Eikö...

vain ajatus

sellaisen ihmisen ikävöinti, joka ei toisen sydänsuruista piittaa, ole turhaakin turhempaa?

12

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _

      Kyllä Vain.
      Kirous.

    • onhan se..

      siltikin ikävöin häntä...

    • varmaankin noin mut

      On näin, mutta tietääkö tämä toinen että ikävöit häntä?

      Ehkäpä suruillasi olisi väliä jos hän tietäisi asian. ;)

      • vain ajatus

        Kyllä hän tietää, muttei välitä.

        Olen miettinyt häntä paljon, kaikkea mitä oli, elänyt sitä vielä.
        Tulen olemaan tulevat vuoteni yksin, ajatellen valmiiksi odottavat asiat ja tehden ne. Ehkä en enää muuta kaipaa.

        Toivon vain, etten enää huolisi siitä mihin en vaikuttaa voi.

        Kauniita unia minulle, kuin myös sinulle :)


    • näinpä

      täysin turhaa..mutta onhan se läpikäytävä ja unohdettava sitten lopullisesti

    • minäpäs...

      vastaan kaikkien puolesta KYLLÄ

    • hus pois mun mielest

      turhaakin turhempaa.

    • Ikävöinti on mielen prosessi, joka on käytävä lävitse.
      Aika lievittää ja helpottaa, kunnes se ikävä on kuin, kauan aikaa sitten eletty paha uni.
      Sillä ei ole oikeasti väliä, välittääkö se toinen vaiko ei. Ikävä on vaan käytävä läpi. Sen jälkeen on vain pyyhittävä kyyneleet, nostettava pää ylös, hymyiltävä itselleen ja mennä eteenpäin. :)

      • pieni kaipaus

        viisaasti kirjoitit ja totta joka sana


      • ei ymmärrä

        Miksei sillä ole väliä välittääkö toinen?


      • ei ymmärrä kirjoitti:

        Miksei sillä ole väliä välittääkö toinen?

        Ajattelin tässä juuri ap:n mietteitä ja suhteutin ajatukseni juuri hänen ajatusmalliinsa. Toinenhan voi välittää sinusta ihmisenä, ystävänä, kaverina, mutta ei sydämenkumppanina. Arvaas kuinka monta kertaa olen kuullut elämäni aikana "sä oot ihan kiva kundi, mutta silleen kaverina". "Rukkaset" on aina inhottava saada ja ikävä voi jäädä kovastikin, mutta rajansa kaikella. Toinen välittää susta tasan tarkkaan väärin, sun omasta näkövinkkelistä katsottuna. Silloin noi minun sanomani on niin tasan tarkkaan totta


      • ei ymmärtänyt
        marjalanporo kirjoitti:

        Ajattelin tässä juuri ap:n mietteitä ja suhteutin ajatukseni juuri hänen ajatusmalliinsa. Toinenhan voi välittää sinusta ihmisenä, ystävänä, kaverina, mutta ei sydämenkumppanina. Arvaas kuinka monta kertaa olen kuullut elämäni aikana "sä oot ihan kiva kundi, mutta silleen kaverina". "Rukkaset" on aina inhottava saada ja ikävä voi jäädä kovastikin, mutta rajansa kaikella. Toinen välittää susta tasan tarkkaan väärin, sun omasta näkövinkkelistä katsottuna. Silloin noi minun sanomani on niin tasan tarkkaan totta

        Kiitti, nyt meni perille. :D Vähän hätiköin viestilläni, olet oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe