Kutina tuolla peräaukon ympärillä,että tästä ei taida tulla mitään.
Minulla on nyt pieni
11
218
Vastaukset
- ei niin mitään
hyi että! ei varmasti tule :)
- anal lovers
tulee, tulee..mutta hoida kutittavat matoset ekaks poies
- Joskus se..
vaisto voi olla oikeassakin. En tiedä..
- Joskus se..
Itsestä ei taida olla nyt oikein mihinkään. Elämä satuttanut ihan liikaa..
Mielummin hiljenen ja annan olla rauhassa.
Anteeksi tästä. - Joskus se..
Joskus se.. kirjoitti:
Itsestä ei taida olla nyt oikein mihinkään. Elämä satuttanut ihan liikaa..
Mielummin hiljenen ja annan olla rauhassa.
Anteeksi tästä.Eikä ole kyse mistään sellaisesta et mennyt suhde painais tai joku toinen mies olis mielessä. Kyllä tässä on aika paljon pahemmista asioista kyse..
- Joskus se..
Joskus se.. kirjoitti:
Eikä ole kyse mistään sellaisesta et mennyt suhde painais tai joku toinen mies olis mielessä. Kyllä tässä on aika paljon pahemmista asioista kyse..
Mut en hiljene.. Jos ei ihastukseni sitä toivo. On vain jotenkin sellainen surullinen olo ollut muutaman päivän.
Olen vain sellainen et vetäydyn kun jokin asia painaa mieltä..
- hmm.
Annan sulle pienen vinkin...Tosimiehet on tuolla...............................................http://forums.offipalsta.com/
Meeppä sinne jätkiä kiusaamaan. - peräpukama
Kai sen vaistota peräsuolellakin...
- joo joo
Peräaukon kutinaan on lääkettä.
- luikeroita
Ootko varma, ettei ne ole kihomatoja?
- tulee tulee
entäs jos oon erimieltä, haittaakse ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862