Koitin googletta mahdollisimman kauan jospa löytäisin vastausta tähän, enkä ainakaan yliopistojen sivuilta löytänyt tarkempaa informaatiota.(Tai sitten en vain osaa)
Onko jollain tarkempaa tietoa yleiseen historiaan vaikuttavista ylioppilastutkinnon arvosanoista? Luin että historiaan vaikuittaisi realiaine mikäli se olisi historia tai yhteiskuntaoppi. Tai molemmat milloin pisteytys olisi parempi. En nyt ihan tajunnut kumpi siihen lasketaan mukaan koko ylioppilastutkinto vai nuo kaksi realiaineenkoetta?
Miten hyvät arvosanat näistä täytyy olla mikäli ne oikeasti vaikuttavat sisäänpääsyyn? Itse kirjoitin koko ylpääreistä keskiarvon M ja tarkemmin hissasta ja yh:sta molemmista E:n. Onko näistä mitään käytännön iloa?
Olen aika pihalla tämän kanssa, mutta siksi päätin tänne kirjoittaa :) Kaikki pääsykokeisiin liittyvät kokemukset/informaatio on ihan tervetullutta!
Pääsykokeesta
3
189
Vastaukset
- fal3h4h34g4343gfgg
Minä menin kerran pääsykokeisiin, hitto sitten ei mennyt bussi sopivaan aikaan, ja tapasin pääsykokeissa jotain ihmisiä, mynthonia suussa ja vähän krapulassa... nyt päästään sisälle suorittamaan tehtäviä:
Sanoin että; mulla on noita Mynthon-sinisiä karkkeja kun kurkku on vähän kipeä.. - Jep...
Ap: lle: Se riippuu ihan mihin yliopistoon oot hakemassa...
- Pääsykoepiinattu
Oulun historiatieteissä oli pisteytys yo-tutkinnosta seuraava: hissa tuplana äikkä random kieli/matikka. Sisään ottivat E:n hissalla. Pääsykokeeseen kannattaa tulla ajoissa. Pääsykokeessa tarvitaan esseekirjoitustaitoa ja käsitteiden määrittelyä.
Summa summarum: Yleensä koko tutkintoa ei lasketa, vain tietyt aineet, luonnollisesti hissa yleensä. Onnea pääsykokeeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026