sellaisen ihmisen ikävöinti, joka ei toisen sydänsuruista piittaa, ole turhaakin turhempaa?
Eikö...
12
280
Vastaukset
- _
Kyllä Vain.
Kirous. - onhan se..
siltikin ikävöin häntä...
- varmaankin noin mut
On näin, mutta tietääkö tämä toinen että ikävöit häntä?
Ehkäpä suruillasi olisi väliä jos hän tietäisi asian. ;)- vain ajatus
Kyllä hän tietää, muttei välitä.
Olen miettinyt häntä paljon, kaikkea mitä oli, elänyt sitä vielä.
Tulen olemaan tulevat vuoteni yksin, ajatellen valmiiksi odottavat asiat ja tehden ne. Ehkä en enää muuta kaipaa.
Toivon vain, etten enää huolisi siitä mihin en vaikuttaa voi.
Kauniita unia minulle, kuin myös sinulle :)
- näinpä
täysin turhaa..mutta onhan se läpikäytävä ja unohdettava sitten lopullisesti
- minäpäs...
vastaan kaikkien puolesta KYLLÄ
- hus pois mun mielest
turhaakin turhempaa.
Ikävöinti on mielen prosessi, joka on käytävä lävitse.
Aika lievittää ja helpottaa, kunnes se ikävä on kuin, kauan aikaa sitten eletty paha uni.
Sillä ei ole oikeasti väliä, välittääkö se toinen vaiko ei. Ikävä on vaan käytävä läpi. Sen jälkeen on vain pyyhittävä kyyneleet, nostettava pää ylös, hymyiltävä itselleen ja mennä eteenpäin. :)- pieni kaipaus
viisaasti kirjoitit ja totta joka sana
- ei ymmärrä
Miksei sillä ole väliä välittääkö toinen?
ei ymmärrä kirjoitti:
Miksei sillä ole väliä välittääkö toinen?
Ajattelin tässä juuri ap:n mietteitä ja suhteutin ajatukseni juuri hänen ajatusmalliinsa. Toinenhan voi välittää sinusta ihmisenä, ystävänä, kaverina, mutta ei sydämenkumppanina. Arvaas kuinka monta kertaa olen kuullut elämäni aikana "sä oot ihan kiva kundi, mutta silleen kaverina". "Rukkaset" on aina inhottava saada ja ikävä voi jäädä kovastikin, mutta rajansa kaikella. Toinen välittää susta tasan tarkkaan väärin, sun omasta näkövinkkelistä katsottuna. Silloin noi minun sanomani on niin tasan tarkkaan totta
- ei ymmärtänyt
marjalanporo kirjoitti:
Ajattelin tässä juuri ap:n mietteitä ja suhteutin ajatukseni juuri hänen ajatusmalliinsa. Toinenhan voi välittää sinusta ihmisenä, ystävänä, kaverina, mutta ei sydämenkumppanina. Arvaas kuinka monta kertaa olen kuullut elämäni aikana "sä oot ihan kiva kundi, mutta silleen kaverina". "Rukkaset" on aina inhottava saada ja ikävä voi jäädä kovastikin, mutta rajansa kaikella. Toinen välittää susta tasan tarkkaan väärin, sun omasta näkövinkkelistä katsottuna. Silloin noi minun sanomani on niin tasan tarkkaan totta
Kiitti, nyt meni perille. :D Vähän hätiköin viestilläni, olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186369
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04681- 593487
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282927Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342652Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452456Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242238Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381657
- 1951526