Sain just kirjotettua Sikralle vastauksen ja kun yritin lähettää niin HÖH! Oli upeita kuvia, kettu oli kyllä niin hieno tärpi että VAU!
Ei ihan tosi!
16
115
Vastaukset
Kyllä tämä talvikin on kaunista ja mielenkiintoista...kun kulkee silmä tarkkana ja kamera kaverina....
http://www.youtube.com/watch?v=orZT8Gxm5zI- issu56
No voi tottavie, kuinka uskomattoman kauniita kuvia. Pupu ja kettu oli just eikä melkein loistavia...fantastisen kaunis video!
Ihan mettässä olen minä tänään ollut, kun olin ystävän luona Västiksessä kyläilemässä. Oli kyllä mahtava fiilis ajella sitä kapeaa jykevien kuusten reunustamaa metsätietä ja paluumatka sujuikin sitte suhteellisen hitaasti, kun piti kaverillekin maisemia näytellä ;). issu56 kirjoitti:
No voi tottavie, kuinka uskomattoman kauniita kuvia. Pupu ja kettu oli just eikä melkein loistavia...fantastisen kaunis video!
Ihan mettässä olen minä tänään ollut, kun olin ystävän luona Västiksessä kyläilemässä. Oli kyllä mahtava fiilis ajella sitä kapeaa jykevien kuusten reunustamaa metsätietä ja paluumatka sujuikin sitte suhteellisen hitaasti, kun piti kaverillekin maisemia näytellä ;).Täytyis kai siirtyä kuvailemaan tuota asfalttierämaata ja sementtibunkkereita, ehkä tämän palstan kauneudesta kärsivä allerginen poistaja saisi siitä rumuudesta niitä ahaa elämyksiä...,(
- issu56
Sikra kirjoitti:
Täytyis kai siirtyä kuvailemaan tuota asfalttierämaata ja sementtibunkkereita, ehkä tämän palstan kauneudesta kärsivä allerginen poistaja saisi siitä rumuudesta niitä ahaa elämyksiä...,(
Heh, ei ei ja ei ei...jätetään kuule se sille ihan yksinoikeudella ja pysytään me vain näissä kauniimmissa jutuissa!
issu56 kirjoitti:
Heh, ei ei ja ei ei...jätetään kuule se sille ihan yksinoikeudella ja pysytään me vain näissä kauniimmissa jutuissa!
No joo...vitsit vitsinä...
- Lapsi on taas leikki
Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.
- issu56
Voi helvetti tuota pelleä...:
Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.
Siis jumalaut kun ei ole asiaton, niin miksi prkle siitä sellaisen yrittää väkisten vääntää...ei taaskaan käsitä tämä. - Virtuaalikoneistaja
On ne häkellyttävän kauniita nuo sinun kuvasi!
Pupu ja kettu ja erityisesti se kuva sulavasta lumesta oksalla aivan lopussa :) Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
On ne häkellyttävän kauniita nuo sinun kuvasi!
Pupu ja kettu ja erityisesti se kuva sulavasta lumesta oksalla aivan lopussa :)Se jäinen, luminen, sulava oksa on minustakin mahtava, se on kuin joku kaulakoru...kääty...
- Virtuaalikoneistaja
Sikra kirjoitti:
Se jäinen, luminen, sulava oksa on minustakin mahtava, se on kuin joku kaulakoru...kääty...
Niin on.
Muutenkin sinun kuvasi ovat tosi kauniita, ilmeisesti kun on taiteellista silmää niin ihan tavallisetkin asiat, kuten vaikkapa lumiset puut, saa näyttämään taideteoksilta. Tuo kettu jonka sait kuvattua,huippuhienoja kuvia. En oo saanut ikinä kunnollista kuvaa ketusta.
Viime syksynä odottelin kerran metsätien varressa konekuskia aamuhämärissä, oli hiljaista.Seisoin auton vieressä kun huomasin n.50 metrin päässä liikettä, olin lähestulkoon hengittämättä ja toivoin ettei puhelin vaan taskussa soisi.Kettu kuuli jotain mutta ei tiennyt mitä ja mistä, katsoi muhun päin mutta olin sen verran auton takana ettei nähnyt.Lähti hiljalleen eteenpäin, pysähtyi uudestaan ja vielä yritti kuunnella onko paikalla joku, tuli siihen tulokseen että kaikki on ok ja lähti tietä pitkin siksakkia puolelta toiselle myyriä etsien.Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
Niin on.
Muutenkin sinun kuvasi ovat tosi kauniita, ilmeisesti kun on taiteellista silmää niin ihan tavallisetkin asiat, kuten vaikkapa lumiset puut, saa näyttämään taideteoksilta.En tiedä uskaltaako kiittää, kohta on hörhö perässä jos kiitän...mutta kiitän kuitenkin...;)
Haukullinen kirjoitti:
Tuo kettu jonka sait kuvattua,huippuhienoja kuvia. En oo saanut ikinä kunnollista kuvaa ketusta.
Viime syksynä odottelin kerran metsätien varressa konekuskia aamuhämärissä, oli hiljaista.Seisoin auton vieressä kun huomasin n.50 metrin päässä liikettä, olin lähestulkoon hengittämättä ja toivoin ettei puhelin vaan taskussa soisi.Kettu kuuli jotain mutta ei tiennyt mitä ja mistä, katsoi muhun päin mutta olin sen verran auton takana ettei nähnyt.Lähti hiljalleen eteenpäin, pysähtyi uudestaan ja vielä yritti kuunnella onko paikalla joku, tuli siihen tulokseen että kaikki on ok ja lähti tietä pitkin siksakkia puolelta toiselle myyriä etsien.Tuolla missä tuon ketun kuvasin on lumenalla iso kantokasa sellasessa viettävässä rinteessä, se kettu varmaan pesii siellä jäljistä päätellen...harmitti kun oli mukana vaan tuo canonin taskukamera...
- voe voe!
Voe mahotonta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760