Voisivat vain joskus aurata noita teitä,että ihmiset pääsevät eteenpäin.Onneksi ei tarvitse lastenvaunuja lykkiä tuolla lumessa.
Kylläpäs siellä nyt pyryttää.
8
86
Vastaukset
- t i 2 ärrää nalle puh
Eipähä jaska aurata. Kolaa itte.
- ei lapionvarsi kiehd
Ei jakka työntää kolaa tänään.Voin kyllä juoda kolaa,mutta työntämään en kyllä rupea.Katsos minulla on se lumilinko,niin sillä pääsee ripeämmin takaisin tietokoneen ääreen :D
- pikkureijät tuulilas
Arvaa ketuttaako,kun pitää kohta lähteä vauvaa työntämään neuvolaan vaunuissa,eikä ukko ole edes tota pihaa viittinyt kolata.Ite menny autolla töihin,niin helpolla kato päässy.
- Lumimies jäillä
No voee vempele tuun kohta ite kolaan ne pihat. Kolun siinnä samalla vähän muitakin paikkoja. Päälle nautitaan kylmää kolaa.
Kävin kollaamassa pihaa nyt pääsee taas helposti kulkeen, kun on kiire kollaamaan.
- up.
Sua ei varmaan kinokset häiritse siellä näppäimistölläsi.
- kolmen k:n kerho
kola, kahvi ja kaipaus - siinä on mun top 3...
- top 1
p..nainen
- Ka..
Sokea Reettako olet? Ei siellä pyrytä yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069