaan tulevat vuoteni yksin, ajatellen valmiiksi odottavat asiat ja tehden ne. Ehkä en enää muuta kaipaa.
Toivon vain, etten enää huolisi siitä mihin en vaikuttaa voi.
Kauniita unia minulle, kuin myös sinulle :)
- näinpä
täysin turhaa..mutta onhan se läpikäytävä ja unohdettava sitten lopullisesti
- minäpäs...
vastaan kaikkien puolesta KYLLÄ
- hus pois mun mielest
turhaakin turhempaa.
Ikävöinti on mielen prosessi, joka on käytävä lävitse.
Aika lievittää ja helpottaa, kunnes se ikävä on kuin, kauan aikaa sitten eletty paha uni.
Sillä ei ole oikeasti väliä, välittääkö se toinen vaiko ei. Ikävä on vaan käytävä läpi. Sen jälkeen on vain pyyhittävä kyyneleet, nostettava pää ylös, hymyiltävä itselleen ja mennä eteenpäin. :)- pieni kaipaus
viisaasti kirjoitit ja totta joka sana
- ei ymmärrä
Miksei sillä ole väliä välittääkö toinen?
ei ymmärrä kirjoitti:
Miksei sillä ole väliä välittääkö toinen?
Ajattelin tässä juuri ap:n mietteitä ja suhteutin ajatukseni juuri hänen ajatusmalliinsa. Toinenhan voi välittää sinusta ihmisenä, ystävänä, kaverina, mutta ei sydämenkumppanina. Arvaas kuinka monta kertaa olen kuullut elämäni aikana "sä oot ihan kiva kundi, mutta silleen kaverina". "Rukkaset" on aina inhottava saada ja ikävä voi jäädä kovastikin, mutta rajansa kaikella. Toinen välittää susta tasan tarkkaan väärin, sun omasta näkövinkkelistä katsottuna. Silloin noi minun sanomani on niin tasan tarkkaan totta
- ei ymmärtänyt
marjalanporo kirjoitti:
Ajattelin tässä juuri ap:n mietteitä ja suhteutin ajatukseni juuri hänen ajatusmalliinsa. Toinenhan voi välittää sinusta ihmisenä, ystävänä, kaverina, mutta ei sydämenkumppanina. Arvaas kuinka monta kertaa olen kuullut elämäni aikana "sä oot ihan kiva kundi, mutta silleen kaverina". "Rukkaset" on aina inhottava saada ja ikävä voi jäädä kovastikin, mutta rajansa kaikella. Toinen välittää susta tasan tarkkaan väärin, sun omasta näkövinkkelistä katsottuna. Silloin noi minun sanomani on niin tasan tarkkaan totta
Kiitti, nyt meni perille. :D Vähän hätiköin viestilläni, olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514