Hei !
Muutin juuri asuntoon jossa on hyvin pieni keittiö, enkä haluaisi astianpesukoneen vievän kaappitilaa.
Voisinko asentaa astianpsukoneen pyykinpesukoneeni päälle?
Tukeva alusta/kehikkosysteemi ja kouru johon ylimääräiset vedet valuu kun vaihdan koneiden letkut hanaan ym.. Ja kuinkahan paljon sitä vettä sieltä koneesta valuu kun vaihdan ne? Ja mulla on paikka tällä hetkellä vaan pyykinpesukoneelle, niin onko mulla sillon mahdollista asentaa samoihin letkuihin ja viemäreihin astianpesukone?
Haha, kiitos , en oikein tiedä näistä : D
Astianpesukone pyykinpesukoneen päälle?
2
1840
Vastaukset
- kokkelistavaan
EI!!!!!
Unohda koko juttu! - JL111
Kyllähän tuo onnistuu.
Asentaa vain T-letkuliittimen pesukoneen hanaan ja hommaa sellaisen pöydän, jonka alla on pyykin- ja päällä se astianpesukone ja kaikki sinne samaan viemäriin vaan jos mahtuu.
Tosin itse en aikoinani sellaista pöytää mistään löytänyt,joten tein itse liimapuulevyistä,kulmaraudoista jne ja homma toimi loistavasti.
Tue ne koneiden letkut ylös siksi aikaa kun saat asennettua ne siihen hanaan,niin vettä ei niistä silloin valu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584