Kuka putsaa IV-kanavia järkevään hintaan Oulussa? Ja työn laatuki sais olla hyvä.
Ja Fixiä ei tarvi ehotella. En oo ainakaa kuullu keltään että täyttäs kumpaakaa kriteeriä nuista.
Kuka putsaa IV-kanavia?
9
195
Vastaukset
- inssi'
En tiedä Oulusta, mutta keskellä Suomea sekä piirinuohoojat että palolaitos tekevät putasuksia. Jos eivät tee, niin luultavasti tietävät hyviä tekijöitä.
Kysäisepä sieltä. - Hund69
Gouru tekee Oulun alueella ainaki edullisesti. Ja mitä oon kuullu, ni työn jälkiki on aivan hyvä.
www.gouru.fi - 566554
Gouru kävi meilläki. Ei moitittavaa.
- patent co.
Asenna sinne raitisilmakammioon y-haarus. se kuulemma putsaa asunnon ja ttarkastamattomien tutkimusten mukaan se myös puhdistaa iv-kanavat. Kyseessä on siis eräänlainen ikiliikkuja.
- Kair 500
Pitää muuten paikkaansa täällä on Kair 500 ollut jo vuodesta 1988 ja siinä on alkuperäinen y-haarus sekoitus kammio kiertoilmalle ja kanavat pysyvät tosiaan puhtaina ei ole koskaan tarvinut kanavia puhdistaa.
- jarmovelikuu
Luosiivous on käynyt minulla ja velipojalla,tosi huolellista työtä sekä edullisin mitä vertailin.
- piste
Luosiivousta suosittelen minäkin, hyvin pojat hoitivat homman ja kohtuulliseen hintaan.
- jouko
Luosiivous kävi meilläkin, ei voi muuta kuin suositella. Todella ammattitaitoista porukkaa ja homma tuli hyvin hoidettua, sen huomasi heti. Ja edullinen oli!
- nostaja
k-h ilmastointihuolto oy tekee ainakin kanta-hämeessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756