useita asioita mitkä ei ole kohdallaan, ei siloinkaan kun ensimmäisen kerran tavattiin.
Halusin, että elämäni olisi järjestyksessä, se olisi hyvin ja valmis vastaanottamaan jotain kaltaistasi, niiden tuntemusten vallitessa. Mutta enhän siihen pystynyt, piti hätiköidä, luottaa myös liikaa itseensä vaikka se oli järjenvastaista. Tarkoitusperät oli silti alunperin hyvät, enkä voi kun todeta että olisin halunnut sinut elämääni, ilman mitään härskejä taka-ajatuksia.
Ei mulla olisi vaikeutta ottaa yhteyttä jos asiat olisi toisin, tai sitten luonteeni erillainen.
On
6
129
Vastaukset
- Bitti mies
Tämä viesti sopisi vaikka mulle kirjoitetuksi. Tulin juuri tänne lueskelemaan löytyiskö mitään mulle sopivaa/ tarkoitettua.
- joku voi odottaa
Bittimies, eikö sulla itselläsi ole mitään sanottaavaa kellekään ?
- yhtä p.askaa tuo
hyvää päivää kirvesvartta
- bittiavaruudesta
Milloinkas tapasitte ensimmäisen kerran?
- ebdzl
Mutta jos odottaa elämän olevan valmista saa odottaa koko ikänsä. Elämän on tarkoituskin olla keskeneräistä ja siihen otetaan vierelle se joku joka auttaa sen remppaamisessa ja tuo purkista omat sävynsä.
- taivaan tähtipölyä
Bittiavaruuteen meni nuokin sanat ja mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin perille menee sinne minne pitikin. Itse heitin kerran vuosia sitten hassuja ajatuksia bittiavaruuteen ja tänään tuntuu siltä kuin sanoissani esittämä toivomukseni olisi konkretisoituneena edessäni elämässä vaikkakin ei ehkä ihan siinä muodossa kuin sitä toivoessani tarkoitin sillä en todellakaan tarkoittanu toiveellani vain kauniilta kuulostavia unelmia ja haavekuvauksia siitä mitä voisi olla jos asiat olisi toisin. Miksei elämä voisi olla tässä ja nyt sellaisena kuin se on eikä vain pelkkää haavetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241